X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אפריקה מטפסת ב-8% כי"ל מטפסת ב-3% טבע יורדת ב-1.4 כן פייט מוחקת כמעט מחצית משווייה
▪  ▪  ▪
סיום חיובי [צילום: לע"מ]

עליות חדות בבורסה בעקבות המגמה החיובית בשוקי העולם וצפי להמשך העליות בארה"ב, שם מצפים לעלייה של 1.5% במהלך המסחר. מדד תל אביב 25 עולה ב-3% לרמה של 818 נקודות ומתבסס לראשונה מאז חודש אוקטובר 2008 מעל רמה של 800 נקודות, מדד תל אביב 100 מוסיף שיעור דומה לרמה של 749 נקודות ומדד התל טק מטפס ב-2.2%. מחזור המסחר מסתכם ב-1.7 מיליארד שקלים.
המסחר היום בתל אביב מתחדש אחרי יומיים של הפסקה ולאחר שהנגיד הותיר ביום שני האחרון את הריבית לחודש מאי על כנה - 0.5%. הדולר נחלש ב-2.8% לרמה של 2.8% בעקבות היחלשותו בעולם ולצד פקודות "סטופ לוס" (הפסקת הפסדים) של משקיעים זרים שהימרו על התחזקותו.
חודש אפריל, שמסתיים היום, עשוי להיות החודש הטוב ביותר בבורסה מאז פרוץ המשבר ביולי 2007. עד כה טיפסו המדדים המובילים בלמעלה מ-9%, מה שצפוי להוביל לחודש טוב נוסף בקופות הגמל. מדד תל אביב 25 טיפס מתחילת השנה ב-21% ומדד תל אביב 100 עלה ב-29%.
הציפייה כי הכלכלה בארה"ב מתייצבת למרות נתוני התמ"ג, שירד ברבעון הראשון ב-6.1%, הובילה לעליות שערים בארה"ב בעזרתן של מניות הבנקים. הבנק הפדרלי הכריז אתמול כי הכלכלה האמריקנית מתכווצת - אבל בקצב איטי יותר. מדד הנאסד"ק עלה ב-2.3% ומדד הדאו ג'ונס טיפס ב-2.1%.
בנק הפועלים (9.37%, 36.2) לא מצליח לרדת מהכותרות. ביום שלישי פורסם ב-TheMarker כי בנק ישראל לוחץ כי יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, יתפטר מתפקידו אם לא הוא ידיח אותו מתפקידו. היום לאחר פתיחת המסחר פורסם הדוח של המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, בנוגע למינוי של ציון קינן למנכ"ל הבנק. המסחר במניה שנפתח מאוחר יותר עד לפרסום הדוח חודש והמניה מזנקת בדומה למגזר כולו.
מדד הבנקים עולה ב-4.5%. היום שידרגו בדויטשה בנק את המלצתם ללאומי (9.37%, 36.2) ל"קנייה" ואת מחיר היעד העלו ל-12 שקלים - 19% מעל מחירה של המניה בשוק. במקביל העלו בבנק ההשקעות את מחירי היעד ליתר מניות הבנקים.
כי"ל (9.37%, 36.2) מטפסת לאור עליות של עד 5%-3% במניות הדשנים אתמול לאחר שביום שלישי הן שמרו על יציבות. החברה גייסה ביום שני האחרון 700 מיליון שקלים מגופים מוסדיים. ביום שני רכש לקוח זר 1.7% ממניות החברה באמצעות סיטי בהיקף של 160 מיליון דולר.
גם מדד הנדל"ן מצטרף לחגיגת העליות עם זינוק של 4%. מבין המניות בולטת אפריקה ישראל (9.37%, 36.2) נחלשת בעקבות הנפילה בדולר כאשר בסך-הכל פתחה ללא פער מהותי את המסחר. החברה תפרסם את דוחותיה לרבעון הראשון של השנה ביום שלישי הקרוב - דוחות שיכללו לראשונה את התוצאות המלאים ביחד עם באר.
אלביט מערכות (9.37%, 36.2) קיבלה הזמנה ביחד עם שותפתה רוקוול קולינס לאספקת מערכות ראש לטייסים בהיקף של 120 מיליון דולר.
כשלון לכן פייט (9.37%, 36.2) בניסוי שערכה לתרופה אותה פתיחה. החברה דיווחה כי תוצאות ראשוניות של ניסוי קליני שלב IIb בחולי דלקת מפרקים שגרונית מלמדות שהיעדים העיקריים בניסוי, בתרופת ה-CF101, לא הושגו. כתוצאה מכן מגלחת החברה למשקיעים למעלה ממחצית מהשקעתם.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  30/04/2009   |   עודכן:  30/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיום מוצלח לאפריל: ת"א 25 קופץ ב-2.8%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
גוגל זיהה את מגמות השפעת במקסיקו על בסיס כלי החיפוש לשפעת של גוגל שהושק בסתיו האחרון    זיהה עלייה קטנה בחלקים רבים במקסיקו עוד לפני שהסיקור החדשותי העיקרי החל בשבוע שעבר
עופר וולפסון
"פעלת באופן כוחני", כותב חזקיהו לדנקנר במכתבו    מציין כי הדירקטורים בבנק כשלו במילוי תפקידם    דורש הקמת ועדת איתור למנכ"ל החדש, שתורכב מדירקטוריים חיצוניים בלבד    הבנק בתגובה: "יש לנו השגות מהותיות לטענותיו ודרישותיו של חזקיהו"
יפעת גדות
קיים צורך דחוף להעלות את המודעות לסכנות הקשורות לשינה משותפת במיטה, או על הספה, עם התינוק    אם אחד ההורים מעשן, גם לא בחדר השינה, או שותה אלכוהול, חובה להגן על התינוק ולהשכיב אותו לישון במיטתו
איריס בר-טל
כך עולה מהסקירה השנתית של מרכז טאוב    קיים אי-שוויון בין ישובים בהיקף שירותי הרווחה וברמתם    שירותי הרווחה מתמודדים עם עומס רב
יפעת גדות
בעקבות התפשטות שפעת החזירים והעלאת רמת הכוננות על-ידי ארגון הבריאות העולמי - יוחמרו הבדיקות לנכנסים לארץ בנקודות המעבר, בשדות התעופה ובנמלי הים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il