X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סגולות הריפוי של האוזון מוכרות עוד מסוף המאה ה-19 המכשור המודרני מאפשר לנו להפיקו ולהשתמש בו לטיפול במגוון רחב של בעיות ומחלות
▪  ▪  ▪

אוזון הוא מולקולה המורכבת משלושה אטומים של חמצן והוא נמצא באופן טבעי באטמוספרה. סגולותיו של האוזון לריפוי היו ידועות עוד מסוף המאה התשעה-עשרה, אך המטפלים הראשונים לא ידעו כיצד להחדיר אותו לגוף בכמות מדודה וכיצד להפיק אותו בכמויות. המכשור המודרני מאפשר לנו להפיק את האוזון בתנאי קליניקה ואף בתנאים תעשייתיים. תכונותיו החשובות של האוזון לטיפול במגוון רחב של בעיות ומחלות נחקרו, נוסו ונמצאו יעילות ביותר לטיפול בבעיות של נשירת שיער, ריפוי דלקות בפה ובעיות שיניים וכן בטיפול בחולים שעברו אירוע מוחי.
טיפול באוזון תוך ורידי יכול לסייע לאנשים שסבלו מאירוע מוחי קשה. החדירות של האוזון לרקמות הסובלות מחוסר חמצן, גבוהה ביותר. החומר מפנה גם רדיקלים חופשיים ומונע בכך הרחבה של הנזק. כושר הריפוי של האוטם במוח והנזק המשני העיקרי של הבצקת נעלם כמעט לגמרי תוך כדי הטיפול באוזון.
הבעיה העיקרית בדרך טיפולית זו היא שעל החולה לקבל את הטיפול בתוך 24-48 שעות מהאירוע. בגרמניה, הטיפול באוזון מוערך ונפוץ מאד ולכן כבר בדרך לבית החולים, באמבולנס, החולה שלקה באירוע מוחי, מקבל טיפול ראשוני באוזון. לאחר שאושפז, הוא מטופל עוד פעמיים באוזון וכך נמנע ממנו הסבל של השיתוק או החולשה של צד מסוים, השכיח כל כך באירועים מוחיים. גם כושר הדיבור נפגע פחות בזכות טיפול זה ברגע הקריטי של הטיפול באירוע.
האוזון יכול לעזור גם בבעיות של נשירת שיער. סרוק השיער במכשיר אוזון חשמלי, מחדיר אנרגיה לקרקפת, מחזק את זרימת הדם המאוד ייחודית לזקיקי השיער, מטפל בהגברת החמצון, מפנה רדיקלים חופשיים הגורמים לריבוי נזקים ומחדיר פוטונים (חלקיקי האור הזעירים ביותר) לשיפור התקשורת התאית והבין-תאית. הטיפול מפעיל מנגנונים מורכבים ביותר בגוף ובין השאר מפעיל את תאי- הגזע של זקיקי-השיער, לחידוש צמיחת השיער. טיפול זה יעיל כמעט לכולם, אם כי הוא איטי ומחייב מפגשים חוזרים ותדירים.
האוזון הנוזלי יכול לשמש גם כחומר מחטא של פצעים. ניתן לשטוף איתו את הפצעים או להשתמש בו כקומפרס. גז האוזון הנמצא במגע מתמשך עם הפצע הפתוח, חודר לפצע ומחטא אותו. הוא פועל גם נגד רדיקלים חופשיים המשתחררים בכל תהליך דלקתי. האוזון עוזר גם להחלמת פצעים, למניעת נזקים משניים של פצעים מכל סוג שהוא ולמניעת זיהום.
הטיפול מתאים למגוון רחב של פצעים. הפצעים יכולים להיות מזוהמים או כאלה שאינם מחלימים. בנוסף, ניתן להיעזר במים אלו כחיטוי לפצעי-בגרות מזוהמים. הוא מתאים גם לאזורים אשר עברו ניתוח והמקום טרם החלים לגמרי, מי-האוזון מזרזים את ההחלמה, מונעים זיהום משני ומביאים לסגירת פצע טובה ומהירה יותר מהרגיל.
שימושים נוספים למי האוזון - טיפולים בחלל הפה- לזיהומים רבים אשר מטופלים באנטיביוטיקה או דורשים טיפול של שיננית.
משתמשים במי-אוזון גם למקרים של כיב-קיבה או בעיות בתריסריון. נשים יכולות להיעזר במי-אוזון לשטיפת הנרתיק במקרים של הפרשה זיהומית. כאשר יש בעיה זיהומית בעיניים ניתן לשטוף את העיניים עם מי-אוזון והריפוי יעיל ביותר.
הטיפול במי האוזון פשוט, נוח ולא דורש מאמץ מצד המטופל. מחיר הטיפול שווה לכל נפש והחשוב מכל, ההחלמה טובה ומהירה.

הכותב הוא מומחה ברפואה פנימית וברפואה סינית.
תאריך:  14/01/2007   |   עודכן:  14/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוחו המרפא של האוזון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב! תרופת פלא!!
שרעבי  |  14/01/07 22:36
 
- אל תבזה את העדה עם התגובות האיגנורנטיות המזלזלות שלך
מנחם הימיני  |  14/01/07 23:00
2
תודה על המידע ל"ת
אלי קופטר  |  15/01/07 08:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם וינברגר
במצב הנוצר כיום שבו קיימות יותר חברות השמה ומיקור חוץ בתחום ההיי-טק מאשר חברות העוסקות בפועל בענף זה, נאלצת חברה המעוניינת בגיוס כוח אדם מקצועי לפנות למספר חברות השמה על-מנת לאתר את המועמד המתאים
פרופ' רן חרמש
אהוד אולמרט הוא האחראי העיקרי למפולת הנוכחית. הוא שהחליט לצאת למלחמה. הוא קבע את ארבעת יעדיה. הוא נאלץ לסיימה בלא שהושגו יעדים אלה והוא שהכריז בפומבי על כך שהוא האחראי לכל ההחלטות שנתקבלו במהלכה של המלחמה
אליקים העצני
שיפטו נא ביני לבין חיים יבין    הנה באו המתנחלים ועימהם הצבא, המכיר את אותן עקבות של דם המוליכות מתרפ"ט ועד ימינו, וביקשו להבטיח ליהודים רחוב אחד בטוח, כיבשת-רש אחת ויחידה שנותרה להם בעיר אבותיהם. האמנם זו "שערוריה"?
ד"ר אברהם בן עזרא
מדינת ישראל אמורה ללמוד מנשיא ארה"ב פרק בטיפול במדינות טרור, והכוונה, כמובן, ללבנון    רק שוטי חלם וחולמיה פוסחים על לימוד מהניסיון, אינם רואים את תמונת המצב ואינם מבינים מה הם רואים
צבי גיל
בצד ועדת וינוגרד ראוי להקים ועדת מומחים לבחינת מצבו הנפשי של הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il