X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי יותר מדי זמן באי, יואב פשוט איבד את זה ברגע של צלילות או טירוף הוא זרק הכל, והשאיר את המשחק מאחוריו עכשיו נשאר רק לגלות מי יודח
▪  ▪  ▪
יואב. ילד רעב [צילום: גיא קרן, עכבר העיר]

שתי הדחות לפני הסוף, כשכבר אפשר לראות את התפאורה המוגזמת של הגמר בקיסריה באופק, עייפות החומר נפלה על איי הפנינה. אופיר, השחקן הטוב והמעניין ביותר, הודח וגנז את הסיכויים הקלושים שנותרו לגמר מעניין, והמתמודדים עייפים מכדי לריב על קוקוסים או להתעסק באסטרטגיה למתחילים. כל שנותר לעורכי התוכנית הוא ללקט חתיכות מרצפת העריכה, למצוא כל מילה שהוקלטה, לתפור בתפר גס ולייחל שייגמר כבר.
כשכל קוץ במדבר פרח, יחסי הפאסיב-אגרסיב של אריק ונטע-לי מקבלים חצי פרק, העיקר שיהיה במה להתעסק. בכל זאת, לא כל יום נטע-לי מגלה שאסור לסמוך על גברים ולא רק על כאלה שקוראים להם גבי. גם הניסיון העלוב שלה להסתחבק עם מירית קיבל פוקוס. האם נטע-לי תדיח את אריק? האם נטע-לי ומירית יקימו ברית נשים? ברור שלא, אבל זה מה יש, לא נשאר כבר מה להראות.
מזל שמהיציע מנצנצת עוד נקודת אור אחת - יואב, שכבר מזמן זרק את המשחק לרוח והתמסר טוטאלית לקולות שבראשו. כבר שבועיים שליואב אין מה להפסיד - סיכוי להגיע לגמר אין לו אז אין גם סיבה לדפוק חשבון. מאז שאיגור הודח והשאיר אותו לבד, אפשר להבחין ממש בכל שלב ושלב בהתערערות הנפשית שלו. והרי בדיוק לשם אירועים מהסוג הזה אנחנו מתכנסים פעמיים בשבוע.
זה התחיל כשיואב פצח במונולוגים בעברית רהוטה מדי, אחרי שבועות של שתיקה, בין אם כדי לבלבל את המתחרים ובין אם כי סתם משעמם לו. זה המשיך בשירים ושיחות חולין בזמן המשימות, שהפכו לדברים שבשגרה בשביל יואב. כשהוא התחיל להסביר על האותיות הקטנות בטופס רישיון לוו-גרירה לאופנועי ים ועל הקשר בין שפמים לאמינות, נראה היה שמשהו השתבש במוח של העגל הרך מסביון.
לא היה קשה לראות את זה מגיע. יואב בילה את רוב הזמן, בעיקר מאז שג'קי הלכה, בלתקשר עם עצמו. הרעב השתלט לו על כל חלקה טובה במוח, הרגליים לא החזיקו אותו יותר והוא כבר מזמן שכח למה הוא בתוכנית הזאת בכלל. אין לו כוח למשימות, אין לו חשק לחסינות או כל עניין לנצח. כל מה שהוא רוצה זה אוכל. כלב צלוי בתנור? שיפודי אדם על האש? יואב מוכן לאכול הכל ועכשיו. עזבו אותו ממשחק, או משפיות.
רק זכייה בשרשרת החסינות הייתה יכולה להפיח קצת חיים ברוחו ההולכת ונמוגה. לכן, כשיואב הודיע באמצע המשימה שהוא לא מבין מה הוא עושה שם, היה ברור שהבחור איבד את זה. הוא הביט על עצמו מהצד ואמר - אם אני הייתי במקום הטמבל הזה, הייתי קם והולך. בעיצומה של סערת הנפש יואב הבין שהוא בתוכנית ריאליטי. ילד רעב ללא תקווה מנסה לחשב כמה זה 35 אחוז מ-55 קילו, בזמן שמסביבו נלחמים מדען מטורף בלוחם שייטת ובלונדינית צדקנית בבלונדינית זללנית. למה הוא צריך את זה? וכך, ברגע של טירוף וצלילות בו זמנית, שגם היה הרגע המכריע במשחק שלו, יואב פרש מהמשימה וחרץ את דינו במועצת השבט הבאה.
גם לעורכי הפרומואים כבר אין מלים. יואב הרי עזב כבר את המשחק, גם אם גופו המצומק עדיין מתנודד על חוף קסאיה בקצב הרוח, ונטע-לי זכתה בחסינות. כל שנותר הוא לביים קרב צ'ילבות בין שתי הבלונדיניות של השבט ולסמן את מירית כמודחת הבאה. סתם, כדי שלא נגיד שהם לא השקיעו בהטעיה יותר מבשבועות קודמים. אך ברור שאחרי החרקירי הסהרורי של יואב, בני השבט יירתמו לווידוא ההריגה ופליטי שבט קניבה הנותרים ייאלצו להתחיל לטרוף אחד את השני.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  03/05/2009   |   עודכן:  03/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הבנק הוא הבעלים של 9.85% מחברת הביטוח, ששווים 479 מיליון שקל
עופר וולפסון
בתיווכו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, הסכימו בוועד עובדי מס הכנסה לדחות את תחילת העיצומים שלהם ביומיים - עד ליום רביעי
יעל פולק
אפריקה זינקה ב-13.4%    כי"ל עלתה ב-3.8%    לאומי טיפסה ב-1.3%    בזק הוסיפה 3.6%
עופר וולפסון
"קיצוץ של 4-3 מיליארד ש"ח בתקציב הביטחון יביא להרס התעשיה הביטחונית בישראל", אמר היו"ר, ד"ר אהוד גנני    כל מיליארד ש"ח קיצוץ יביא, לדבריו, לסגירת 100 מפעלים ולפיטורי כ-5,000 עובדים
אלעזר לוין
הפסיקה מו"מ למכירת 50% מבנייני נייר חדרה במודיעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il