X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דאו ג'ונס הוסיף 2.6% בנק אוף אמריקה זינק ב-19.3% נאסד"ק התחזק ב-2.6% אינקרדימייל עלתה ב-22.7% וולס פארגו קפץ ב-23.3% אורבוטק הוסיפה 8%
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים על-רקע נתוני מקרו טובים מהצפוי ובהובלת מניות הפיננסים. דאו ג’ונס הוסיף 2.6% ל-8427 נקודות, נאסד"ק טיפס ב-2.6% ל-1764 נקודות ו-S&P 500 עלה ב-3.4% ל-907 נקודות.
בשוק הסולידי, מחירי איגרות החוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.017% ל-3.157%.
בגזרת המקרו, ההוצאות על בנייה עלו בחודש מארס ב-0.3% לעומת חודש פברואר, כאשר ציפיות האנליסטים היו לירידה של 0.9% בהוצאות על בנייה. מכירות הבתים בהליכי מכירה עלו בחודש מארס ב-3.2% לעומת חודש פברואר וב-1.1% לעומת חודש מארס בשנה שעברה.
בגזרת הבנקאות, סיטי (7.74% , 3.2) מתכוננת לגיוס הון פרטי למקרה שלא תצליח לשכנע את הממשל כי אין לה צורך בהון נוסף. סיטי מנסה להימנע מהגדלת שליטת הממשל בחברה, כאשר הרגולטורים אינם מתכוונים להזרים לסיטי סכום נוסף, אלא להמיר חלק ממניות הבכורה שלה בחברה למניות רגילות, ובכך להגדיל את זכויות ההצבעה שלה. באם לא תצליח סיטי לשכנע את הממשל כי אין לה צורך בגיוס הון נוסף, היא עשויה להעדיף הון פרטי על הון ממשלתי. אפשרות אחרת עשויה להיות המרת 10 מיליארד דולר ממניות הבכורה שלה שנמצאות בידי משקיעים פרטיים.
גם בנק אוף אמריקה מכין תוכנית לגיוס הון בסך למעלה מ-10 מיליארד דולר. זאת, למרות שהבנק יחד עם סיטי, מנסה עוד לשכנע את הממשל האמריקני כי אינו זקוק למימון נוסף. הבנקים ולס פרגו ו-PNC פייננשל ייאלצו אף הם לגייס הון נוסף אם לא יצליחו לשכנע את הממשל שתוצאות בדיקת העמידות שלו שגויות.
הרגולטורים בארה"ב הורו לוולס פארגו, הבנק הרביעי בגודלו בארה"ב, לגייס הון כדי לחזק את מאזניו הכספיים, לאחר שתוצאות מבחני העמידות שערך הממשל לבנק העלו כי הוא יתקשה לשרוד במקרה של החרפת המיתון בארה"ב. כך דיווחה היום סוכנות הידיעות אי-פי.
בענף הרכב, ג’נרל מוטורס (0.0% , 1.81) (GM) תלך בקרוב בעקבותיה של קרייזלר ותכריז על פשיטת רגל - כך העריכו אנליסטים בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. האנליסטים הזהירו כי ההליך לא יהיה פשוט או מהיר, כפי שמקווים בכירים בממשל וביצרנית המכוניות.
פיאט האיטלקית הודיעה ביום ראשון כי היא שוקלת לרכוש את חטיבתה האירופית של ג'נרל מוטורס (GM), ולמזגה עם חטיבת המכוניות שלה. מנכ"ל פיאט, סרג'יו מרקיונה, צפוי להיפגש עם שרים בממשלת גרמניה על-מנת לדון ברכישה אפשרית של אופל, חלק מהחטיבה האירופית של GM. פיאט הודיעה בשבוע שעבר על שותפות עם יצרנית המכוניות האמריקנית קרייזלר, שהחלה בהליכי פשיטת רגל.
מניית ספרינט נקסטל (7.07% , 5.0), מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בארה"ב, מזנקת בוול סטריט לאחר שדיווחה היום באופן בלתי צפוי על רווח של 3 סנט למניה ברבעון הראשון של 2009. הרווח, לפני ריביות, מיסים, פחת והפחתות, נרשם על-רקע קיצוצי משרות ורווחי חטיבת "בוסט מוביל", המציעה ללקוחות שיחות ללא הגבלה וללא התחייבות בתשלום של 50 דולר לחודש. ההפסד הנקי של ספרינט הסתכם ב-594 מיליון דולר, לעומת 505 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות נפלו ב-12% ל-8.21 מיליארד, לאחר שברבעון הראשון של 2008 הסתכמו ב-9.33 מיליארד.
ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר דיווחה על צניחה של 70% ברווחיה ברבעון שהסתיים במארס. אסתי לאודר דיווחה על רווח נקי בסך 27.2 מיליון דולר, והצליחה בכך לעלות על תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה נחלשו ב-9.8% ברבעון, והסתכמו ב-1.7 מיליארד דולר. עבור השנה כולה צופה החברה רווח, לא כולל סעיפים חד פעמיים, בטווח של 1.32-1.44 דולר למניה. החברה צופה ירידה שנתית של 3% בהכנסותיה. התחזית בהתאם לתחזיות האנליסטים.
במניות הישראליות, אינקרדימייל (0.0% , 0.0), יצרנית תוכנת הדואר הבידורית, סיכמה את הרבעון הראשון עם עלייה של 34% בהכנסותיה ל-6.4 מיליון דולר. בשורה התחתונה, בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח נקי של 1.6 מיליון דולר או 18 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 500 אלף דולר או 5 סנטים למניה ברבעון המקביל.
אורבוטק (7.95% , 5.7) סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם הכנסות של 91.9 מיליון דולר, ירידה של 8.6% לעומת הכנסות של 100.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ממוצע ציפיות שלושת האנליסטים המכסים את החברה היו להכנסות של 90 מיליון דולר, כך שהחברה עקפה במעט ציפיות אלה. בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות בגין אופציות, רשמה החברה הפסד נקי של 1.4 מיליון דולר או 4 סנט למניה ביחס לרווח נקי של 6 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון המקביל. ציפיות השוק היו להפסד של 18 סנט למניה.
רדוור (0.74% , 6.79), המפתחת הפתרונות לניהול עומסים באתרי אינטרנט, סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם ירידה של 8% בהכנסותיה לרמה של 20.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה, בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר או 12 סנט למניה ביחס להפסד נקי של 6.3 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. החברה החמיצה את ציפיות השוק שהיו להכנסות של 21.8 מיליון דולר ולהפסד של 11 סנט למניה.
נס טכנולוגיות (-1.26% , 3.93) ו-INSEAD, אחד מבתי הספר המובילים בעולם למנהל עסקים, חתמו על חוזה רב-שנתי גלובלי לפיו תספק נס טכנולוגיות ל-INSEAD מיקור חוץ באתריו השונים. על-פי ההסכם, נס תספק מרכז תפעול ושירותי רשת, פיתוח ישומים, ותמיכה באתרים. אספקת השירותים תנוהל בעיקרה מסינגפור, בשילוב צוותים בכל אחד מאתרי בית הספר. שווי העסקה מוערך על-ידי גורמים בשוק ההון בכיותר מ-10 מיליון דולר.
סרגון (5.57% , 5.5), ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, תספק פתרונות ממשפחת ה-FibeAir לסטלרה, ספקית שירותי אינטרנט סלולרי מארה"ב. היקף ההזמנות הראשוניות עומד על למעלה ממיליון דולר.
אלטק (13.73% , 1.16), המייצרת פתרונות בתחום המעגלים האלקטרוניים המודפסים (PCB), קיבלה הזמנות בהיקף של 1.2 מיליון דולר מיצרן ציוד רפואי אמריקני עבור מעגלים מודפסים גמישים-קשיחים לייצור ציוד רפואי מתקדם. ההזמנות החדשות בהיקף של 495 אלף דולר מתווספות להזמנות בהיקף של 742 אלף דולר שקיבלה החברה מאותו לקוח ב-2009. אלטק תספק את ההזמנות במהלך 2009.
DSPG (3.91% , 6.65) חתמה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 39.9 מיליון דולר, ירידה של 45% לעומת הרבעון המקביל. בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 4.6 מיליון דולר או 18 סנט למניה לעומת רווח נקי של 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, ציפיות השוק היו להפסד של 31 סנט למניה ולהכנסות של 39.4 מיליון דולר כך שהחברה עקפה את תחזיות השוק. בנוסף, צופה החברה הכנסות של 47-53 מיליון דולר ברבעון הבא כאשר השוק ציפה להכנסות של 47.6 מיליון דולר.

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המגזר הפיננסי משך את וול סטריט לעליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איזי תפוחי, שהיה גם הוא מועמד לתפקיד, הודיע כי הוא לא יוכל להתפנות בשל התחייבויות קודמות
אלעזר לוין
למרות זאת, ימשיך האוצר לקדם את הפעלת המודל בישראל    גם בעלי תכניות קיימות יחויבו לעבור למודל החדש    כמעט כל תכניות הפנסיה הנוכחיות יחוסלו, והמבוטחים יחויבו לבחור בין 3 מסלולים    קרנות הפנסיה החזירו 50% מההפסדים
אלעזר לוין
מנכ"ל מגדל מזהיר: הבנקים יעקפו בדרכים שונות את האיסור לפנות למעסיקים בנושאי פנסיה
אלעזר לוין
"מפלגת העבודה דורשת הגדלת הגרעון ל-3.7% מהתקציב לפחות, וביטול הקיצוץ של 14 מיליארד בשנת 2010"    "יש בישראל רעב"    מו"מ לעסקת חבילה משולשת שתאפשר הגדלת התקציב    "האבטלה גדלה ב-12%, ותגיע החודש ל-7.5% מכוח העבודה"    תוקם קרן להצלת עמותות שנפגעו מפרשת מאדוף
אלעזר לוין
הפרמיה - 100 שקל לחודש למשפחה    הפוליסה מכסה גם תאונות דרכים, תאונות עבודה וריפוי שינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il