X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אריק היה נחוש לבצע את הגירוש. הוא אמר לי: משה, אם לא יהיה גירוש, אתה ואני נשב בכלא. עכשיו מה? הוא את עורו הציל, ואני אחרי שאכלתי את הדגים המסריחים, צריך להכין את עצמי לישיבה ארוכה בכלא. על מה? על כמה השפרצות אסורות?
▪  ▪  ▪

לא רק דן חלוץ - גם אני פרסי. אנחנו הפרסים נזהרים בכבודו של הכסף. אפילו תפרוץ מלחמה - כסף זה כסף. באותו יום שנסראללה חטף שני חיילים והרג שבעה, חלוץ הבין שהולך להיות בלגן. כפרה עליו, איזה קור רוח: הוא מיד נתן הוראות לפקידה בבנק, להכניס את הכסף למקלט. אנחנו הפרסים יודעים: הכסף לא אוהב להיות חשוף בצריח.
אני חושב על השליטה העצמית שלו ומתפוצץ מקנאה. הבלגן הזה שאני נמצא בו, התחיל מהערה של אחת המתלוננות, שהיא רוצה פיצוי על מה שעוללתי לה. כשלחצתי טיפה, היא אמרה שהכוונה לכסף. רק שמעתי כסף - נשרפו לי הפיוזים. ועם הפיוזים השרופים, רצתי למזוז לספר לו על ניסיון סחיטה. השאר היסטריה...
מה שהיה לי לומר לאזרחי ישראל, אמרתי באותו נאום שהגדרתם, "מופע האימים של הנשיא קצב". שורות אלה מכוילות רק לאמצעי התקשורת בישראל. אני כועס. כועס זה לא מילה - אני רותח! עבדתם עלי. היתה בינינו עסקה בלתי כתובה, ואתם הפרתם אותה.
על-פי העסקה, אתם מפרגנים לי לאורך כל הקדנציה, מתעלמים מהידיעות על "עלילות משה בעיר הגדולה", ואני בתמורה, לא יוצא בשום הצהרה שתרגיז את השמאל. לא רק שמלאתי את חלקי בהסכם, אפילו הצטרפתי לחבורה העלובה של ה"האתרוגן" אמנון אברמוביץ' שגוננה על הדיקטטור המושחת אריאל שרון.
הייתי צריך לדעת שזה האופי שלכם. אתם שונאים פרסים. מגיל קטן נחשפתי לשנאת האשכנזים את הפרסים. אני זוכר את עצמי ילד בכיתה ה'. היתה לנו מורה אשכנזייה, קיבוצניקית. כשלמדנו את מגילת אסתר, שמתי לב, שהיא ריחמה על המן ועשרת בניו, והיתה עוינת את אסתר המלכה, ואת הדוד שלה מרדכי - רק בגלל שהיו יהודים פרסים. אז לא הבנתי את שורשי השנאה היוקדת. גם היום לא.
איך יכולתי להיות כזה אהבל. האמנתי לכם. ראיתי שאת העסקה עם שרון, מלאתם ללא דופי. הוא נתן לכם גירוש, ואתם נתתם לו פנקס צ'קים חתום בלנקו. אני זוכר שיחה איתו בארבע עיניים בנושא עסקת טננבאום. הוא ביקש את תמיכתי הפומבית. ולמרות סלידתי הידועה מסוחרי סמים - תמכתי. ממנו שמעתי שזה חשוב לו. לתוך האוזן שלי הוא לחש: "מדובר בקשר אישי". הבעתי חשש, שיהיה מי שיעלה על הקשר הפסול הזה. הוא צחק: "משה, אחרי ששיפדתי מתנחלים, מותר לי הכול".
את העסקה איתו כיבדתם. עד היום אתם מפליגים בשבחו של הפושע הזה, רק משום ששיפד מתנחלים. ואני מה? למה אתם נגדי? הרי תמכתי בכל מה שרציתם. לא רק בעסקת טננבאום. השבתי ריקם את פניהם של אנשי גוש-קטיף, רק משום שידעתי שאתם משתוקקים לראות אותם נעקרים. לעולם לא אשכח איך אחד מהם אמר לי עם דמעות בעיניים: "אדוני הנשיא, הרי ניצחנו בבחירות, ובמשאל מתפקדי הליכוד. לפחות תקרא למשאל עם".
דרישתם נראתה לי צנועה במיוחד. אבל לא יכולתי לתמוך, מפני שאריק היה נחוש לבצע את הגירוש. הוא אמר לי: משה, אם לא יהיה גירוש, אתה ואני נשב בכלא. עכשיו מה? הוא את עורו הציל, ואני אחרי שאכלתי את הדגים המסריחים, צריך להתכונן לישיבה ארוכה בכלא. אני משה קצב, נשיא מדינת ישראל, צריך להכין את עצמי לישיבה בכלא. על מה? מה קרה? אז היו לי פה ושם כמה השפרצות אסורות. על זה מושיבים נשיא בכלא?
אל תקנאו בי. אני חי על כדורים. הפסטיבל הזה סביב עלילות "שמוליק", עולה לי ימבה כסף. ואתם מכירים את הלהיטות שלי לכסף. אם אתפטר, כך אמרו לי משפטנים, לא אקבל משכורת. תכפילו ארבעים ושבעה אלף שקל במספר החודשים שנותרו, ותבינו שמדובר בסכום שיכול לגרום לפרסי להיאבק נואשות על שפיותו.
לסיום, לכל הערפדים שנהנים למצוץ את דמי: לעולם לא תזכו לראות אותי מורשע. לעולם. אני חוזר, לעולם, לעולם, לעולם לא תזכו לראות אותי מורשע. אני אאבק על חפותי, עד כלות נשמתי. אברהם עופר אומר לכם משהו?...

תאריך:  30/01/2007   |   עודכן:  30/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המונולוג שלא תשמעו מקצב
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
בית כלא
דוארד  |  30/01/07 11:10
2
שקרנייהו וקצב מצא את ההבדלים...
דורון ט  |  30/01/07 11:29
 
- ההבדל הוא בקלטות ובהזעת היתר.
מה זה חשוב,מי אני,חשוב מה אני אומר  |  30/01/07 13:32
 
- אדוני חייב להיות מ"מקורבי אולמרט"-השתמש באתנן לתרופות בבקשה ל"ת
א מ רול  |  31/01/07 00:09
3
הנשיא אינו כזה או אחר-הינו בן אדם כמונו ל"ת
א מ רול  |  30/01/07 11:45
4
אפרופו אברהם עופר
הצדיק מסדום  |  30/01/07 11:47
5
"החטא ועונשו" לראשון, והפעם גם לשני. יפה כתבת. ל"ת
הניה  |  30/01/07 18:10
6
האיתם איתו בחדר ?
s  |  30/01/07 20:17
7
יהודי בטבעו ספקן--רק ההדוניסטים והמתיוונים בטוחים באשמת הנשיא ל"ת
א מ רול  |  31/01/07 00:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם ברוד
כוח ההרס נראה חזק מכוח הבניין, אך בפועל כוח הבניין גובר ומכריע. כוח ההרס יכול לנצח בנקודה זו או אחרת, אבל במאזן הכולל, כוח הבניין מנצח ללא ערעור
עו"ד אלעזר גריסרו
הקונפליקט העיקרי בדיון שאלת חלוקת המוניטין העסקי נובע מהחיבור הבלתי נמנע בין מוניטין אישי לבין מוניטין עסקי, שכן המוניטין העסקי נסמך על זה האישי
גילה גמליאל
הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן לשנות חוק יסוד אף מחריפה במקרה זה, משום שהדבר נעשה מתוך מטרה להתאים את החוק לצרכיו האישיים של מועמד    השינוי המוצע יהפוך את ההצבעה לתפקיד הנשיא לכלי מיקוח במסגרת עסקנות פוליטית
אופיר פלק
בימים אלו משקיעים ראש הממשלה והמשנה לו מאמצים קדחתנים בניסיון נואש לשנות את חוק יסוד נשיא המדינה    על פניו, אין להצעת החוק רוב בכנסת והיא זוכה כעת לבוז גורף משמאל ומימין, אך האם אלו הם באמת פני הדברים?
ד"ר אברהם בן עזרא
תפישת ביטחון שמאלנית משפיעה על כלכלת ישראל    הקשר בין ביטחון לכלכלה ניכר בעבר בנסיגה מחצי האי סיני    נזק נוסף באותו סדר גודל צפוי בעקבות ההתכנסות, ההצטמצמות, ההתקפלות, ההתחסלות הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il