X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבוקר פורסם כי המשטרה בודקת קשר בין תקיפת אבי ניר, שירה מרגלית ובן ציון דודו טופז: אין לי קשר לעניין
▪  ▪  ▪
טופז מכחיש מעורבות [צילום: בוצ´צ´ו]

איש התקשורת, דודו טופז, הכחיש את השמועות לפיהן הוא מעורב בתקיפות האחרונות בשוק התקשורת. טופז אמר היום בשעות הצהריים ל-TheMarker כי אין לו קשר לעניין, וכי לא זומן למשטרה.
לדבריו, "איך אני יכול להוכיח שלא עשיתי דבר כזה. אני יכול לענות בהומור: אני גם רצחתי את דנה בנט ואת רבין. אבל אני לא מתייחס לזה בהומור. זה מפחיד. אנשים רואים אותי ושואלים אם אני לא במעצר. אני עכשיו ברחוב פנקס, בדרך לאילן שושן, כדי לראות קטעים מסרט שעושה עלי רשת, סרט שחתמתי עם הזכיינית לפני חודשיים וגרם לי אושר גדול. החתום השני על ההסכם זה הנהלת רשת - כולל שירה מרגלית". מרשת נמסר בתגובה בעניין זה כי "רשת לא דנה עם העיתונות בפרויקטים עתידיים".
טופז הכחיש את השמועות לפיהן נחקר או נמצא במעצר בית. לדבריו "לא הייתי במשטרה, אני נשבע בילדי. לא זומנתי ולא כלום. הדבר הזה, הלחץ הזה, זאת זוועה. אני הרי רגיל שאנשים מסתכלים עלי ומסמפטים אותי, מתגעגעים", אמר. "אין לי קשר לעניין ולא נחקרתי. אני מוכן להיבדק במכונת אמת".
התגובות בשוק הטלוויזיה לאפשרות שטופז קשור לתקיפות הבכירים היו מעורבות. היו כאלה שטענו בתוקף כי לטופז אין קשר לעניין. לעומתם היו שטענו כי כבר לאחר תקיפת אבי ניר הוזכר בתעשייה שמו של טופז כחשוד אפשרי במסגרת ספקולציות ו"בדיחות שחורות".
טופז ירד בשנים האחרונות ממעמדו כאיש טלוויזיה מוביל ומנחה תוכניות פריים טיים מצליחות, וגורמים בשוק העלו השערות כי הוא התקשה להתמודד עם העניין ועם אובדן הרלוונטיות והכוח. ככל הידוע, טופז הוא אדם אמיד ביותר, והפסקת עבודתו בטלוויזיה לאחר קריירה של עשרות שנים לא הביאה אותו למצוקה כלכלית.
יש לציין כי מבחינה נסיבתית, טופז קשור לכל שלושת הגורמים שהותקפו. במקרה של אבי ניר הרי שמדובר בסאגה שסוקרה באופן רחב: לפני קיום המכרז השני על ערוץ 2 ב-2005, היו טענות רבות מצד הרשות השנייה על בעיות בשידור תוכניתו של טופז, כאשר הבולטת בהן היא נשיכתה של כוכבת הילדים, נטלייה אוריירו, על ידי טופז בעת שהתארחה בתוכנית. לפני המכרז שהתקיים ב-2005 הוצנע טופז ולאחר מכן לא חודש חוזהו.
כאשר הצטרף לערוץ 10 ב-2006, שלח טופז לניר, ערב עליית תוכניתו החדשה, זר פרחים עם הכיתוב "הטוב בינינו ינצח". מבחינת העובדות אין ספק כי מאז נפרדו דרכיהם של טופז וקשת - טופז לא הצליח לשחזר את ההצלחה לה זכה.
בעניין שירה מרגלית, ההערכות גורסות שטופז הציע לרשת לקנות פורמט מסוים שפיתח, וכי רשת השיבה פניו ריקם. בנוגע לסוכן השחקנים, בועז בן ציון, ידוע כי טופז היה לקוח שלו במשך כמה שנים וכי דרכיהם נפרדו זמן לא רב לפני שבן ציון הותקף.
צו איסור פרסום על תקיפת שירה מרגלית
המשטרה חושדת כי קיים קשר בין תקיפת מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 "קשת", אבי ניר, לפני חודשים אחדים לתקיפת המשנה למנכ"ל הזכיינית "רשת", שירה מרגלית, בשבוע שעבר ולתקיפתו של סוכן השחקנים, בועז בן ציון, לפני כחצי שנה. על פי כיוון החקירה המסתמן, התקיפות בוצעו על רקע סכסוכים בתעשיית הטלוויזיה והבידור. על חקירת תקיפתה של מרגלית הוטל צו איסור פרסום.
מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, אמר אתמול כי "לאחרונה היינו עדים לתקיפה אלימה של שני אנשי תקשורת בכירים. המשטרה מבצעת חקירה אינטנסיווית של שני מקרים אלו ובוחנת אם קיים קשר ביניהם". לדבריו, "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע באישי ציבור ובשוטרים או בכל אדם על רקע עיסוקו ותפקידו". המפכ"ל אמר את הדברים במהלך טקס חנוכת תחנת המשטרה בראשון לציון.
שני אנשי התקשורת הבכירים הותקפו בידי אלמונים. מרגלית, המשמשת סמנכ"לית התוכן והמשנה למנכ"ל "רשת", הוכתה בשבוע שעבר על ידי שני בני אדם סמוך לביתה בשכונת צהלה בתל אביב. האירוע כולו תועד ככל הנראה במצלמות האבטחה המותקנות על הבתים הסמוכים בשכונה. בנובמבר 2008 הותקף ניר, מנכ"ל הזכיינית השנייה בערוץ 2, "קשת", כשטייל עם כלבו סמוך לביתו בצפון תל אביב. חקירת תקיפתו של ניר עדיין בעיצומה. בן ציון הותקף בידי אלמונים כשיצא ממשרדו, הוא נחבל בפניו אך לא נזקק לטיפול רפואי. בפרשה נעצרו שני חשודים, אשר נצפו ליד ביתו של בן ציון בתל אביב. הם שוחררו ממעצר אחרי מספר ימים.
כאמור, במשטרה חושדים כי התקיפות בוצעו על רקע עיסוקיהם של אנשי התקשורת, ובודקים אם אותם גורמים עומדים מאחורי שלושת המקרים. במשטרת תל אביב אמרו אתמול כי כל כיווני החקירה נבדקים ולא פסלו גם את האפשרות שמדובר בניסיון שוד שכשל, אולם האפשרות הזו נראית בשלב זה קלושה. בין היתר, נבדק חשד אם מדובר בתקיפה על רקע עבודתה של מרגלית כאחראית על התוכניות בחברת רשת.

תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דודו טופז מכחיש מעורבות בתקיפות בשוק התקשורת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שוב הצ'חצ'ח חשוד באלימות? ל"ת
קורן נאוה טבריה  |  27/05/09 05:24
2
אין עשן בלי אש/ אם כולם אומרים
שאתה שיכור יתכן   |  27/05/09 07:56
3
דודו לא מסוגל להכות ולהכאיב
שושפרי  |  27/05/09 08:43
4
פירסומת לדודו
הרשלה  |  27/05/09 09:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תגדיל נזילות החברה קראת פרעון אג"ח    עברה מהפסד לרווח    רפי בהרב (לשעבר טמפו) מונה לדירקטור במקום נתן אשל, שפרש, עם מינויו למנהל לשכת ראש הממשלה
אלעזר לוין
החברה הרויחה 87 מיליון שקל ברבעון    ההכנסות גדלו ב-21%
אלעזר לוין
מלון אסטור הוותיק ייהרס, ובמקומו ייבנה מלון בן 22 קומות על מגרש בן דונם
אלעזר לוין
הוועדה המחוזית אישרה בנית 74 דירות ב"צומת הפיל", על מגרש שדורי קנה ב-2002
מאיה שני
האתר החברתי נינג שהושק כבר לפני שנתיים מתחיל לצבור תאוצה ושם    האתר מאפשר למשתמשים לבנות דפים המבוססים על אזורי התעניינות משותפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il