X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כתכנון מס ניתן להציע היום לעשות שילוב נבון שבין הסדר הנאמנות שנכנס לתוקף החל מ-2006 ובין הדירקטיבות והאמנות האירופאיות. כך ניתן לבצע השקעה בנדל"ן באירופה, באופן שבו המס הסופי והכולל לא יעלה על 20 אחוז בישראל ובחו"ל ביחד
▪  ▪  ▪

ה-LLP והחברה הישראלית השקופה אשר ביצעה check the box, הינן בגדר גופים שקופים לצורכי מס בארה"ב. בישראל היחיד יהיה חייב במס בשיעור של 20 אחוז על רווח ההון ממכירת הנכסים, תוך קבלת זיכוי בגין ה-15 אחוז מס ששולם בארה"ב, כך שבפועל יהיה עליו להוסיף בישראל 5 אחוזי מס בלבד, קרי: סה"כ 20 אחוז. דרך זו עדיפה אפוא על השקעה באמצעות חברה אמריקנית. שכן השקעה בדרך זו תביא לכך שמכירת הנדל"ן תחויב במס חברות בארה"ב בשיעור של עד 35 אחוז, ובנוסף לכך יחול 25 אחוז מס בארה"ב בגין חלוקת הדיבידנד לתושב ישראל.
להשקיע במזרח אירופה
תנאי בסיסי לביצוע השקעה בנדל"ן על-ידי זרים במדינת מזרח אירופה הינו בדרך כלל החזקה באמצעות חברה מקומית. כך לדוגמה הוא המצב ביחס להשקעה בנדל"ן ברומניה, בולגריה, הונגריה, ליטא, פולין ומדינות רבות אחרות. הדבר נדרש לעיתים גם במטרה לקבל תנאי מימון זר ומטעמים עסקיים אחרים. מכירת הנדל"ן ברמת החברה חייבת ד"כ באותן מדינות במס חברות. לדוגמה: 15 אחוז בליטא, 16 אחוז ברומניה והונגריה, 19 אחוז בפולין. משיכת הרווח כדיבידנד ליחיד תושב ישראל חייבת בניכוי מס במקור בשיעור של 10 אחוז או 15 אחוז בהתאם למדינה הרלוונטית ולהשלמה ל-25 אחוז מס בישראל.
כתכנון מס ניתן להציע היום לעשות שילוב נבון שבין הסדר הנאמנות שנכנס לתוקף החל מ-2006 ובין הדירקטיבות והאמנות האירופאיות. כך ניתן לבצע השקעה בנדל"ן באירופה, באופן שבו המס הסופי והכולל לא יעלה על 20 אחוז בישראל ובחו"ל ביחד. לגבי מכירות של נדל"ן לאחר 2007 שנרכש לאחר 2003, 25 אחוז לגבי מכירות של נדל"ן ב-2006 שנרכש לאחר 2003, ושיעור מס ליניארי לפי יחס תקופות לגבי נדל"ן שנרכש לפני 2003 ונמכר ב-2006 או ב-2007 (25 אחוז/20 אחוז לגבי התקופה מ-2003 ו-49 אחוז לגב התקופה לפני 2003).
השקעה בחו"ל בנאמנות 2006 - הכיצד?
ניקח לדוגמה השקעה בפולין: יחיד תושב ישראל ייצור נאמנות שהנאמן שלה תהיה חברה קפריסאית, בה יהיה בעל 100 אחוז מהמניות. החברה הקפריסאית תחזיק בחברה הפולנית ב-100 אחוז. החברה הפולנית תוצג בכתב הנאמנות כחברה להחזקת נכסי הנאמנות. החברה הפולנית תרכוש את הנדל"ן בפולין. הנדל"ן ייחשב לנכסי הנאמנות. מכירת הנדל"ן ברווח בפולין תביא למיסוי בשיעור של 19 אחוז כמס חברות בפולין.
משיכת הרווח כדיבידנד מהחברה הפולנית לחברה הקפריסאית תהיה פטורה ממס הן בפולין והן בקפריסין: בפולין, מכוח דירקטיבה אירופאית בדבר חברה אם - חברה בת. בקפריסין, מכוח פטור ההשתתפות ועל-פי תנאיו. משיכת הרווח כדיבידנד מהחברה הקפריסאית לבעל המניות הישראלי פטורה ממס בקפריסין לפי הדין הפנימי הקפריסאי. במידה והמכירה תבוצע ב-2007 ואילך, אזי יראו את החברה הפולנית כמוכרת את הקרקע בנאמנות עבור היחיד, אשר תידרש לשלם בישראל רק אחוז אחד מס נוסף, כהשלמה ל-20%.

תאריך:  06/02/2007   |   עודכן:  06/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
גם צעירים בריאים באים היום למונטה קאטיני, העיירה האיטלקית היפה שליד פירנצה, שנודעה בעבר רק במי-המרפא שלה. המקום שינה פניו ומציע לתייר ולנופש כל מה שיעלה על לבו: קזינו, תיאטראות, יריד-קניות ססגוני, אחרי-ספורט ושעשועים - ומטעמים להתפוצץ
חנה בית הלחמי
המאבק המלוכלך והרחב נגד ההרשעה, שכולל א/נשי ציבור, תקשורת, אקדמיה, ואפילו – למצער – פמיניסטיות-לכאורה ואייקונים תרבותיים כמו הסופר יורם קניוק – מראה שפסק הדין נגע בלב ליבו של המכניזם החברתי הכוחני, זה שמשתמש תדירות במין כמטבע של כוח    לכולם "הזיזו את הגבינה" כאן    להלן טבלת השקרים מול האמת
אלירן דה-מאיו
אנשים רבים מתעוררים ומנסים להפיץ את המסר לאנשים רבים ככל האפשר- הבריאות ואיכות החיים הם באחריותנו, יש פשוט להקשיב, ללמוד וליישם
ד"ר יובל ברנדשטטר
ממשלת ישראל ודן חלוץ מתפארים בכך שמנעו את הפצצת המרכז עם תחילת המלחמה. האמנם?
ירון מירלמן
המפרסמים מעבירים סכומים אדירים אל חשבון הבנק של משרדי הפרסום ושל גופי המדיה השונים, עובדה המייקרת את המוצרים שאנו רוכשים במיטב כספנו. האם כל זה עתיד להשתנות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il