X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעליות קלות בסיכום שבועי סינרון עלתה ב-5.1%; רדוויז'ן נחלשה ב-3%; מלנוקס איבדה 2.3%; DSPG טיפסה ב-5.5%; נס הוסיפה 3.8%
▪  ▪  ▪
מגמה מעורבת [צילום: AP]

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים. מסחר תנודתי באיגרות החוב של ממשלת ארה"ב, שהתרחש השבוע כמעט ולא השפיע על שוקי המניות של וול סטריט שרשם יציבות יחסית בסיכום שבועי.
אמש ננעל המסחר בעליות שערים. דאו ג’ונס התחזק ב-0.3% לרמה של 8,799 נקודות, נאסד"ק איבד 0.2% לרמה של 1,858 נקודות ומדד S&P 500 עלה ב-0.1% לרמה של 946 נקודות. בסיכום שבועי המדדים דווקא רשמו עליות. נאסד"ק עלה ב-0.5%, דאו ג'ונס טיפס ב-0.4% ומדד S&P 500 הוסיף 0.7%.
בשוק הסולידי נרשמו עליות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן ירדה ב-0.07% לרמה של 3.78%.
בזירת המקרו: מחירי הסחורות והשירותים שיובאו לארה"ב עלו ב-1.3% במאי, העלייה החדה ביותר מאז יולי שעבר, עקב עליית מחירי הנפט הגולמי ב-8.3%, כך העריך היום משרד העבודה האמריקני. להוציא את הנפט, עלו מחירי היבוא ב-0.2% במאי.
בשנה האחרונה, נפלו מחירי היבוא בשיעור שיא של 17.6%, המשקף ביקוש חלש בעולם לסחורות ולמוצרים רבים. מחירי הנפט המיובא נפלו ב-51.4% ב-12 החודשים האחרונים. מחירי היבוא, להוציא את הנפט, נפלו ב-5.8% - הירידה השנתית החדה ביותר מאז החלו המדידות לפני 24 שנה.
מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב עלה החודש לרמה של 69 לעומת 68.7 בחודש מאי - נמוך מתחזית הכלכלנים, שצפו עלייה חדה יותר של המדד לרמה של 71.
החוזים על הנפט הגולמי למסירה ביולי נסגרו במחיר של 72.04 דולר לחבית, ירידה של 0.9%, בבורסת הסחורות של ניו-יורק, לאחר שבמהלך המסחר כבר נפל מחירם לרמה של 70.80 דולר לחבית. בסיכום שבועי עלה מחיר הנפט בכ-5% - עלייה שבועית רביעית ברציפות. מחיר הנפט נסגר אתמול במחיר של 72.68 דולר לחבית - רמתו הגבוהה ביותר מאז ה-20 באוקטובר. מתחילת השנה, נסק מחיר הנפט ביותר מ-60%.
אתמול נרשמו ירידות בתשואת איגרות החוב האמריקניות. זאת לאחר שהתשואה על האג"ח הממשלתיות האמריקניות ל-10 שנים זינקה שלשום לרמה של 3.99% לרמתה הגבוהה ביותר מאז ה-16 באוקטובר. התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-30 שנה עלתה אתמול לרמה של 4.83% - רמתה הגבוהה ביותר מאז ה-17 באוקטובר 2007.
נקודות אור בנוגע לשוק האג"ח האמריקניות התקבלה היום עם דבריו של שר האוצר היפני קאורו יוסנו, שאמר כי לממשלתו יש ביטחון בלתי מעורער באג"ח של ממשלת ארה"ב, ואותת שיפאן, שהיא המחזיקה השנייה בגודלה בעולם של אג"ח אמריקניות, תמשיך לרכוש אותן. "יש לנו אמון מוחלט בעובדה שארה"ב מתייחסת למדיניות הדולר החזק שלה כמדיניות בסיסית", אמר יוסנו בראיון שנערך בטוקיו. "לכן יש לנו ביטחון בלתי מעורער באג"ח של ממשלת ארה"ב".
ענקית ניהול ההשקעות בלקרוק (סימול BLK) תרכוש את חטיבת ההשקעות של הבנק הבריטי ברקליס BGI ב-13.5 מיליארד דולר, בעסקה שתהפוך אותה לחברת ניהול הנכסים הגדולה בעולם. העסקה יותר מתכפיל את נכסי בלקרוק, שנוסדה בחדר בודד לפני 21 שנה, לכ-2.7 טריליון דולר. ברקליס גלובל אינווסטורס פועלת ב-15 מדינות ומדורגת כמנהלת קרנות הגידור הגדולה באירופה. רכישתה תסייע לבלקרוק להרחיב את פעילויותיה בעולם ותגדיל את סל מוצריה. עבור ברקליס, העסקה תחזק את מאזני הבנק, לאחר שסירב לקבל סיוע מממשלת בריטניה, בעקבות ההפסדים שנגרמו לו במשבר הכלכלי.
מיקרוסופט (2.19%, 23.33) נסחרה על-רקע הודעתה כי תשיק את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה, חלונות 7, ללא דפדפן האינטרנט שלה - אינטרנט אקספלורר, זאת על-מנת להיענות לחוקי ההגבלים העסקיים באירופה. משתמשי מערכת ההפעלה יידרשו להוריד ולהתקין דפדפן אינטרנט באופן עצמאי. "אנו מחויבים להשיק את חלונות 7 באירופה במקביל עם השקתה בשאר העולם", אמר דייב היינר, סגן הפרקליט הראשי של מיקרוסופט. "אולם עלינו להיענות לחוקי הההגבלים העסקיים באירופה על-מנת להשיק את המוצר".
עם המניות הישראליות שבלטו במסחר: סינרון עלתה ב-5.1%; רדוויז'ן נחלשה ב-3%; מלנוקס איבדה 2.3%; DSPG טיפסה ב-5.5%; נס הוסיפה 3.8%.

תאריך:  13/06/2009   |   עודכן:  13/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסחר בוול סטריט ננעל ביום שישי במגמה מעורבת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
הנשיא המכהן אחמדינג’אד קיבל 66% מהקולות; מוסאבי קיבל 31%    אובמה: מערכת הבחירות באירן מעוררת תקווה
מאיה שני
נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' ה.וו. בוש חגג את יום הולדתו ה-85 בצניחה חופשית    ג'ורג' בוש הבן הגיע כדי לעודד
מאיה שני
ציור שמן של האמן הבריטי ל.ס. לאורי, שהושפע מספרה של אמילי ברונטה 'אנקת גבהים' צפוי להימכר בכ-300 אלף דולר בחודש הבא
מאיה שני
בית הכפר של פיקאסו בדרום צרפת ייפתח לראשונה 36 שנים לאחר מותו למשך ארבעת חודשי הקיץ    פיקאסו צלצל לסוכן שלו והכריז כי קנה את ההר של פול סזאן [צילום: אתר Vauvenargues]
מאיה שני
המכירות למחזמר הוותיק 'עלובי החיים' רשמו עלייה של 46% בבריטניה מאז הביצוע של סוזן בויל לשיר 'חלמתי חלום' בתוכנית 'לבריטניה יש כישרון'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il