X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם השבוע יש מה לראות: הבי-בי-סי נלחם במשבר האקלים, "מועדון לילה" חוזר, דורה, "כלות במדבר", להציל את המוזיקה ועוד
▪  ▪  ▪
מנוחה להורים. דורה חוזרת

ראשון 14.6
דורה
הורים יקרים, מהיום אתם יכולים להוסיף לעצמכם עוד חצי שעת נמנום על הספה. בזמן זה ילדיכם יצפו בעונה החדשה של "דורה" הבלתי נלאית, שמגיעה לניקלודיאון ב-6:30.
שימי - סודות מהבטן
כמו כל דבר בעולמנו, גם ריקודי הבטן זכו ל-15 דקות התהילה שלהם בקרב מכורי הכושר, וזאת הודות לתנועות שמצליחות לא רק למגנט שטרות, אלא גם לחטב את שרירי הגוף. רק לאחר שהטרנד הספיק להתחלף באופנה אחרת, נזכרו בערוץ הבריאות להעלות תוכנית מיוחדת המלמדת את רזי הריקוד, בדגש על עיצוב ועל שריפת שומנים. מי שעדיין בעניין, מוזמן לפזז מול הערוץ ב-7:00.
טלוויזיה מרגלת
מתגעגעים ליגאל שילון? הצטרפו למועדון. במיוחד למענכם ערוץ ריאליטי מעלה היום ב-19:25 תוכנית המקבצת פאדיחות שממש "במקרה" התרחשו מול עדשת המצלמה הביתית. הפעם, תודה לאל, חוסכים מאיתנו את הקריינות של פזית.
IPWA
בית הקרבות המדממים, הלוא הוא אגו טוטאל, יציג הערב ב-19:30 את מיטב ההתרחשויות במופע הראווה של ארגון הרסלינג הישראלי (ה-IPWA). הערוץ ביקש להדגיש כי בצד הקרבות הזכריים, יזכו הצופים להתענג גם על נשים מתקוטטות, אם כי בצורה פוטוגנית בהרבה (לפחות לטענת אנשי הערוץ).
לוח שידורים חדש ב-HOT BOMBAY
זהו, עכשיו כבר לא תוכלו לומר שאין מה לראות בטלוויזיה. היום משתדרג HOT BOMBAY והופך מסתם ערוץ סרטים לסוג של ערוץ בידור הודי. בתפריט: טלנובלות, הופעות חיות, ראיונות ותוכניות לייף סטייל. בין השאר יהיה אפשר להתענג על "ג'סי המכוערת" (מדי יום חול ב-20:30), שכפי שאפשר להבין משמה מתרגמת להודית את הפורמט של "בטי" ו"אסתי", על תוכניות יוגה בהנחיית מדריכים מתחלפים (ו' ב-10:00) ועל התשובה ההודית ל"כוכב נולד" (ו' ב-21:00).
ומה באשר למי שחושק דווקא במיטב התוצרת הבוליוודית? הוא יקבל את מבוקשו ב-Bollywood HOT.
מלחמות האקלים
איך גילו את ההתחממות הגלובלית, מי אשם בה (אנחנו, כמובן) ומה יכול לדחות את הקץ? המיני סדרה התיעודית הטרייה של ה-BBC מבטיחה לענות על כל השאלות הללו בשלושת פרקיה, שערוץ 8 ישדר מהיום מדי ערב ב-21:00.
נעדרת
סיפורה של בת זוגו לשעבר של עדואן פרחאן, מי שחשוד ברציחתה של דנה בנט ושל נשים אחרות, שפך אור על תופעה שעד היום העדיפו הציבור והתקשורת להתעלם ממנה: קשרים רומנטיים בין קטינות יהודיות ובוגרים ערבים, שלא פעם מסתיימים בהתעללות פיזית ורגשית. כדי לדון בתופעה יצאה ליזיקה אסא לפענח את היעלמותה של נערה בת 14, שברחה ממוסד לילדות בסיכון. ערוץ 1 יציג הערב ב-21:40 את התחקיר שלה במסגרת רצועת "הסיפור האמיתי".
בתוך הרחם: חתולים
במסגרת סדרת תוכניות הבוחנות הריונות של בעלי חיים שונים, יציג נשיונל ג'אוגרפיק Wild הערב ב-23:00 את מה שמתרחש במשך תשעה חודשים ברחמן של אמא חתולה ובת דודתה הלביאה. היה שווה לכתוב על התוכנית, ולו רק בשביל התמונה החמדמדה שלמעלה.
ניצוצות בין כוכבים
בצד שלל הסרטים הירוקים שגודשים אותו החודש, מעלה היום ערוץ 8 גם את העונה השלישית של הסדרה התיעודית מבית סאנדנס, המפגישה בכל פרק בין שני אישים. בפרק הראשון מתרועע שון פן עם ג'ון קרקאור, שספרו על כריסטופר מק'קנדלס היה בסיס לסרטו האחרון, "עד קצה העולם". השניים יוצאים יחדיו למסע מסקרן באלסקה בעקבות תלאותיו של מק'קנדלס ההרפתקן. שאר הפרקים, שהערוץ ישדר מדי יום חול ב-23:20, יזמנו מפגשים בין מדלן אולברייט ואשלי ג'אד ובין מייק מאיירס והגורו דיפאק צ'ופרה.
שני 15.6
עולם מופלא - העתיד
אחרי "מלחמות האקלים", מעלה השבוע ערוץ 8 יצירה ירוקה נוספת מבית היוצר של ה-BBC. הפעם מדובר בסדרה בת של "עולם מופלא", שתנסה לחזות מה צופן העתיד למרחבים הפראיים המידלדלים, לחיות הנמצאות על-סף הכחדה וגם לזן האומלל ביותר, הלוא הוא בני האדם. את כל נבואות הזעם הללו יבשר הערוץ בשלושת הימים הבאים, מדי אחר צהריים ב-17:25.
סרט השבוע: "כלות המדבר"
שנה לאחר שזכה בפסטיבל דוקאביב, מגיע לערוץ 2, במסגרת "רצועה מהחיים", סרטה התיעודי של עדה אושפיז. הסרט חושף את מציאות החיים הפוליגמית בחברה הבדואית, דרך עדשותיה של צלמת החתונות מרים אל-קווארד. וכך אנחנו נחשפים לתמונות הלפני והאחרי. לפני: כלות נרגשות. אחרי: נשים נשואות החיות בחרדה שמא בעליהן "יתחתנו עליהן". כלומר - יישאו לאשה מישהי אחרת, וכך יותירו אותן לבד על הגג שבתות וחגים עם עשרה ילדים. לא תמצאו כאן את התמונות הפוטוגניות של אהבה גדולה, העוסקת בפוליגמיה מן הזן המורמוני, אלא תמונות אפרוריות יותר, המשקפות ככל הנראה את ישראל 2009. ב' 23:10, ערוץ 2
אבא שלי כדורסלן מקצועי
מי מאיתנו לא פילל שאבא שלו יהיה כוכב כדורסל? לדברי יוברט דיוויס, שאביו היה מכוכביה של קבוצת הארלם גלובטרוטס, לא מדובר בתענוג גדול. בסרט תיעודי זה הוא יוצא לסגור חשבון עם האב, ובעיקר עם הדרך שבה הקריירה שלו השפיעה על חיי משפחתם. Yes דוקו ישדר הערב ב-21:00 את הסרט, שהיה מועמד לפני ארבע שנים לאוסקר בקטגוריית הסרט התיעודי הקצר.
שבוי
ואם רציתם הוכחה שסרטים תיעודיים על אבא שלך הם הטרנד החם בעולם הדוקו, קבלו גם את סרטה של יסכה גור על אביה, יעקב גור, הסובל מפוסט טראומה מאז שנשבה בידי המצרים במלחמת יום הכיפורים. Yes דוקו ישדר את הסרט הערב ב-21:35.
שלישי 16.6
ביקור האפיפיור בישראל
אם גם אתם החמצתם את הביקור של האפיפיור בגלל שהייתם עסוקים בניסיון להשיג כרטיס דשא לדפש מוד - אל דאגה, ערוץ הטיולים ישלים את החסר. הערב ב-19:30 הוא יציג את תקציר מעלליו של בנדיקטוס הקדוש בארץ הקודש, מהנחיתה בנתב"ג ועד הפגישה עם הנשיא שמעון פרס.
תוכנית השבוע: "לפני שהמוזיקה תמות"
אחד מפרטי הטריוויה המשופשפים ביותר בנושא תרבות פופולרית הוא שבקליפ הראשון שהוצג ב-MTV זימרו הבאגלס שהווידאו הרג את כוכבי הרדיו. מעניין אם הם ידעו עד כמה נבואה זו תגשים את עצמה 28 שנה לאחר מכן, שהרי בימינו קול יפה, מוזיקה טובה ושיר נוגע חשובים הרבה פחות מהיכולת שלך למכור את עצמך. וכפי שאומרת אריקה באדו בסרט תיעודי זה: "כדי להצליח אתה חייב להשתיל ישבן... ואת חייבת לנעול נעלי עקב... ולנשק אשה... ולהיות עירומה. עירומה ועם ביפר". הסרט מתעד את סבב הראיונות המקיף שערכו בילי פרסטון ואנדרו פשטר עם אנשי תעשיית המוזיקה, עם עשרות אמנים, מוכרים יותר ובעיקר מוכרים פחות, ועם סתם חובבים של האמנות המידרדרת. אומנם השניים התמקדו בעולם המוזיקה, אבל הם מגישים כאן תעודת עניות כללית לעולם שבו אנו חיים; עולם שבו, כפי שבאדו היטיבה לנסח, "העומק הוא אאוט והשטחיות היא אין". ג' 22:25, ערוץ 8.
אורלי וגיא בע"מ
אורלי וילנאי וגיא מרוז נטולי החת טרם נואשו מלהרביץ בנו מוסר. הפעם הם יעשו זאת באולפן עתיר קהל, שאותו הם לא יחששו לשלוח למשימות אקטיביות. ועוד בתכנון: כתבות תחקיר ופינות המוקדשות למלחמתו של האזרח הקטן במיתון/הביורוקרטיה/התאגידים/ומה לא. ערוץ 10 יציג את התוכנית, שהייתה אמורה לעלות כבר בשבוע שעבר, הערב ב-21:00.
מועדון לילה
הודות לפועלה של משטרת ישראל, יגיע ארז טל הערב ב-21:00 לעונה החדשה של "מועדון לילה" בערוץ 2 בלי פנסים שחורים בעיניים וללא חבלות אדמומיות. כך הוא יוכל לפגוש בגוף בריא ובנפש בריאה את שי גולדשטיין, עידו רוזנבלום, אורנה בנאי ושאר הפאנליסטים.
אואזיס - מקלט הנוער
קפטן פול מולדס עומד בראש אואזיס, בית מקלט של דיסני לילדי הרחוב. במסגרת עבודת הקודש שלו, הוא מטפל בצעירים שסבלו מהזנחה, התמכרות לסמים, מחלות נפש ובעיקר מחסור באהבה. Yes דוקו יציג הערב ב-22:00 סרט תיעודי שעקב אחר מולדס במשך שנתיים.
רביעי 17.6
פליטי הכוכב הכחול
ב-2003 דיווח האו"ם כי מספר הפליטים הסביבתיים, כלומר אלה שנאלצים לעזוב את ביתם בשל מפגעי הטבע, עולה לראשונה בעולמנו על מספר הפליטים המלחמתיים (25 מיליון פליטים מהסוג הראשון לעומת 23 מיליון פליטים מהסוג השני, אם להיות מדויקים). מיהם הפרצופים שעומדים מאחורי המספרים הללו? ערוץ 8 יציג הערב ב-21:30 סרט מדכא למדי, המציג את סיפורם של שלושה אנשים שנאלצו לנדוד בשל אסונות אקולוגיים. בהתאם לחוקי הצדק המעוותים, מובן שהם מגיעים מארצות שאין להן יד בהתחממות כדור הארץ.
חמישי 18.6
גאונים על אנושיים
קים פק היה השראה לדמותו של דסטין הופמן ב"איש הגשם"; אקיאן קראמאריק היא ילדה בת 13 שהחלה לצייר לאחר ששמעה את דבר האלוהים, וכיום מוכרת את עבודותיה במאות אלפי דולרים; אריאל לני הישראלי מנגן בפסנתר ומלחין יצירות כבר מגיל עשר. שלוש הדמויות המבריקות מככבות בצד עוד כמה גאונים בסרט תיעודי זה, ש-yes דוקו ישדר הערב ב-22:00. בצד הסברים ביולוגיים על האופן שבו פועלים מוחות של גאונים, יציג הסרט גם את הצדדים הפחות סימפטיים בחייהם של העילויים. אולי הוא עושה זאת סתם כדי לגרום לנו להרגיש טוב עם האיי.קיו הממוצע שלנו.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  14/06/2009   |   עודכן:  14/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס בר-טל
זאת במסגרת הסכם פשרה עם חברה קבלנית בצפון שהייתה חייבת לו 111 מיליון שקלים    החברה - מוחמד עבד אלקאדר, הינה לקוחה של הבנק במשך 35 שנים
עידן יוסף
שלושה שרים התנגדו להצעה    שדולת הנשים: "הפניית עורף לרחשי הציבור והתעלמו מפסיקת בית המשפט העליון"
יפעת גדות
כשאנשים מתיישבים מאחורי ההגה, חשוב שיכירו את סימני האזהרה המרמזים על כך שהם עייפים מדי בכדי לנהוג
רותי אברהם
ביקורת על התנהלות המשטרה בחקירת תאונת רכבת בה נפצעו 48 נוסעים    השופט: צריך היה לחקור את אשמתו לכאורה של התצפיתן    ועוד: לתצפיתנים אין לוחות זמנים של הרכבות
איריס בר-טל
על-פי הערכות, הרכישה בוצעה תמורת 500 אלף שקלים    הרכישה מהווה נדבך נוסף לקבוצה בתחום התוכן השיווקי באינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il