X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נחלש היום ב-0.4% ובסיכום שבועי איבד 5.4% כיל ירדה היום ב-3.6% אלווריון המשיכה לטפס גם היום ועלתה השבוע בכ-28% מדד הבנקים נחלש השבוע ב-6.6%
▪  ▪  ▪
הבורסה בתל אביב [צילום: לע"מ]

יום המסחר האחרון של השבוע ננעל בירידות שערים קלות, כשהירידות במניות כיל והחברה האם, החברה לישראל, נחלשו לקראת סוף המסחר. יום המסחר נעל שבוע של ירידות בהן שודרג מעמדה של ישראל במדד ה-MSCI למשק מפותח שעורר חשש ליציאת משקיעים זרים, אך לא הוביל לירידות חדות הלכה למעשה.
מדד תל אביב 25 ירד היום ב-0.4% לרמה של 832.74 נקודות ובסיכום שבועי נחלש ב-5.4%. מדד תל אביב 100 איבד היום 0.2% ל-771.89 נקודות ובסיכום שבועי ירד ב-4.9%. מדד התל טק טיפס היום ב-2% ונחלש השבוע ב-0.6%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.75 מיליארד שקלים.
בשוק הסולידי נרשמו היום עליות שערים: מדד תל בונד 20 עלה ב-0.7% והשבוע התחזק ב-1.1%, מדד תל בונד 40 עלה היום ב-0.9% והתחזק השבוע ב-1%.
המסחר בוול סטריט ננעל אמש במגמה מעורבת לאחר שנשיא ארה"ב הציג את פרטי תוכנית הארגון מחדש של מערך הרגולציה לשוק הפיננסי ולאחר עלייה של 0.1% במדד המחירים לצרכן בארה"ב לחודש מאי. דאו ג’ונס נחלש ב-0.1% ל-8,498 נקודות, נאסד"ק הוסיף 0.7% ל-1,808 נקודות ו-S&P 500 ירד ב-0.1% ל-910 נקודות.
מגזר האשלג המשיך היום להיות במרכז המסחר בבורסה. אתמול נרשמו ירידות חדות בניו-יורק. פוטאש, שהודיעה אתמול כי היא חותכת עוד 800 אלף טונות מהיקף הייצור השנתי שלה, ירדה ב-10.8%. בכך מגיעה החברה לחיתוך תפוקה ב-2009 של 4.7 מיליון טונות אשלג, קרוב ל-50% מיכולת הייצור שלה. הירידות במגזר נתמכו בסימן נוסף להיחלשות הענף שהגיע מיצרנית האשלג הגרמנית K+S שפירסמה אתמול אזהרת רווח.
יו.בי.אס הורידו המלצתם למניית כיל מ"קנייה" ל"נייטרלי". האנליסט רוני בירון הוריד את מחיר היעד למניה בשלושה שקלים ל-44 שקלים למניה - כ-9% מעל מחיר המניה בשוק.
החברה האם של כיל (-3.6%, 3880.0), החברה לישראל (-4.98%, 196600.0), קיבלה אתמול מלאומי פרטנרס המלצת "תשואת שוק" למניה לאור חוסר הוודאות באחזקה העיקרית שלה - כיל. מחיר היעד עומד על 2,500 שקלים.
טבע (-0.32%, 18750.0) פתחה את יום המסחר בפער חיובי של 0.7%. בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג, אמר מנכ"ל החברה, שלמה ינאי, כי החברה מוכנה לרכישה גדולה נוספת ותבחן גם ענפים שאינם בתחום התרופות הגנרי.
מדד הבנקים ירד ב-0.8% ובסיכום שבועי איבד 6.6%. קרן סרברוס-גבריאל מתכוונת לחסל את אחזקותיה בבנק לאומי (-1.19%, 993.0) ולמכור את המניות שנותרו לה - כ-5% מהבנק - בתמורה ל-750 מיליון שקלים כבר בימים אלה. קרן ההשקעות פנתה למשקיעים מוסדיים בשוק אתמול באמצעות דויטשה בנק לקראת שעות אחרי הצהריים והציע להן לרכוש ממנה את המניות במחיר של 5%-4% מתחת למחירה של המניה בשוק. פעילים בשוק ההון אמרו הבוקר כי זו אחת הסיבות שלחצה את המניה אתמול למטה.
מניית אלווריון (6.19%, 1630.0) המשיכה היום לטפס בעקבות העסקה הגדולה בתולדותיה. היקף העסקה הוערך על-ידי החברה בכ-150-100 מיליון דולר. במסגרת החוזה, תספק אלווריון ציוד לתקשורת אלחוטית בתקן WiMAX (תקשורת אלחוטית בפס רחב בטווח של עד 50 קילומטר), בעבור פרויקט של ממשלת ארה"ב לפרישה של רשת אלחוטית באיזורים כפריים. היקפה של העסקה עשוי להגיע לפי 3 מהעסקה הגדולה ביותר של החברה עד כה שהסתכמה ב-56 מיליון דולר.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  18/06/2009   |   עודכן:  18/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחד העם: ת"א 25 נעל שבוע של ירידות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך בסורוקה ובאוניברסיטת בן-גוריון    חשיפה תוך-רחמית לפרמין לא נמצאה כגורם סיכון משמעותי למומים מולדים, למשקל לידה נמוך, לפגות ולמוות סביב הלידה
יפעת גדות
חוקרים מדווחים כי טאי-צ'י הפחית את רמות הכאב, את הנכות הנובעת מהכאב והקשורה לפעילויות יומיומיות אצל חולים הסובלים מדלקות פרקים
יפעת גדות
במסגרת מחקר: הסיכוי למוות של אנשים שדיווחו על רמה גבוהה יותר של מטרה בחיים, היה נמוך במידה ניכרת בהשוואה לזה של אנשים עם רמה נמוכה של מטרה ותכלית בחיים
אלעזר לוין
ישלמו 170 מיליון שקל בעד מגרש בן 6 דונם    יבנו שני מגדלי משרדים בני 60 אלף מ"ר    המימון - מתמורת המכירה של 75% מקניון הזהב למגדל
עופר וולפסון
בישיבה של לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים הביעו כמה מבכירי רשויות המס בעבר כי השיטה החדשה תביא להגדלת הנטל על הנישומים וכי בפועל, היא הופכת את כולם לחשודים בפוטנציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il