X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
S&P 500 הוסיף 0.8%; טאואר זינקה ב-16% אלווריון איבדה 2.1%; קומברס טיפסה ב-7.2%; נייס הוסיפה 3.5%; גיוון אימאג'ינג נחלשה ב-3.2%
▪  ▪  ▪

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים על-רקע נתוני מקרו חיוביים שהתפרסמו בארה"ב. מספר תביעות האבטלה, שעלה בשבוע שעבר, לא העיב על הדיווחים החיוביים שהצביעו על עלייה בפעילות מגזר הייצור בפילדלפיה והתחזקות במדד המדדים הכלכליים המובילים בארה"ב.
נאסד"ק ננעל ללא שינוי ברמה של 1,807 נקודות, דאו ג’ונס התחזק ב-0.7% לרמה של 8,555 נקודות ומדד S&P 500 עלה ב-0.8% לרמה של 918 נקודות. בשוק הסולידי נרשמו ירידות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן עלתה ב-0.16% לרמה של 3.84%.
בזירת המקרו: מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב עלה בשבוע שעבר, בעוד שהיקף הזכאים לדמי אבטלה ירד בראשונה מאז חודש ינואר, ובשיעור החד ביותר מאז נובמבר 2001. מספר תביעות האבטלה הראשונות עלה ב-3,000 ל-608 אלף בשבוע שעבר, בהתאם לתחזיות האנליסטים, לעומת מספר מתוקן של 605 אלף תביעות האבטלה בשבוע הקודם, כך דיווח היום משרד העבודה האמריקני. מספר מקבלי דמי האבטלה צנח ב-148 אלף, ל-6.69 מיליון איש.
בשוק האג"ח הממשלתיות של ארה"ב נרשמו אמש עליות זה היום החמישי ברציפות - העלייה הארוכה ביותר זה 5 חודשים, בעקבות עלייה מתונה מהצפוי במדד המחירים לצרכן. התשואה על האג"ח הממשלתיות של ארה"ב ל-10 שנים נחלשה ב-0.06%, לרמה של 3.6%. התשואה נעה בכיוון מנוגד למחיר. התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-30 שנה ירדה לרמתה הנמוכה ביותר זה שבועיים, ונגעה ב-4.4308%.
עוד במקרו: מדד פעילות מגזר הייצור באזור פילדלפיה בארה"ב קפץ ביוני לרמה של מינוס 2.2 - רמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר - לעומת מינוס 22.6 בחודש מאי. מדד המדדים הכלכליים המובילים בארה"ב עלה במאי ב-1.2% - עלייה חודשית שניייה ברציפות, מסרה חברת המחקר קונפרנס בורד. והריבית על המשכנתאות ל-30 שנה בארה"ב ירדה - לראשונה זה 4 שבועות - ל-5.38%, לפי נתוני פרדי מאק.
מדד המחירים לצרכן בארה"ב רשם במאי את הירידה השנתית החדה ביותר זה כמעט 60 שנה, ולעומת החודש הקודם רשם עלייה מתונה מהצפוי. העלייה במחירי הבנזין היא שסייעה בעליית מדד המחירים לצרכן בארה"ב לראשונה זה 3 חודשים, אך עלייה של 0.1% בלבד במאי, הייתה נמוכה מתחזיות אנליסטים, שצפו כי יעלה ב-0.3%. אל מול העלייה במחירי הבנזין ניצבו ירידות מחירי המזון.
אתמול הכריז נשיא ארה"ב, ברק אובמה, על הרפורמה הגדולה ביותר ברגולציה הפיננסית מאז שנות ה-30. הרפורמה תעביר סמכויות בין סוכנויות שונות, תיטול כמה סמכויות מהבנק הפדרלי ותרחיב סמכויות אחרות שלו; היא תתמקד בהגנת נרחבת על צרכנים של מוצרים ושירותים פיננסיים ובהרחבת הרגולציה גם למוסדות פיננסיים שאינם בנקים. אובמה אמר כי מטרת הרפורמה היא חיזוק השוק החופשי ועידודו ליצירתיות וחדשנות.
מניית טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק, התחזקה על-רקע הסכם שחתמה החברה עם קרוקוס טכנולוגיות לייצור שבבים עבור החברה בהיקף שעשוי להגיע למיליוני דולרים בשנה. בנוסף, הוענקו לטאואר מניות של חברת קרוקוס בהיקף של 1.25 מיליון דולר. כחלק מההסכם, תבצע טאואר את כל שלבי הפיתוח והייצור הנדרשים עבור המוצרים של חברת קרוקוס. השבבים אותם תייצר טאואר לקרוקוס מיועדים בעיקר למוצרי מחשוב, מחשבי כף-יד, מכשירים ורשתות תקשורת. קרוקוס התחייבה לייצר בטאואר מאות פרוסות בחודש תמורת מיליוני דולרים בשנה ובשיעורי רווחיות גבוהים.
טבע, יצרנית התרופות הגנריות נסחרה על-רקע דבריו של שלמה ינאי, מנכ"ל החברה לפיהם טבע מוכנה לרכישה גדולה נוספת ותבחן גם ענפים שאינם בתחום התרופות הגנרי. טבע, שהשלימה בסוף 2008 את רכישתה של חברת באר תמורת 7.4 מיליארד דולר והטמעתה בחברה, מחפשת חברות שירחיבו את היצע המוצרים שלה, אמר ינאי בראיון. אנליסט מחברת קוון ושות' העריך כי בין החברות שמועמדות לרכישה נמנות קינג פרמצוטיקלס ואנדו פרמצוטיקלס.
אלווריון המשיכה להמשיך ולרכז עניין לאחר שאמש קפצה ב-18% והשלימה זינוק דו יומי של 36%. אתמול הודיעה החברה על העסקה הגדולה בתולדותיה. היקף העסקה הוערך על-ידי החברה בכ-150-100 מיליון דולר. במסגרת החוזה, תספק אלווריון ציוד לתקשורת אלחוטית בתקן WiMAX (תקשורת אלחוטית בפס רחב בטווח של עד 50 קילומטר), בעבור פרויקט של ממשלת ארה"ב לפרישה של רשת אלחוטית באיזורים כפריים. היקפה של העסקה עשוי להגיע לפי 3 מהעסקה הגדולה ביותר של החברה עד כה שהסתכמה ב-56 מיליון דולר.
עם המניות הישראליות שבלטו במסחר: קומברס טיפסה ב-7.2%; נייס הוסיפה 3.5%; גיוון אימאג’ינג נחלשה ב-3.2%.

תאריך:  18/06/2009   |   עודכן:  18/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתוני המקרו שלחו את וול סטריט לעליות שערים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בעל איטליז ובניו חשודים בתקיפת מפקח מטעם הרבנות הראשית שביצע את עבודתו במושב פדויים    הוא הוכה באגרופים, בגדיו נקרעו ממנו ופונה משם באמבולנס    המשטרה תגיש כתבי אישום בגין תקיפת עובד ציבור וגרימת חבלה
אייל גרוסברד
כוכב יוון ייעדר כ-4 עד 6 שבועות. ישחק מול נבחרת ישראל ביורובאסקט
מערכת אתר ספורט 5
דיווח בספרד: ההולנדים הציעו לצ'לסי 3 מיליון יורו. בסביבת החלוץ הכחישו
איציק וולף
ח"כים מקדימה הורחקו מהדיון על הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל לאחר שהחלו לשיר במחאה    "הארץ אינה של ספסרים"
מאיה שני
וודי אלן אמר לכתבים שיהיה מעונין לראות את אשת נשיא צרפת קרלה ברוני-סרקוזי באחד מסרטיו הבאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il