X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ת"א 25 איבד 1.2% מניות הבנקים הגדולים ירדו ב-3% הריבית צפויה להישאר על כנה ברמה של 0.5% כלכלית עלתה ב-6% נובה זינקה 60% במחזור ער
▪  ▪  ▪
הבורסה באחד העם [צילום: לע"מ]

אחרי יום אחד של התאוששות חזרה הבורסה לרדת, לאור ירידות שערים שנרשמו בשוקי אירופה. מדד תל אביב 25 השיל 1.2% לרמה של 840 נקודות, מדד תל אביב 100 ירד 1.1% לרמה של 783 נקודות ומדד התל-טק נחלש ב-1.4%. מחזור המסחר היה בינוני והסתכם ב-1.5 מיליארד שקלים.
דויטשה בנק ערכו סקר בקרב משקיעים מוסדיים לגבי ההחלטה של MSCI להעביר את ישראל להיסחר במדד השווקים המפותחים החל ממאי 2010. מהסקר עולה כי 78% מהמשקיעים אמרו כי ההשפעה של ההחלטת NSCI תהיה שלילית על השוק, 22% אמרו כי היא תהייה נייטרלית ואף אחד לא העריך כי היא תהיה חיובית.
היום בשעה 17:30 יפרסם בנק ישראל את גובה הריבית במשק לחודש יולי. ההערכה היא כי הנגיד יותיר את הריבית על כנה ברמה של 0.5%. בנק ישראל ימשיך לשמור על הריבית הנמוכה גם בחודשים הקרובים, כל עוד אווירת המיתון תמשיך לשלוט. אתמול פירסם הבנק את המדד המשולב לחודש מאי, שהראה על ירידה של 0.5%. בשוק מעריכים כי לקראת סוף השנה הריבית תשוב לעלות, גם לאור התאוששות המשק ולחצי אינפלציה שעשויים להיות בעולם במקביל.
פעיל בשוק המוסדי אמר היום כי גם אם נראה בתקופה הקרובה ימים של מימושים, הכיון הכללי של הבורסה הוא למעלה. "מה שממשיך להוביל את העליות בתקופה האחרונה הוא הנזילות הגבוהה של הגופים המוסדיים, אבל גם הריביות הנמוכות שממשיכות להזרים כסף לבורסה מהציבור באמצעות מנהלי התיקים וקרנות נאמנות. העלייה באהבת הסיכון לצד החשש להישאר מאחור למרות העליות החדות מזרימים עוד ועוד כסף מצידם", אמר.
בשוק איגרות החוב הממשלתיות נרשמה היום בסך-הכל מגמה יציבה. מדדי התל בונד שכבר חזרו וחצו את הרמות שהיו ערב נפילת ליהמן ברדרס בספטמבר שנה שעברה, המשיכו לטפס היום ב-0.8%-0.7%.
את ירידות השערים הובילו היום מניות הבנקים הפועלים (0.0%, 36.2) ולאומי (0.0%, 36.2) שירדו בכ-3%.
כיל (0.0%, 36.2) ריכזה מחזור ער של 220 מיליון שקלים ועלתה ב-0.1%. החברה לישראל (0.0%, 36.2), החברה האם של כיל, איבדה 2.3%.
מדד הנדל"ן עלה ב-0.1% למרות המגמה השלילית בשוק. מניית חברת הנדל"ן כלכלית ירושלים (6.22%, 2648.0), שבשליטת אליעזר פישמן, קפצה אתמול ב-10% וגם היום היא המשיכה להתחזק ב-6%. החברה דיווחה אתמול על הסכם עם בנק זר לפירעון מוקדם של יתרת ההלוואה שנטלה החברה בהיקף של כ-64 מיליון פרנק שווייצי (כ-234 מיליון שקלים), כאשר הבנק יוותר על רבע מיתרת ההלוואה.
ישרמאקו (0.0%, 36.2) איבדה 1.1%. אתמול חצתה החברה שווי של שלושה מיליארד שקלים לאחר שטיפסה ב-1,113% מתחילת השנה. שווי החברה כבר גבוה יותר משופרסל (-0.52%, 1340.0) ומגזית גלוב (-0.09%, 2260.0). מחזור המסחר בה היה גבוה והסתכם ב-60 מיליון שקלים - המחזור השני בגובהו בבורסה.
כור (0.0%, 36.2) ונוחי דנקנר מסמנים עוד יעד: החברה הודיעה היום על כוונתה להשקיע עד 3.5 מיליארד שקלים ברשת הקמעונות הגדולה באירופה, קארפור. המניה ירדה ב-1.4%.
בז"ן (0.0%, 36.2) עלתה ב-3%. למרות עלייה של 21% במניית החברה מתחילת החודש, בהראל פיננסים העלו היום את מחיר היעד למניה ל-2.1 שקלים - 25% מעל מחירה של המניה בשוק.
כלל פיננסים הותירו ההמלצה למניית אלביט מערכות (-1.22%, 23510.0) ב"תשואת שוק" עם מחיר יעד של 66 דולר - 10% מעל מחיר המניה בשוק בסדירה שהוציאו לאחר הביקור בסלון האווירי בלה בורז'ה. בלידר הותירו המלצת "קנייה" במחיר יעד של 70 דולר, בו הם מחזיקים כבר למעלה משנה וחצי. "המיצוב העסקי של החברה נראה היום טוב מאי פעם", כותב האנליסט יואב בורגן מבית ההשקעות.
מבין הקטנות בלטה נובה (0.0%, 36.2) שזינקה ב-60% במחזור של שני מיליון שקלים - לעומת מחזור מסחר של אלפי שקלים בודדים בחודש. החברה דיווחה כי הרבעון השני הראה סימני שיפור משמעותיים עם הזמנות שיא. על-פי הערכות שוק, שווי ההזמנות עומד על כשמונה מיליון דולר.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  22/06/2009   |   עודכן:  22/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירידות בעולם משכו את תל אביב מטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ספורט 5
לופס קארו בכוננות ספיגה: אני לוקח אחריות. ישיר ב-5+LIVE מ-21:45
איציק וולף
הנשיא לשעבר של אירן התומך במוסאבי יוזם הקמת מועצת אייתולות שתחליף את המועצה בראשות המנהיג העליון האייתולה עלי חמינאי
יפעת גדות
חוקרים מבלגיה פיתחו "אזעקת חיתול" המודיעה למבוגרים שבסביבה שהפעוטות עשו את צרכיהם בחיתול    האזעקה משמיעה צליל נעים כאשר החיתול רטוב ואינה מזיקה כמובן לילד    ילדים שלבשו את החיתולים עם האזעקה השיגו עצמאות ושליטה על שלפוחית השתן
עופר וולפסון
סמנכ"ל הכלכלה בהתאחדות אומר כי לאבטלה אין מנוס מלעלות על רף תשעת האחוזים עד סוף השנה, כלומר עוד 48 אלף מובטלים    אומר כי אם עסקת החבילה אכן תיושם במלואה - גידול האבטלה עשוי להיעצר בחצי הראשון של 2010
אלעזר לוין
החברה מכרה 121 מתוך 144 דירות יוקרה בשהם    המחירים בעלייה    מוציאה למכירה שלב נוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il