תוכנה אינטרנטית, פרי פיתוח של הסטארט-אפ הישראלי Chance2Meet, גוייסה במהלך שבוע "ILSI-ביומד ישראל 2009", כדי לקדם את התעשיה הישראלית. מנגנון האון-ליין, שמטרתו הייתה קידום מפגשים עסקיים, פנים-מול-פנים, בין המבקרים מחו"ל ובין נציגי התעשיה המקומית הניב מעל 1500 פגישות עבודה, שחלקן אף הניב תוצאות בפועל.
התוכנה האינטרנטית, שהותאמה במיוחד לצרכי שבוע ה"ביומד" איפשרה למבקרים, ביניהם מדענים ומומחים אקדמאיים, יזמים, מנהלי קרנות הון-סיכון, מנהלי חברות סטארט-אפ, ואנליסטים מהארץ ומחו"ל, לצפות - לפני ההגעה הפיזית לשטח האירוע - בכלל הפרופילים של הגורמים שנרשמו לכינוס והציגו בתערוכה, ולתכנן מראש פגישות לימי האירוע.
"ימי האירוע עצמם בישראל, הם תמיד לחוצים וצפופים ועמוסים במגוון פעילויות", אומר משה לילוס, מנכ"ל כנס תערוכות, שארגנה את אירועי השבוע. "כדי להקל על האורחים מחו"ל, אך גם לסייע למבקרים מישראל, לתכנן ולייעל את הלו"ז שלהם ולפגוש את מי שהם באמת היו רוצים לפגוש, אפשרנו להם לקבוע מראש, מהכורסה בבית, או מהמשרד, עם מי הם הולכים להיפגש. השימוש הנכון בכלים שהאינטרנט העמידה לרשותנו, אפשר לטוות קשרים עסקיים ולמקסם את ההשתתפות לטובת מיזמים חדשים, שאת פירותיהם נזכה לראות בהמשך".
"בימים אלו שבהם כל הוצאה עיסקית או נסיעה לתערוכה עוברת מבחני כדאיות כלכליים, לעובדה כי למשתתפים הייתה האפשרות לקבוע מראש פגישות עסקיות בתערוכה, יש חשיבות מכרעת לקבלת ההחלטה אם להשתתף", אומר משולם גולובינסקי, מנכ"ל chance2meet.
"הכמות האדירה של הפגישות שהתקיימו בין בעלי התפקידים הבכירים ביותר, והעסקות שנרקמו שם מוכיחות עד כמה חשובה היכולת הזו למשתתפים ובסופו של דבר גם לשוק הישראלי שנהנה מנגישות בלתי אמצעית למקבלי ההחלטות בחברות הענק הבינלאומיות. ניתן לראות לדוגמה כי במסגרת התערוכה בכירי חברות ביניהן Roche ו-ABBOT קיימו עשרות פגישות מול חברות ישראליות".