X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפגש בין האקסית לנוכחית, היא רק החוליה החדשה בשרשרת הפוביות הגבריות שחברי "מסודרים" מתמודדים איתן העונה
▪  ▪  ▪
סיאנס טסטוסטרוני [צילום: עכבר העיר]

מה מלחיץ יותר מיריב אימתני שעומד לגנוב לך את הרעיון שיביא לך (עוד) מיליונים? ברור. מפגש אימתנים בין הנוכחית הנשכנית לאקסית האימהית-אך-קשוחה. העונה הנוכחית של "מסודרים" ממשיכה להעלות מהאוב מדי פרק את כל הקלישאות שמחרידות את הגבר הממוצע משלוותו. הסיאנס הטסטוסטרוני הזה, לפחות, מספק כמה וכמה רגעים מחויכים ופאנצ'ים די משויפים מצדו של ברלד.
בינתיים, נדגמו במהלך הפרקים ששודרו, כאמור, ניסיון להשתנה טריטוריאלית (סער שקד), ניסיון להנפקה דמוגרפית (מירב, התינוקת לכאורה של ברלד) וניסיון להסמקה ליבידנלית (ארז מחזר אחרי נערת הסלולרי, או מערכת היחסים של גיא ואביגיל). בהמשך לכך, היה זה רק עניין של זמן עד שייפגשו מאהבות שמגלות נושא שיחה משותף המסתכם במסקנה נחרצת - תכל'ס, הוא מניאק. אם לשפוט לפי הפרומו של הפרק הבא, העתיד צופן את התחנה הפרוידיאנית הבאה, קרי, פריצה מטנפת לקודש הקודשים (המוסך הפרטי) ומסע לא צפוי אל ביתה הצנוע של משפחת זביידי בשטחים.
על כל פנים, לא השקעות ענק בבורסה, אפילו לא הגעתו לארץ של טסטר-על בינלאומי במסווה של ילד אצות גרגרן מיפן יחרידו את תומר לוי משלוותו. מתברר שכל מה שצריך כדי לקמט לו את הצווארון זה אקסית, המגלה שלמראיינת שלה ולה יש סדינים חרוכים משותפים. מאיה, מנהלת התיקים שבלבלה את תומר בעונה הראשונה, מקבלת אזכור נוסף העונה דרך פרויקט חדשותי שמהנדסת שירי הרמן (כאמור, הנוכחית) לקראת יום האישה. חבל שרק עניין ארכאי כמו יום האישה הוביל לשובה של מאיה לחייכם. בסופו של דבר, גם אחרי שתומר התוודה בפני שירי על הכול, הוא המשיך להתעניין בעיקר בפריטי המידע שהבנות החליפו או לא החליפו ביניהן. קונטרה לא רעה הוכנסה לעניין כששף חיים כהן הוזמן להפתיע את לוי על-ידי שירי - טריק קבוע של לוי עצמו - ונחרד, ממש כמו תומר, למשמע שמו של האקס (הקולינרי?) רושפלד.
מהצד השני של הסקאלה, גיא, ברלד וארז תרגלו לאורך הפרק טכניקות של גננת על ילד תככן בן 10. האחרון התגלה כפוקימון שמנמן עם חיבה מוגברת לטובורג, למען השם. אחרי שגילו שכל החברות הגדולות בעולם, וזה כולל גם פינים מגודלי שיער, נכנעו לתשוקה היפנית לבירה הם החליטו לזרום. על כל פנים, התוצאה נדמתה כהרת אסון. הילד קוהיצ'י התמוטט, והשאיר את המסודרים רמוסים לגמרי. בהתחשב בכך שההשפעה המערבית גורמת ליפנים להשמין מדור לדור, ככל שהטכנולוגיה שלהם משתלטת על העולם, נדמה שהפוטבול האנושי שהתגלגל על רצפת משרדי המסודרים רמז משהו לגבי מצבו של הקפיטליזם. רמז: לא טוב.
אז מה למדנו היום? קוריאניות הן השבדיות של היפנים (ברלד), כדור פורח ויד ושם משלבים כיף עם רגשות אשם (ברלד 2) ופירור ואליום בפטל מרגיע את היפנים (ברלד 3). ובכלל, השילוב בין שני "מועדון לילה" ופרי מוחם של מולי שגב ואסף הראל מסתמנים כאופציה לא רעה בכלל לערב שיצנן לכם את האונה הימנית. נסו זאת בעצמכם.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  01/07/2009   |   עודכן:  01/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מפחיד גברים?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את
גורגי'  |  1/07/09 11:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל מעוז
ת"א 25 עולה ב-1.2%    אפריקה מזנקת ב-6%    אפריקה השלימה היום את מכירת הקניונים למליסרון של האחים עופר    קבוצת דלק עולה ב-5%
עופר וולפסון
הממונה על שוק ההון קובע כי הגופים המוסדיים יחויבו בגיבוש מדיניות תגמול לעובדיהם המבוססת על ביצועים ארוכי טווח
אלעזר לוין
המנכ"ל המוערך שפרש כאשר צביה לבייב מונתה לתפקיד ניהולי בכיר, חוזר לקניון ולמרכז מסחרי נוסף מיד לאחר שהאחים עופר רכשו את השליטה
סיון בראימן
מביא עימו ניסיון ניהולי רב בתחום התעופה מהחברות אל-על, ארקיע וכנפיים    לדבריו: "לטל תעופה יש את התשתית לפעול בכל רחבי העולם ובכך טמון האתגר האמיתי"
עופר וולפסון
מתכוונת להנפיק כ-150 מיליארד דולר לרכישה ע"י המדינות החברות בה    המדינות הרוכשות מצפות להגדיל בכך את כח הצבעותיהן בקרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il