X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרן חינוך ארה"ב-ישראל
▪  ▪  ▪

לקראת כינוס ה-MBA האמריקני החמישי השנתי בישראל, שמקיימת קרן חינוך ארה"ב-ישראל היום ומחר, מפרסמת קרן חינוך ארה"ב-ישראל את נתוני הקבלה כפי שהתקבלו מהאוניברסיטאות השונות בארה"ב. בהתאם לנתונים אלו, בשנת הלימודים הקרובה יחלו כ-120 סטודנטים ישראלים לימודיהם בבתי ספר למנהל עסקים בארה"ב, זוהי עליה של 5% בהשוואה לשנה שעברה. לדברי גלית אדסמן, יועצת חינוכית בכירה בקרן חינוך ארה"ב-ישראל ואחראית על תחום ה-MBA בישראל, "למרות המשבר הכלכלי מספר הישראלים שהתקבלו לתוכניות ה-MBA התחרותיות גדל באופן מתון. בנוסף, בשל הצפייה של מנהלי המסלולים בארה"ב לרגיעה במספר המועמדים שיפנו ללימודים בשנה הבאה, מועמדים אשר לא התקבלו השנה בעלי סיכויים גבוהים להתקבל ללימודים בשנה הבאה".
על-פי הנתונים של קרן חינוך ארה"ב-ישראל, למרות המשבר הכלכלי תחומי הבנקאות והייעוץ הינם תחומי הלימוד המבוקשים ביותר על-ידי הישראלים. 80% מכלל המתקבלים פנו למסלולי לימוד אלו והשאר פנו למסלולי ההייטק והקלינטק.
בתי הספר למנהל עסקים של וורטון ושל אוניברסיטת שיקגו עדיין שומרים על מספר שיא של סטודנטים ישראלים שהתקבלו ללימודי MBA, עם כ-17 סטודנטים בכל אחת מהאוניברסיטאות. בית הספר למנהל עסקים של רוס - אוניברסיטת מישיגן, מהווה את ההפתעה של השנה עם מספר שיא של 15 סטודנטים ישראלים, עליה של 50% בהשוואה לשנה שעברה. גלית אדסמן מציינת כי זוהי האוניברסיטה המבטיחה ביותר עבור הסטודנטים הישראלים בשל רמת ההשקעה בהם, המתבטאת במתן מספר שיא של מלגות. לדבריה כמעט כל סטודנט ישראלי שהתקבל זכה לסיוע כלכלי בהיקף של 20%-80% משכר הלימוד. כמו-כן, אוניברסיטת מישיגן מסייעת לסטודנטים הישראלים במציאת מקומות עבודה ושותפה לאירועים חיצוניים המקדמים אותה. מסלולי הלימוד של קלוג ודיוק המציעות תוכניות ייחודיות של ניהול מדעי הסביבה וניהול ביוטק זכו השנה להתעניינות מיוחדת מצד הישראלים. לכל אחת מהאוניברסיטאות הללו התקבלו כשבעה ישראלים.
מכלל הנתונים שנאספו עולות שתי מגמות נוספות - האחת מציגה עליה של 30% במספר יוצאי ברה"מ לשעבר בהשוואה לארבע השנים הקודמות. ההסבר למגמה זו נובע ככל הנראה מכך שיוצאי ברה"מ לשעבר הותיקים, בנים להורים שעלו בגיל צעיר, מרגישים כבר חלק מן החברה הישראלית ופונים ללימודים בארה"ב מתוך רצון לקדם את עצמם בשוק העבודה בישראל. מגמה מעניינת נוספת השנה, נמצא כי 10-15% מכלל הסטודנטים הישראלים שהתקבלו ללימודי MBA בארה"ב, הינם בוגרי שירות בחיל הים.
גלית אדסמן מציינת, כי למרות המשבר הכלכלי ממשיכה המגמה של אוניברסיטאות ומכללות אמריקניות מובילות לשלב ישראלים במסלולי ה-MBA שלהן, זו השנה השלישית ברציפות. בכינוס ה-MBA השנתי שיתקיים השבוע ישתתפו מספר יוצא דופן של נציגים אמריקנים אשר יגיעו לישראל במיוחד לכינוס. הנציגים מגיעים במטרה להיפגש באופן אישי עם המועמדים הישראלים השוקלים לימודי MBA בארה"ב ולשכנע אותם להירשם ללימודי MBA אצלם.
כינוס ה-MBA האמריקני החמישי השנתי בישראל, שמקיימת קרן חינוך ארה"ב-ישראל יתקיים בתאריכים 3-2 ביולי במלון שרתון בתל אביב. בכינוס יינתן מידע על הייחוד של כל תוכנית לימודים, דרישות הקבלה, התמחויות בחודשי הקיץ, אפשרויות קריירה לאחר סיום התואר, בחינת ה-GMAT ועוד. לפרטים נוספים,לוח זמנים והרשמה - www.mbafair.org.il.
הכינוס הינו אחת מפעילויות השנתיות שמקיימת קרן חינוך ארה"ב-ישראל, המפעילה מרכז יעוץ והכוונה לישראלים המעוניינים לצאת ללימודים אקדמאיים בארה"ב. קרן חינוך ארה"ב-ישראל הינה הגורם הרשמי היחיד בישראל, המנהל מרכז מידע וייעוץ ללימודים אקדמאיים בארה"ב. המרכז פועל באישור ובתמיכה של מחלקת המדינה האמריקנית, ובו ניתן להנות מקבלת מידע אובייקטיבי, מדויק ומעודכן על אפשרויות הלימוד העל-תיכוני בארה"ב.

כינוס MBA 2009
תאריך:  02/07/2009   |   עודכן:  02/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישראלים מעדיפים את תחומי הבנקאות והייעוץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il