אבישי ברודי, 44, נשוי + 3, מונה למנכ"ל משרד הפרסום מומה, המתמחה בהחדרת ובהעצמת מותגים.
ברודי, בוגר תואר ראשון B.A במדעי החברה של אוניברסיטת חיפה, כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת מרפאות אמריקן לייזר. קודם לכן שימש ברודי, במשך כשש שנים, כמנהל השיווק של שירותי בריאות כללית.
לדברי ברודי, "מומה הוא משרד הקיים חמש שנים, אשר בשנה האחרונה החל לפרוץ דרך כאשר הבולטות הינה בעיקר בחשיבה האסטרטגית, בחדשנות, בקו קריאטיבי ובהובלת קמפיינים נועזים. כאחד שגדל במשרדי הפרסום המובילים בישראל וככזה שישב גם בצד הלקוח, יש לי ראייה של 360 מעלות של הכלים העומדים לרשות הלקוח, ותפקידי להציע ללקוחותינו שירות מקצועיות מעולם אחר. שמחתי מאד להיענות לאתגר, וזאת במיוחד שאחרי ששנים רבות הייתי בצד של המפרסמים וכעת חזרתי כעת לצד של הפרסומאים".