X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נראה שרוחו של אהוד מנור שרתה על הפרק שהוקדש לו בכוכב נולד, ולרגע הייתה זו התוכנית עליה חלמנו: השופטים היו שופטים, ההדחות היו מוצדקות והביצועים היו גדולים
▪  ▪  ▪
המודח אושרי [צילום: ערוץ 2]

אולי זו הזווית של מרקורי מהשמש או רוחו הטובה של אהוד מנור, שקיבל בצדק ערב שלם לכבודו, אבל סוף סוף, משהו טוב באמת קרה העונה בכוכב נולד. נכון, מתמודדים רבים פרגנו לצופים הפסקות נמנום במהלך הערב, ולא היו הפתעות גדולות בשלב הביצועים, אבל לראשונה הסתיים העונה ערב בהדחה של שני מתמודדים שבאמת הגיע זמנם לעוף.
אהוד מנור כתב על מישהו ש"בא והדליק כמה כוכבים והם נופלים אחד אחד", ובאמת כל ההדחות עד אמש גבו מהתוכנית מתמודדים מצויינים, בזמן שאחרים, שנועדו להיות בשר התותחים של השלבים המוקדמים בנבחרת, זכו מן ההפקר.
גם בהפקה וודאי נושמים לרווחה, כי גם הם לא פיללו שתומר ישעיהו, שגיא אוסי ואמור עמוסי המוצלחים יצטרכו להילחם על מקומם בתוכנית נידחת בערוץ נישה כדי ששעמומו נים כמו דניאל ברזילאי, עומר אדם ואלחי רפואה יוכלו להמשיך להלאות את הצופים בפריים טיים.
אך אתמול נעשה צדק בכוכב, כשמזל ואושרי - בשר תותחים קלאסי - הודחו. מזל לא באמת הגיעה לרמה של רוב המתחרים, זייפה לא מעט, ומאז "כתונת פסים שלי" גם לא נתנה ביצוע ששווה לזכור. לאושרי ברח השבוע הגיים-בוי יותר מדי פעמים, ויחד עם שילוב מעניין של מניירות בריטני, גינוני יהורם גאון ובחירת שירים מזעזעת, לא באמת נשארו סיבות להישאר איתו בקשר.
גם בחדר החזרות יש סימן לשיפור. נכון, יואב צפיר עדיין דוחף למתמודדים שירים שפחות מתאימים להם ויותר מתאימים לטייפ קאסט שלהם, בפאסיב-אגרסיב השמור רק לפולנים.
אבל בערב שלם של שירי אהוד מנור, עם נבחרת שגילה הממוצע הוא 12 וחצי, לא היה "לעולם בעקבות השמש" ואפילו לא "בני ילד רע". חוץ מאושרי, כל המתמודדים הגיעו מוכנים מהבית, כשהם בוחרים שירים שהם באמת אוהבים ומתעלמים מהחששות של צפיר. פאולה הרטיטה עם הביצוע שלה ל"סליחה", ראם המשיך בטיפוס הנחוש שלו לגמר עם "ברית עולם" ואווירת מתי כספי הילכה פלאים על האולפן.
הרמונט לא פסח גם על השופטים. פתאום יש חילוקי דעות בפאנל ולא כולם חושבים שהביצוע היה מושלם, אפילו אם זה רק צביקה הדר בשיר האודישנים. אומנם ההערות השליליות לא חורגות בחריפותן מ"היה יפה אבל לא התרגשתי", אך נראה שהשופטים מיהרו קצת פחות להתעלף בסיום כל ביצוע.
למרבה ההפתעה, דווקא צביקה פיק היה העולב הראשי בפאנל, אחרי שנות אינספור של "יפה מאוד, תמשיך ככה" לקוני. לעומתו, דנה, שהסתמנה בשלב האודישנים כמי שתדע להעיף למתמודדים או לשופטים סטירה או שריטה לפי הצורך, מהללת כל תאורן שחולף על הבמה בקריאות "מושלם! אתה זמר ענק!".
"כוכב נולד" התעשתה השבוע, ואחרי ההדחה של אושרי עוד יש מקום לקוות שהמסמסים לא באמת צופים בתוכנית על מיוט, ושאריזה יפה לא בהכרח תיקח אותך רחוק. ובכל זאת, שבע עונות של ניסיון מלמדות שהאינסטינקטים לא טועים, ושסקפטיות היא תכונה הכרחית לצופה.
למרות שבתחילת העונה נשמעו דיבורים על כך שהשנה היא שנת הבנות, אחרי שלושה שבועות באולפן נותרנו רק עם ארבע מתמודדות, ועדיין קשה להתנער מהתחושה שאנשים מוכשרים באמת כמו מיי, ראם, פאולה ודניאל תבורי נמצאים בסכנה, פשוט כי מזלם של המתמודדים הטובים לא רב העונה. יש עוד זמן להשתנות מן הקצה אל הקצה, ובכל זאת יש תחושה שמה שיהיה, היה כבר פעם. עד סוף הקיץ נדע את התשובה.

תאריך:  14/07/2009   |   עודכן:  14/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ככה צריך להיראות פרק של כוכב נולד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
האופוזיציה הגישה יותר מ-1,000 הסתייגויות ובקשות להצבעות שמיות כדי להאריך את דיוני התקציב
איציק וולף
בית משפט השלום הרשיע את הפרש דודו אדרי שדרס את יהודה עציון תחת פרסות סוסו    "פעולת הנאשם - כוח לא סביר"
עופר וולפסון
זו הפעם הראשונה בה הגרעון בארה"ב מגיעה לרמה גבוהה זו    עשוי להגיע ל-2 טריליון דולר עד הסתיו
מחלקה ראשונה
בפגישה שקיים עם מנהיגי יהודים בארה"ב אמר כי הגישה שהוא נוקט תבנה אמון רב יותר אצל הערבים    מתח ביקורת על מדיניות בוש שהציגה הסכם איתן עם ישראל והתייחס אליה כלא יעילה
שרון שפורר
הבנק נערך להנפקת זכויות ואישר הגשתה של טיוטת תשקיף לרשות ני"ע - אך מחכה עדיין לאישור מברונפמן ושראן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il