לדברי גורמים בענף, גם הזכיין הישראלי הורביץ נתקל בבעיות: החיקויים הזולים (19 שקל לעומת 199 שקל) תפסו תאוצה; פרסומים שונים פיקפקו באיכותו האמיתית של המוצר ובנוסף, מחיר הנעליים בישראל היה גבוה ממחירו במדינות אחרות - בארה"ב למשל, הנעליים נמכרו בסכום השווה ל-120 שקל.
המספר הרב של נקודות המכירה בישראל, כמו גם דעיכת הטרנד בעולם, הביאו לירידה במכירות. כתוצאה מכך, חלק מהחנויות הפסיקו לעבוד עם קרוקס וחלק צימצמו מלאים והורידו מחירים. המחיר הקשיח והגבוה - 200 שקל - כבר פינה מקומו להנחות. כך, למשל, בחנות הפי טיי אפשר למצוא כפכפי ילדים ב-150 שקל ודגמים פחות מצליחים ב-99 שקל; בחנות פומה ניתן לרכוש דגמי קרוקס ב-130 שקל.
עם זאת, דגמים אחרים נמכרים במחירים לא זולים כלל וכלל - נעלי בד, לדוגמא, עולות 240 שקל, נעלי פלטפורמה עולות 300 שקל וסנדל לגברים עולה 350 שקל. עם זאת, ישנם דגמים אחרים שניתן למצוא במחירים זולים יותר.
בדומה לחברה העולמית, גם קרוקס הישראלית הבינה שעליה לעשות מהלך ופתחה באפריל 2008 את החנות הראשונה של הרשת בנמל תל אביב. החנות נהפכה במהרה לרשת המונה כיום 16 סניפים. ביקור בסניף הרשת בדיזנגוף סנטר בתל אביב בשבוע שעבר דווקא גילה סניף עמוס קונים, ואכן בעלי הקניונים מספרים כי הסניפים מצליחים ללא ספק ואנשים קונים את הנעליים של קרוקס גם בתקופה קשה זו.
לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל, שתי החנויות של הרשת שבקניוני הקבוצה בגרנד קניון וברחובות "עובדות פצצה". פאר נדיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי, מספר כי היה סקפטי כשקרוקס פתחה חנות בקניון הנגב של הקבוצה בבאר שבע, אולם כיום הם מדברים עם קרוקס על פתיחת חנויות במיקומים נוספים. גם איתן גולדמן, מנכ"ל דיזנגוף סנטר, מספר ש"המכירות פשוט פיגוז, ועולות כל חודש".
האם הצלחת חנויות הרשת מפצה על נקודות המכירה הסיטונאיות שנסגרו או חוו ירידה במכירות? כמה בעלי חנויות שהחזיקו בעבר סטנדים של קרוקס, סיפרו כי כאשר קרוקס פתחה חנות משלה בקניון בו הם פועלים - הם הוציאו את מעמד הנעליים מהחנות.
כך, למשל, מוריס טהרני, הבעלים של רשת הפי טיי מספר כי הוציא את המעמדים מחנויות שקניונים שבהם נפתחו קרוקס חנות, שכן המגוון בסטנד לא יכול להתחרות בחנות קונצפט. טהרני הוסיף כי למיטב ידיעתו כלל המכירות של קרוקס לא ירדו, אולם יש כיום פחות מעמדים בחנויות, חלק מהמחירים ירדו והעוגה מתחלקת אחרת - פחות בסיטונות ויותר בחנויות קרוקס עצמן.
עם זאת, איש אינו יודע לומר בבירור האם מחזור של 16 חנויות מפצה על נקודות המכירה הרבות שנסגרו והירידה במחירים. גם הנהלת קרוקס מסרבת למסור מה מחזור המכירות שלה ואם מדובר במחזור מכירות גדול מזה של לפני שנתיים, בתקופת השיא, או שמא הוא קטן מאז בדומה לעולם, כמו גם איזה דגם מוכרים יותר - דגם הביץ' המסורתי או הדגמים החדשים שנמצאים בחנויות. מהחברה נמסר כי "הדגמים החדשים תופסים ווליום גדל והולך, וגם הביץ' עדיין מוכר יפה".