X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי מקרה סוזן בויל, ולאור האמוציות הקיצוניות באולפן, איילה פנייבסקי חוששת לשלומם הרגשי של מתמודדי "כוכב נולד" הצעירים והפט שופ בויז? עדיף שלא נדבר עליהם
▪  ▪  ▪
יש צורך בהגבלת גיל [צילום: עכבר העיר]

מסיבת האייטיז המוצלחת של "כוכב נולד" אתמול לא הצליחה לטשטש את העובדה שהגיע הזמן לפקח על גיל המינימום להשתתפות בתוכניות שכוללות את צביקה פיק בחליפת נצנצים. לא בגלל חליפת הנצנצים, שבאופן יוצא דופן דווקא הלמה את הסיטואציה - מחווה לשנות ה-80 - אלא בשל תסמונת ה"טלוויזיה טאליבן". הרי הטלוויזיה שלנו החליפה מזמן את מוסד ההורות, וכפי שגילינו בשבועות האחרונים, גם הורים הם עניין שמצריך פיקוח: התגובה ההיסטרית של אור קולנברג להדחתו ביום ראשון, כמו-גם לנוכחות המצלמה בכלל, הזכירה שעם כל הכבוד לחביבותו המוקפדת של צביקה הדר, יש סיבה טובה לשמור על הילדים שלנו גם כשהם נמצאים במרחב מוגן בלב הקונצנזוס הציבורי.
אז נכון, ללירן דנינו זה דווקא עובד. נכון, גם סוזן בויל התמוטטה אחרי שהשתתפה בתוכנית הבריטית המקבילה, ואלוהים יודע בת כמה היא. אין ספק שהלחץ האטומי וההתעקשות הלא מובנת להדיר שעות שינה מעיני המתמודדים יקשו על כל אדם, צעיר או מבוגר, במיוחד כזה שרגשות הם חלק מהעולם הפנימי שלו. אבל מצבור המקרים שבהם החולשה מתגלה ככל שהגיל צעיר מעורר בכל זאת שאלות קשות, כמו האם אנחנו באמת מעדיפים להשקיע את כספי האסאמאסים שלנו בשרשרת של טיפולים פסיכולוגיים עתידיים.
אור קולנברג בן ה-18, שהציג שלשום את אחת ההדחות המוצדקות בתולדות התוכנית, אלחי רפואה בן גילו שהועזב אתמול ודניאל ברזילאי בן ה-17, שעוד מתנדנד - ניצבים מולנו כמו תינוק בשלב המראה, מנסים לקרוא באישונים שלנו (וחמור מכך, באישוניהן של בנות ה-11 המייבבות באולפן) מי הם. אמש, כשגידי גוב התארח בתוכנית, חף מפוזה וסוחף כתמיד, הניגוד היה עז במיוחד: הוא העיף מבט מתפלא בשלל הנערות הקוראות תרועות רמות, וניסה להבין מי הן, מה עובר עליהן, או איזה כדורים בדיוק שמו להן בקולה. מי הוא? את זה היו לו 60 שנים פוריות לברר. בקיצור, לא יקרה שום דבר רע אם נפנה את הבמה לכישרונות מקשישים בני 20 פלוס, ונאפשר לילדי הפלא להתבשל עם עצמם עוד שנה. ואף מילה על מייקל ג'קסון.
מעבר לחרדה הגוברת לאוסף הפעוטות, התוכנית הצליחה לספק לא מעט פאן, כולל המשפט האלמותי: "תימנים הם לא זמירים, הם אוכלים אותם" (תודה לדנה). מסיבת האייטיז הוכיחה את הצורך בהגבלת הגיל (ילד בן 17, משכנע ככל שיהיה, לא יעבור טוב עם שיר על "חייל שבוז בלבנון"), אבל גם הראתה שהעונה הזו הצליחה לקבץ על המסך כמה וכמה כישרונות נאים. מיי חורכת את המסך והגרון, פאולה הורסת גם כשהיא לא במיטבה, ומיטלמן על ה-Keytar הזכיר איזה מזל זה שאף אחד לא יכול להדיח אותו.
הפט שופ בויז? לא סתם הם זכו במקומם הנידח בקצה הטור הזה. אחרי כל הציפיות, של אוחובסקי ושלנו, ניל טננט וכריס לואו הספיקו לשיר את "Love etc.", ליהנות משגיאות הדקדוק של צביקה הדר ("Its has been a pleasure" וכו'), ולברוח. בשביל ההופעה הקלושה הזו, שהורכבה בעיקר מפלייבק לא משכנע ומעיל שנראה כמו פוחלץ של כדור דיסקו, לא היה שווה להתבשל 50 שנה, ובטח שלא לשחוט כדור דיסקו.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  21/07/2009   |   עודכן:  21/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתמודדים של כוכב נולד נמצאים בסכנה נפשית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
חברת modu מתחילה בהשקה הרכה של הטלפון הסלולרי פרי פיתוחה לקהל מצומצם של לקוחות סלקום בישראל    כמה יעלה המכשיר? מה הוא מציע?
עופר וולפסון
קרן קמ"ע של התנועה הקיבוצית תספק תוכניות ערבויות חדשה למפעלי תעשיה הנמצאים במצוקת מימון בקיבוצים    יו"ר הקרן חושף כי בכ-30 קיבוצים הפנסיה החודשית לגמלאי עומדת על פחות מ-2,000 ש"ח
איציק וולף
פרקליטות המדינה הדגישה כי טענתו של השר לשעבר כי גזר הדין המחמיר שקיבל מצדיק דיון מחודש - כלל אינה נכונה
טל לוי
מדד הבנקים זינק ב-5.2% ומשך את המדדים לשיא של 10 חודשים    מתחילת השנה, עלה מדד תל אביב 25 ב-39.3%    מדד תל אביב 100 טיפס ב-49.8%    מדד הנדל"ן זינק ב-99%
עופר וולפסון
המפקח על הבנקים אמר כי יישום המלצות הוראת באזל 2 יגביר את הקשר שבין הון הבנק לבין סיכוניו    עקרונות הממשל התאגידי, לדבריו, ישפיע על פרופיל סיכון בנקאי שאינו מיושם ביעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il