X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקס והעיר הגדולה (הסרט), רעם טרופי, סוד בגד הים המושלם, מות החלום הקיבוצי ומות החלום האמריקני, ועוד המלצות לסוף השבוע
▪  ▪  ▪
בנות סקס והעיר הגדולה

שישי 31.7
סוף שבוע מרוקו
לטובת מי שטרם זכו להתענג על מרכולתה היפה של מרוקו, יקדיש ערוץ החיים הטובים את סוף השבוע לממלכה הצפון אפריקנית. במסגרת הספיישל, שמתקיים בשיתוף ארמון המלוכה המרוקאי, ישודר גם סרט הוקרה לחסן השני, שבו אפילו שמעון פרס שלנו מגיח כדי לעשות כבוד למלך המנוח.
סוד בגד הים המושלם
חבל שערוץ She נזכר רק עכשיו לעזור לנו להתמודד עם האימה הגדולה של הקיץ, הלוא היא בגד הים. ספיישל זה, שהערוץ יציג את חלקו הראשון היום ב-16:10 ואת חלקו השני בשבוע הבא באותה שעה, מעתיק לחופים את פורמט תוכניות המהפכים למיניהם. בין הגלים יקבלו כמה נשים אומללות הזדמנות להדגים מה כדאי ומה אסור ללבוש לים במידה ולא קוראים לך בר רפאלי.
קנדרה
יחסית לשאר האושיות שזוכות לככב בימינו בתוכניות ריאליטי, קנדרה היא ממש טאלנטית. לאחר שבלטה כאחת הסיליקוניות ב"השפנפנות של יו", היא החליטה להתקדם הלאה, לנטוש את אחוזת פלייבוי ולהתחתן עם גבר שגילו עדיין מאפשר לו לתפקד. את כל השינויים הללו היא עוברת מול המצלמות, כך שאתם תוכלו לראותם מדי שישי ב-17:30 בערוץ E! (אלא מה).
The Unforgettable Tour
ב-2008 יצאו גדולי הקולנוע הבוליוודי לסיבוב הופעות ברחבי העולם, ובו הציגו את יכולותיהם (שירה, פיזוז והצצות מאחורי עצים). אם שמות כמו אמיטאב בצ'אן וראי בצ'אן אומרים לכם משהו, אתם מוזמנים לגשת הערב ב-21:00 ל-HOT Bombay, שבו תוכלו לראות את ההופעה שהתקיימה בלונדון.
ימי סי פוינט
הכניסה לסי פוינט, הטיילת של קייפטאון, הייתה פתוחה בימי האפרטהייד לעשירים הלבנים בלבד, אבל בימינו אפשר לפגוש בה מגוון פרצופים - מנערים המוכרים את גופם ועד יהודים שומרי מסורת - ופה ושם עוד מבצבצים בה שרידי הגזענות. את הפסיפס האנושי המרתק אפשר יהיה לראות בסרט תיעודי זה, שערוץ 8 ישדר הערב ב-21:30.
סרט השבוע 1: "סקס והעיר הגדולה: הסרט"
במאי 2008 נענו תפילותיהן של מיליוני נשים ברחבי העולם, והן קיבלו סוף כל סוף הזדמנות לראות את קרי ברדשו בשמלה לבנה, כשבצדה מיסטר ביג, על מסך גדול. מכל קצווי תבל, אם מהפינות הזוהרות של מנהטן ואם מהפינות המאובקות של פלורנטין, דידו להן רבבות על חיקויי המנולו בלאניק שלהן כדי לחזות בפלא. ומה בנוגע למעטות שטענו כי הסרט לא מעניין אותן? הן התגנבו לאולם בשעות הצהריים המוקדמות, עטויות כובע ענק והינומה שחורה, משל היו סמנתה לאחר פילינג כימי. כך או כך, היה מדובר באירוע שקשה להתעלם ממנו, ולו רק בגלל כובע הנוצה שחבשה שרה ג'סיקה פרקר להקרנת הבכורה הלונדונית של הסרט, שמתגלגל השבוע גם לטלוויזיה.
בגרסה הקולנועית, שעלתה על האקרנים בדיוק עשר שנים לאחר עליית הסדרה לאוויר, העלילה מתחילה חמש שנים אחרי שמיסטר ביג הציל את קארי מזרועותיו הגמישות של פטרובסקי. הדיאלוגים הפעם שנונים פחות מכפי שהורגלנו ותצוגות המשחק מדיפות ניחוח של "אנחנו פה רק בשביל הג'ובות, כי אוסקר כנראה כבר לא נקבל", אבל מה זה באמת משנה? בסופו של דבר, מיליוני בחורות זכו לחזות במה שכל-כך רצו שיתרחש: קרי מצליחה לשבור את לבו הקר של ביג, ובתמורה הוא קונה לה "A Really Big Closet". לאור ההצלחה הקופתית, צפוי בקרוב סרט המשך. הללויה. ו' 22:00, HOT Gold ו-yes 2.
יחידת האמיצים
ארבעה חיילים אמריקנים שבים הביתה מעירק ומגלים שארצם אוכלת את בניה. בצד הליהוק המפתיע של 50 סנט, תמצאו בסרט גם את סמואל ל. ג'קסון, ג'סיקה בייל וכריסטינה ריצ'י. ו' 22:00, Yes 4.
אנשי המזימות
מותחן קומי של רידלי סקוט, שבו מגלם ניקולס קייג' תחמן משופשף המלמד את בתו תרגיל עוקץ מהו. ו' 22:30, ערוץ 10.
ימים אחרונים של אהבה
אלברט פיני ודיאן קיטון מגלמים בני זוג המגלים שטיפוח הקריירה וגידול הילדים בא על חשבון הזוגיות שלהם. ו' 23:55, TCM.
כשהארי פגש את סאלי
האמא של כל הקומדיות הרומנטיות, שבה מתחבטים מג ריאן ובילי קריסטל בשאלה אם יש דבר כזה ידידות אפלטונית. ו' 24:25, Yes 2.
שבת 1.8
הקרב האחרון על דגניה
אם אתם זקוקים להוכחה כואבת נוספת למות החלום הקיבוצי, הרי שתמצאו אותה בסרטו התיעודי של איציק רובין. הסרט, שערוץ 2 ישדר הערב ב-23:15 במסגרת רצועת "סיפור מהחיים" של הרשות השנייה, מתאר את המאבק המתחולל סביב הפרטת דגניה א' בדיוק 100 שנה לאחר הקמתו.
סרט השבוע 2: "וונדי ולוסי"
המשבר הכלכלי אינו בא לידי ביטוי אך ורק בסגירתן של חברות הפקה ובקשיים התקציביים של פסטיבלי הקולנוע, אלא גם בכך שאנשים מאבדים את כל מה שהיה להם. זהו, למשל, מצבה של וונדי, צעירה אמריקנית שלא נותר לה דבר חוץ מהמכונית שלה ומהכלבה שלה, לוסי, וגם עליהן היא מתקשה לשמור. וכך, היא נודדת מאינדיאנה לאלסקה כדי למצוא תקווה חדשה, אך כנהוג בסרטי המסע, היא בעיקר מגלה את רסיסי שברו של החלום האמריקני.
וונדי היא גיבורת "וונדי ולוסי", הדרמה הצנועה של קלי רייכהארדט, שהביקורת האמריקנית הכתירה כאחד הסרטים הטובים של 2008. למרות זאת, הסרט לא הוצג בארץ בשום מסגרת, חוץ מהקרנה אחת בפסטיבל חיפה. הערב יתקן הלוויין את העוול ויאפשר להתענג עליו.
זאת תהיה הזדמנות לגלות שרייכהארדט היא אחד הקולות הייחודים, המגובשים והמסעירים של הקולנוע האמריקני ברגעים אלה, להבין שמישל וויליאמס, המגלמת את וונדי, היא משחקניות האופי הבולטות בדורה, ובעיקר להתרגש מרגעי החסד והכאב האמיתיים הרבים שבפנינה הקולנועית הזו. אף שהוא נעשה לפני המפולת בוול סטריט, "וונדי ולוסי" יירשם קרוב לוודאי בדפי ההיסטוריה כסרט שמייצג בצורה הטובה ביותר את המצוקה של החברה האמריקנית בסוף העשור הנוכחי. (יהודה שמש). שבת 22:00, Yes 3.
הקוסם מארץ ים
לרגל עלייתו על האקרנים של "פוניו בצוק ליד הים", סרטו הטרי של אשף האנימציה היפני הייאו מיאזאקי, מציגים הכבלים את סרטו הראשון של בנו, גורו. שבת 20:00, HOT Prime.
משפחה קטנה שלי
מתיו מקונוהיי, קייט בקינסייל, גארי אולדמן ופטרישיה ארקט מככבים בדרמה רומנטית משונה למדי על משולש אהבה שאחד מצלעותיו הוא ננס. שבת 20:30, HOT Drama.
קופים בחלל
סרט אנימציה לילדים שבו נשלח קוף למלא משימה אינטר-גלקטית. שבת 20:35, HOT Summer.
בקצב נשי
רגע לפני הגעתו לאקרנים של סרטה הטרי, "החיים הסודיים של פיפה לי", מציגים הכבלים את סרטה הראשון של הבמאית הנפלאה רבקה מילר. שבת 22:00, HOT Prime.
רעם טרופי
קומדיה פרועה של בן סטילר, שבה הוא יוצא לג'ונגל עם ג'ק בלאק ורוברט דאוני ג'וניור. בתפקיד אורח מפתיע: טום קרוז. שבת 22:00, Yes 2, ו-22:45, HOT Summer.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
קבוצת מחקר מאוניברסיטת נורת'ווסטרן גילתה כי ננו-יהלומים יכולים - בעזרת אינסולין - לסייע בריפוי פצעים
איציק וולף
סער: גירוש ילדי עובדים זרים - הנחיה שדגל שחור מתנוסס עליה    הנשיא במכתב לשר ישי - "חשתי בהם את טעם ישראל"
עופר וולפסון
כך עולה ממסמך רשמי ששלח אמש מנכ"ל לשכת רואי-החשבון, עו"ד אבי פרידמן לרו"ח יגאל גוזמן, במידה שלא תאושר הצבעתם של חברי הלשכה שלא שילמו דמי חבר    גוזמן: "ניסיון נואל למנוע מהפך בלשכה"
רותי אברהם
פסק הדין ניתן במסגרת תביעת דיבה שהגיש יועצו לשעבר של שר הביטחון דאז שאול מופז נגד קול ישראל וכרמלה מנשה    השופטת: מרבית הכתבה חוסה תחת הגנת "אמת דיברתי" - היועץ היה מינוי פוליטי של מופז    עם זאת, ובשל אי-דיוק בכתבה, חוייבו הנתבעים בתשלום פיצוי בסך 12 אלף ש"ח
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה נועדה עם היועץ האמריקני לביטחון לאומי    "העולם צריך להיות חד וברור ביחס לאירן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il