חברת ג'נרל דיינמיקס האמריקנית, המייצרת מטוסי מנהלים מסוג גאלפסטרים עם התעשיה האווירית (תע"א) הודיעה בסוף השבוע על המשך הקיצוצים, "ככל שיידרש". ההודעה נמסרה על-רקע צניחה במסירת מטוסי מנהלים בגודל בינוני ברבעון השני של השנה לשישה - שליש לעומת הצפי.
מהחברה נמסר, כי מדובר בעיקר בירידה במכירת מטוסי מנהלים מהגודל הבינוני וכי ההזמנות למטוסים גדולים עומדות בציפיות. בסוף 2008 הודיעה החברה על צפי לירידה ביצור מטוסי מנהלים מ-36 ל-18 במהלך 2009.
במהלך 2009 הודיעה תע"א על פיטורים של כ-200 עובדים, בעיקר כתוצאה מירידה בפעילות האזרחית שלה, הכוללת את חטיבת יצור מטוסי המנהלים ואת חטיבת בדק מטוסים העוסקת בעיקר בעבודות השיפוץ, הסבה ותחזוקה של מטוסים אזרחיים. ייתכן כי הירידה הנוספת ביצור מטוסי מנהלים תחייב אותה לפיטורים נוספים.
הוקצה השטח ליד היידרבאד למיזם המשותף של טאטא ותע"א להקמת תעשיה אוירית בהודו החברה המפתחת את אזור התעשיה לתעופה וחלל באדיבאטלה ליד היידרבאד היקצתה 30 אקר לתאגיד טאטא. השטח מיועד למיזם המשותף עם התעשיה האווירית (תע"א), נובה אינטגרייטד סיסטמס, שאמור לקום בהשקעה ראשונית של תע"א בסך 50 מיליון דולר - כך פורסם בסוף השבוע בהודו. המיזם המשותף אמור לפתח את התעשיה האווירית ההודית. הוא מהווה חלק מרכש הגומלין שתע"א מחוייבת לבצע בהודו כתוצאה מזכייתה במיכרזים ממשלתיים גדולים. רכש גומלין נהוג בעולם המערבי ומהווה חובה לשיתוף פעולה עם התעשיה המקומית במדינה המפרסמת את המכרז הממשלתי, בדרך-כלל בהיקפים של 35% מהמכרז. היקף ההשקעה הצפוי של תע"א במיזם המשותף עם טאטא עשוי להגיע לחצי מיליארד דולר לעומת השקעה דומה של התאגיד ההודי.