X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי אירוח מוצלח של שלומי שבת, איבדה העונה של "כוכב נולד" עוד זמרת מוכשרת ובשלה האם שוב נגיע לגמר בלי זמרת ראויה?
▪  ▪  ▪
וולשטיין. התוכנית קטנה עליה [צילום: רונן אקרמן, עכבר העיר]

פעם היה אפשר לומר שלא כל יום מגיע סלב לכוכב נולד. פעם לא כל סלב היה מוכן לעלות אפילו על במת התוכנית. אך עם כל עונה עלה מפלס הסלבס עד שהגיע העונה לשיא, ועד אתמול היה אפשר לומר שלא כל יום מגיע סלב לכוכב נולד ולא מקבל פרומושן מסיבי. נכון, הפרומואים לאחות הקטנה מרינה מקסימיליאן בלומין בערוץ 24 מילאו את כל זמן הפרסום שהוקצב לכוכב, אבל צביקה הדר תמיד הצטיין בחפירות אינסופיות על סנסציית המוזיקה הישראלית הבאה שתאיר בנוכחותה את הבמה.
שלומי שבת, מתברר, הוא לא אושיה גדולה מספיק כדי שיפמפמו לנו אותו, כמו אביב גפן או גידי גוב שמאיימים להגיע כבר מתחילת העונה, או עידן רייכל שקיבל אזכור או שניים בתוכנית שקדמה לערב שלו. אפילו השידור החוזר של "השיר שלנו" קיבל פוש באמצע הערב, אבל בכוכב נדבקו בצניעות של שבת והזמר, שהשקיע יותר עבודה עם המתמודדים מעמוס בן דוד ויואב צפיר יחד, נחת עלינו ללא התראה מוקדמת.
ערב שהוקדש לאמן שאינו מוערך מספיק הסתיים בטון דומה, כשפאולה וולשטיין נשלחה בחזרה לחבר בניו-יורק, לו הקדישה את הביצוע שלה ל"כשאתה איתי". עוד לא הייתה בתולדות הכוכב מתמודדת כל-כך בשלה, מקצועית, ייחודית, בטוחה בעצמה ואפילו קצת מלכותית כמו פאולה. לפעמים היא נראתה כמדריכה של קייטנה, אוספת אליה מתמודדים שצריכים "בוסט" של ביטחון כמו רוני ותבורי, ומראה להם איך צריך לגשת לשיר. האמת, לא בטוח שהכוכב זקוק למתמודדת כמוה, כזו שהתחרות קטנה עליה באלף מידות ושההשוואה בינה לבין שאר המתמודדים מגוחכת. אך לא צריך לדאוג לה, היא תקבל את כל הפרומושן שמגיע לה כשתחזור לבמת הכוכב כסופר-סטארית בעוד עונה או שתיים. למעשה, מקומה של פאולה מלכתחילה לא היה בגמר, וכבר בשבוע שעבר היא השמיעה לנו את הסינגל שלה, כשגם היא מבינה כנראה שהיא לא מה שמחפשים כאן. הרי החותמת של טדי הפקות תימחה בקלות מהמוצר המוגמר הזה.
מה שמעציב באמת בהדחה הזו הוא שאיבדנו עוד זמרת בנבחרת, וכבר לא נשארו הרבה. עכשיו שפאולה לא איתנו, מיי פיינגולד מאיישת בקלות את משבצת המתמודדת הבוגרת והבטוחה וגם יכולה לקחת את הטייטל הזה עד הגמר, על-אף שהיא לא זמרת בשלה כמו פאולה. מיי השתדלה מאוד לשמור על מינון נכון של יוהרה ומאמץ להיות וירטואוזית, והגיעה לשיאה עם הביצוע ל"סדר יום". אך בשבועיים האחרונים היא לחצה קצת חזק מדי על הגז, התאמצה קצת יותר מדי להתבלט, ובביצוע שלה ל"מתוקים" ליד שלומי שבת ההילוכים כבר התחילו לחרוק. אבל זה בדיוק מה שעוזר לה - נשארו לה עוד כמה נקודות לניקוי, וכשזמר משתפר לנו מול העיניים - חדוות ההכתרה גדולה יותר.
אין זמרת שהתקדמה יותר במהלך העונה הזו מרוני דלומי, או המגה בייב ששרפה אתמול את הבמה וטענה שהיא רוני דלומי. הקוקר ספניילית הקטנה, המודאגת והמפוחדת, שנבלעה בדואטים ואכזבה את השופטים שבוע אחרי שבוע, נהפכה לחתולת במה עם אג'נדה פמיניסטית, שיש לה מה לצעוק ונמאס לה להתבייש. רוני ככל הנראה לא תגיע לגמר, אבל אחרי הביצוע של אתמול ל"איפה את אהבתי" יש לה מצב לקדנציה בתור רוני סופרסטאר.
מי שמכור ל"כוכב נולד" כמו שלומי שבת יודע כמה זה נאיבי לייחל לשתי בנות בגמר, אך למלכת הלבבות מורן מזוז יש סיכוי לא רע לפגוש את מיי באילת, או לתפוס את מקומה. כי להבדיל ממנה, מורן לא עסוקה בשואו ובפרסונה, והיא הרבה יותר משוחררת ונוגעת מרוני. לא למדנו יותר מדי על שתי המתמודדות שנותרו, אבל יש תחושה שאת מורן אנחנו מכירים כבר מזמן. יאמרו השופטים אשר יאמרו, הביצוע העוצמתי שלה ל"בגלל הרוח" לא בייש אף בלדת פופ מזרחית שהרטיטה את לבה של מרגול. אז בינתיים כיף לפנטז על שתי בנות בגמר, אם מתעלמים מראם, תבורי ואפילו לירן דנינו, שהצליח לצאת משטיק הקולדפליי שלו וסלסל את נשמת השופטים עם "את מקודשת לי". מצד שני, ייתכן שלבנות הנבחרת יש סיכוי טוב להגיע לפחות לשבוע הבא - הערב יש ספיישל אירוויזיון, ואין מצב שעומר אדם ייצא מזה בשלום.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי יציל את בנות נבחרת כוכב נולד?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
פירצת אבטחה חמורה בטכנולוגיית SSL מאפשרת להאקרים לגנוב מידע אישי של משתמשים, כך חשפו השבוע שני מומחי אבטחה בכינוס ההאקרים Black Hat, שמתרחש מדי שנה    איך עובדת הפירצה?
טל לוי
ביונדווקס זינקה ב-2,350% מתחילת השנה    מכתשים אגן איבדה 3.4% בעקבות אזהרת הרווח    החברה לישראל ירדה ב-3.2% בעקבות הזרמת הכסף לחברת צים
עופר וולפסון
הסתדרות העובדים ביקשה מביה"ד לעבודה צו לעצירת מכרזי המינויים בעיר, בטענה כי אלו נעשו באופן לא-חוקי    חשד לאתנן פוליטי לקראת הבחירות הקרבות
עידן יוסף
גילה כי קיבל איומים שהם מעבר לאיומים טלפוניים, וכי סירב לשמירה צמודה למשך 48 שעות    "לא קראתי להם בהמות"
יפעת גדות
ישנן דרכים רבות לטיפול בדיכאון - מטיפול תרופתי, דרך שיחות עם פסיכולוג ועד לטיפול חשמלי במוח    איזה טיפול יעיל? ומהו הטיפול המתאים לכם ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il