X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכירי החברה נפגשו עם אנשי ראובני-פרידן במחצית הראשונה נטשו את החברה כמה אלפי לקוחות החברה נערכת להטמעת הממירים הדיגיטליים
▪  ▪  ▪
פרסום לא אפקטיבי

חברת הכבלים HOT שוקלת להעביר את תקציב הפרסום שלה מידי באומן-בר-ריבנאי. באחרונה נפגשו בכירים בחברת הכבלים עם אנשי משרד הפרסום ראובני-פרידן וצפו בפרזנטציה אודות הטיפול במותג HOT ובמוצרי החברה.
הרקע למהלך הוא כפול: ב-HOT נערכים לכניסת ממירי ה-DTT שמאפשרים לצרכנים להתנתק מחברות הכבלים והלווין ולצפות בערוצי החינם - 2, 10, 1, 33 ו-99. הערכת החברות היא שהמהלך יביא לנטישה של לקוחות, נטישה שהחברות מנסות למנוע, בין היתר באמצעות מהלכי שיווקי ופרסום.
סיבה נוספת היא הנטישה שחוותה החברה מתחילת השנה: על-פי הערכות עזבו את החברה כמה אלפי לקוחות, למרות היתרון המשמעותי שיש לחברת הכבלים על-פני הלווין - שירות ה-VOD. באומן-בר-ריבנאי ערך מהלך מיתוג מחדש ל-HOT בחודשים האחרונים, בהשקעה של מיליוני שקלים.
בכיר בחברת הכבלים מבקש לציין כי "אמנם עזבו אותנו כמה אלפי לקוחות, אך מדובר בנתון זניח בהיקפו: שטף הלקוחות הנוטשים שאפיין את חברת הכבלים בעבר נעצר, והוא כעת עומד על מספר קטן למדי".
בתגובה לשאלה אם מתכננת HOT לעזוב את באומן-בר-ריבנאי נמסר מ-HOT: "קיבלנו פניות מכל מיני משרדים לשקול להעביר אליהם את התקציב, אך נכון לעכשיו אין שינוי". מעבר לכך החברה סרבה להתייחס לנושא, כמו-גם להצלחתו או היעדר הצלחתו של מהלך המיתוג.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במחצית הראשונה של השנה HOT הוציאה 15 מיליון שקלים על פרסום במותג שלה בתחום הטלוויזיה לבדו, לא כולל תחום הטלפוניה,
אודי פרידן מסר כי הוא אינו מתייחס לשמועות, טרם נמסרה תגובתו של יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי.
ראובני-פרידן מטפל בתקציב פרטנר, שנכנסה גם היא בשנה האחרונה לתחום ה-VOD. לעת עתה לא ברור האם תתיר פרטנר למשרדה לטפל במקביל גם בתקציב של HOT.
פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
על-פי הפשרה, עובדי הביטוח הלאומי ישובו לקבל קהל כדי למזער הפגיעה בציבור אך לא יתנו מענה טלפוני ולא יישמו את חוק לרון    יו"ר ועד העובדים: "טענות ההנהלה בדבר דרישתנו לתוספות שכר מופרכות"
אלעזר לוין
עופר וולפסון
הודיע כי יתערב במסחר במקרים של תנודות חריגות ובנוסף ימשיך ברכישות המט"ח בהיקף של כ-100 מיליון דולר ביום    הדולר מזנק
יואב יצחק
מנכ"ל חברת גני יהושע יחד עם היועץ המשפטי עו"ד אייל יפה פועל באופן בלתי חוקי להכשיר תוספות בנייה החורגות מתנאי המכרז
עופר וולפסון
החוק קובע ענישה פלילית על מעסיק שלא יסכים לנהל מו"מ עם ארגון עובדים יציג ומאשרר הוראות חוק שכר המינימום    מעסיקים עלולים להסתכן גם בקנס של עד 67,300 ש"ח בגין הפרתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il