X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולי הייתה זו פרשת עומר אדם או תוכנית גלגל ההצלה הלא משכנעת, אך מתמודדי "כוכב נולד" נראו לא מפוקסים בספיישל גידי גוב אמש דניאל תבורי נפל קורבן לאדישות בזמן שמיי פיינגולד תבעה את מקומה בגמר
▪  ▪  ▪
דניאל תבורי [צילום: רונן אקרמן, עכבר העיר]

עוד לא נרגענו מסערת "שיטת השקשוקה" וכבר הגיעה לה פרשת עומרגייט, וערערה שוב את אמוננו במערכות משומנות וחזקות. הם ודאי חשבו שם, בטדי הפקות, שהם יוכלו לצאת טוב מהשבוע המופרך הזה. צביקה הדר ויואב צפיר הוקפצו לאולפן "הצילו אני כוכב נולד" כדי ליישר את ההדורים, האכילו את הצופים בטוויסט צפוי, החזירו שני מודחים לנבחרת וחשבו שאנחנו נשב בבית מרוצים ומדושנים כמו חובי סטאר.
אך הכוכב התרסק השבוע על הפרצוף, ולא נעים לומר - היה כיף לראות. תחילה ההפקה התנערה לגמרי מהפדיחה שלהם, שלא לומר קומבינה תפורה גס, והפילה את כל סיפור הגיל והתרגיל על כתפיו הרכות של נער בן 15, כך מתברר. "הוטענו וטעינו", קונן צביקה הדר בתחילת התוכנית, "עומר הבין את הטעות שעשה, התנצל ופרש". אחר כך ההפקה דרסה עוד ילד תחת גלגליה, כשהקפיצה את דניאל ברזילי בחזרה לגלגל ההצלה רק כדי להשיג עוד קצת אסמסים, ושלחה אותו חזרה הביתה, שבור לב, בפעם השלישית. אי-אפשר גם להתעלם מהבריונות של טמירה ירדני בתגובות שלה לבלוגר עומרי חיון, שבעוונותיו העיז לצעוק שהכוכב הוא עירום.
אנחנו, הצופים, הרווחנו פעמיים. גם ראינו את מבושיו של הכוכב וגם קיבלנו בחזרה את ראם וחובי, כשבדרך אנחנו מקריבים את עומר, שלא באמת היה הפסד כזה גדול. מה חבל שערב גידי גוב לא היה מעניין או מרענן כמו כל הדרמה שהתחוללה סביב התוכנית השבוע. גוב כמובן תרם את ליטרת הכריזמה, המבוכה והחן המתבקשת ממנו באירועים מהסוג הזה, אבל הביצועים המנומנמים של המתמודדים והמאמץ המביך לשחזר את השולחן מ"לילה גוב" הכבידו על ערב שהיה יכול להיות פאן ישראלי פרוע וטהור.
פרשת השבוע כנראה לא עשתה טוב גם למתמודדים. בשלב כל כך מתקדם של התחרות, במיוחד כששני מודחים חזרו לרוטציה, היה אפשר לצפות מהם להעלות הילוך, להתחיל להעיז ולדרוש את המקום שלהם בגמר. אבל חוץ ממיי, שהפעם באמת ראויה לכל השבחים שקיבלה מהשופטים והוכיחה שמספיק לה לשבת על הבמה יחפה כדי לכבוש אותה, כל המתמודדים איבדו פוקוס, מחזרו את עצמם עד כלות ולא נתנו לנו שום סיבה לא לשלוח אותם הביתה.
מורן, שהוכיחה בראיון עם גידי גוב שהיא בהחלט שווה שער ברייטינג, כבתה על הבמה עם עוד ביצוע מיושן, כבד וחסר ביצים לחלוטין. רוני, הצעירה והרעננה, המשיכה להכות שורשים באייטיז והנפיקה עוד מופע של זמרת במסיבת קוקטייל בהילטון בביצוע שלה ל"שטח הפקר" ואפילו נער הפלא לירן דנינו פספס עם "אלף כבאים", שיר שדורש הרבה יותר קריצה ורוח שטות משהטינאייג'ר המיוסר והלחוץ יכול לספק.
ראם וחובי, שהיו אמורים לחגוג על הבמה ולהצדיק את חזרתם לנבחרת, כנראה לא הספיקו לעבוד על הביצועים או שפשוט הוכו במבוכה מכל הפרשה, והתפשרו על ביצועים צפויים וחסרי תאווה לאסמסים. בערב כזה, שכולו בינוניות וחוסר מקצועיות, כל אחד היה יכול ללכת, ובמקרה היה זה דניאל תבורי. הוא כמובן מוכשר וגם סטאר קווליטי לא חסר לו, אבל מי שלא יודע לזהות את המאני טיים בזמן, דינו לעוף, והפעם בלי נחיתה רכה בחיקה של מרינה מקסימיליאן בלומין.
נחמה אחת יצאה לנו מהערב הזה מפני שבזמן שהיינו עסוקים בפעוט המסלסל נולד לנו כוכב אמיתי, ממש מתחת לאף ובלי ששמנו לב. פתאום קיבלנו את ולדי סטאר. נכון, אוונגרד אקדמאי והומאז'ים ל"שיגעון המוזיקה" הם לא כוס התה של כולנו, אבל חוץ מלשיר ולרקוד הבחור יודע גם להתראיין, יש לו הומור עצמי ושיער בלתי צפוי, ויותר מכל - מסתבר שהמפרסמים אוהבים אותו. עוד לא נרגענו מהחסות של יכין ל"שיטת השקשוקה" וכבר באה עלינו חסות מפתיעה חדשה - וודקה סטולי התלבשה על "כוכב נולד". אומנם חובי הוא חומר פסטיגלים קלאסי ומיי ודאי תופיע בכל לייט נייט ומוסף בשנה הקרובה, אך ולדי, למרבה ההפתעה הוא כנראה האייקון האמיתי שהתגלה בכוכב הזה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  10/08/2009   |   עודכן:  10/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בעקבות יוזמת התאחדות התעשיינים - מורים בחינוך הטכנולוגי יוכלו להשתלם מעתה בתעשיה, בשנת השבתון שלהם    פיילוט ראשון של 30 מורים ברשתות החינוך אורט ועמל ייצא לדרך כבר בשנת הלימודים הבאה
רותי אברהם
בית הדין לעבודה הורה למדינה לשלם למורה-גבר "תוספת אם" - 10% משכרו    השופטת: מניעת התוספת מהווה אפליה מחמת מין    עוד נחשף: המדינה נמנעת מתשלום התוספת לגברים משנת 2001
עידן יוסף
שר החוץ מראה לדיפלומט הישראלי את הדרך החוצה ומציע לקונסול נדב תמיר להגיש מכתב התפטרות אם אינו שלם עם המדיניות
עמר בנוביץ
הרכז הצעיר חזר עם חבריו מטורניר הולנד. שרף: "כולם עובדים קשה"
עידן יוסף
הפורום הישראלי לאנרגיה בסקירה הבוחנת את נחיצות תחנת הכוח באשקלון: הגבלות מצד קופנהגן עלולות לגרום לכך שהתחנה לא תופעל לעולם וייווצר בזבוז של כספי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il