X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק בבחירות כלליות אפשר לזכות בשילטון. לציבור צריכה להיות הזכות לשקול מחדש את הצבעתו האחרונה - ולבער מקירבו את כל העשבים השוטים שצמחו כאן
▪  ▪  ▪

הסקרים מחמיאים - אבל לבנימין נתניהו, או 'ביבי', בלשונם של אתרוגני 'הארץ', אצה, כנראה, הדרך. הוא רוצה להיות, על-פי הנאמר בעיתונים, ראש ממשלה מבלי לפזר את הכנסת הנוכחית. זה לגיטימי - אבל זה מריח לא טוב. לתנועתו יש כרגע רק 12 מנדטים. זה היה דינו של הבוחר בבחירות הכלליות האחרונות. אז מאין לוקחים עוד הרבה מאוד מנדטים כדי להגיע למספר המיוחל? אין, כנראה, דרך טובה לעשות את זה מבלי להתלכלך ב'תרגילים מסריחים'. אבל ביבי החדש, כך מספרים במצודת זאב, למד את הלקחים מן הקדנציה הקודמת שלו. מכאן, שהוא לא יכול להרשות את זה לעצמו. הוא לא שמעון פרס. הוא גם לא אהוד אולמרט.
כל פנייה לחברי כנסת מ'קדימה' או ממפלגות אחרות, כדי שיערקו לליכוד, תיראה, איפוא, לא טוב. הציבור יכול לומר את דברו רק בקלפי - והוא עשה את זה לא מזמן. מי שבחר ב'קדימה' קיבל בדיוק את מה שהוא רצה. מפלגה שראשיה טובלים בסחי ובמעשים שלמשטרה יש בהם עניין עצום. שר האוצר חשוד בגניבה. ראש הממשלה, לא עלינו, חשוד בהרבה יותר מזה.
אז את מי רוצה מנהיג הליכוד בממשלה שהוא רוצה לעמוד בראשה מבלי להיבחר כדין בבחירות כלליות? את אסתרינה טרטמן? את רוחמה אברהם, מזכירתו לשעבר, מי שתפסה נסיעות-חינם באמצעות חברה להובלת ירקות? את שאול מופז שזיגזג לעבר 'קדימה'? את רוני בראון, היועץ-שלא-יעץ, ושבגללו נפתחה חקירה פלילית עוד בימים של ממשלתו הראשונה? את הגימלאים שבוודאי ייעלמו בבחירות הבאות? את צחי הנגבי הבלתי נלאה? את ציפי לבני, מי שאחראית יותר מכל פוליטיקאי אחר במחנה הלאומי ללגיטימציה שקיבל אריאל שרון לבצע את מהלכיו בגוש קטיף ובצפון השומרון?
רק בבחירות כלליות אפשר לזכות בשילטון. לציבור צריכה להיות הזכות לשקול מחדש את הצבעתו האחרונה - ולבער מקירבו את כל העשבים השוטים שצמחו כאן. לא ועדות חקירה - ולא שופטים יחזירו את בנימין נתניהו לשילטון (אם בכלל...) אסור לו גם לסמוך על החוקרים במפלג ההונאה או באגף החקירות.
שילטון קונים לאחר שמשכנעים את רוב העם שהבחירה במי שרוצה לעמוד בראש הפירמידה, היא הבחירה הנכונה. בנימין נתניהו כבר הוכיח שהוא יכול להיות שר אוצר מצויין. אשר לכל השאר - הדרך עדיין ארוכה. אלפי האנשים שגורשו מבתיהם, בניצוחו של דן חלוץ, עדיין מבקשים לעצמם מקום. ראשי הליכוד אז, לימור לבנת סילבן שלום ואחרים, נתנו את ידם למהלך המטורף שיזם אריאל שרון. את אלה בוודאי לא רוצים 'הכתומים' לראות בממשלה.
יכול להיות, שגם לא את בנימין נתניהו, מי שפסח על שני הסעיפים, כמעט עד הסוף, ועתה מחפש דרכים ללבם של קוראי 'הארץ'. לא משם תבוא לו הישועה. הקריצה לעבר קוראיו לא תביא לו אפילו מצביע אחד. מאגר הקולות שלו נמצא במקום אחר לגמרי, אבל שם יש מחנה שלם שכבר קצה נפשו במנהיגים שמוליכים אותו שולל. לפח שטמן לו אריאל שרון הציבור הזה בוודאי לא ימהר שוב ליפול.
'תרגילים מסריחים' הציבור הזה בוודאי לא יקנה. לא מבנימין נתניהו - ולא מאף אחד אחר.

פורסם לראשונה באתר המחבר
תאריך:  25/03/2007   |   עודכן:  25/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסקרים מחמיאים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי לנתניהו לקרוא את המאמר ל"ת
משגב צודק  |  25/03/07 13:43
2
משגב-אתה כ"כ משעמם ממש פחד! ל"ת
כהן גדי  |  25/03/07 13:46
3
ביבי + שטייניץ ? הצילו !!!
רמיז  |  25/03/07 17:22
4
מסכימה איתך עו"ד משגב ועם גולש
טוהרת המידות  |  25/03/07 19:45
5
חובה להחליף את אולמרט בהקדם.
ציון ששון  |  26/03/07 01:30
6
צודק בעקרון, אבל...
ל רפי  |  26/03/07 10:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
זוהי הדוגמא ודרך ההתנהלות הציבורית שמציג הנשיא המיועד בפני הדור הצעיר, בתוספת של מסר מיוחד ללוחמי צה"ל, שאם יקראו חלילה לצאת שוב למלחמה, ידעו כי בקבינט החורץ את גורלם יושב מנהיג חסר מצפון שמצביע בניגוד לדעתו כדי לרצות את אדונו
יורם אטינגר
הריבוי הטבעי הערבי ב"קו הירוק" וביש"ע הגיע לשיאו בשנות השישים ובתחילת שנות התשעים בהתאמה, ומאז הוא יורד ומתכנס לכיוון הריבוי הטבעי היהודי-חילוני
עו"ד משה גולדבלט
לו היו רמון ובלומנטל מודים בעובדות המיוחסות להם אך טוענים להיעדר יסוד של כוונה פלילית, הם לא היו מגיעים למצבם המשפיל
אדמונד חסין
כיצד תוגדר מדינת ישראל בחוקה העתידית, מדינה יהודית או מדינה דמוקרטית?
ד"ר יובל ברנדשטטר
המשימה הראשונה של הרמטכ"ל היא פשוטה: לבער מן המטכ"ל כל קצין המאמין שהפתרון לבעיה ביטחונית הוא דיפלומטי. לסלק מן המטכ"ל כל קצין שלא מאמין בצורך לנצח בכל קרב. לנתק את כל המטכ"ל מעטיני התקשורת. להתרכז במשימה אחת בלבד. ביטחון ישראל ביד צה"ל ללא תלות בגורמים חיצוניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il