רשת Kr-fel, הרשת הגדולה בבלגיה ולוקסמבורג למוצרי אלקטרוניקה ביתית, הודיעה כי תשלב את הפתרונות של חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים חכמים לבתי עסק, בלמעלה מ-70 סניפיה של הרשת. היקף הפרויקט מוערך בכ-300 אלף אירו.
לצורך הפרויקט הקימו ופיתחו שותפיה של YCD בבלגיה, חברת ThisPlays2 וסוכנות השיווק של הרשת, Fast Retail, 'ערוץ טלוויזיה' ייעודי לרשת, המשדר את תכניה על-גבי למעלה מ-4000 מסכי ענק הפזורים בחנויות הרשת. הערוץ משדר שילוב של תכני בידור, מידע ארגוני על שירותים חדשים ומוצרים, תכנים שיווקיים וכן פרסום ממקורות חיצוניים. במקביל, הלקוחות נהנים גם מתחנת רדיו עצמאית, Kr?fel Radio, המשדרת מוזיקה נון סטופ ובנוסף מיידעת את הלקוחות על מבצעים מעניינים ברשת. התכנים משודרים באמצעות YCD|Player ומתעדכנים באופן דינמי מהמטה הראשי של החברה, באמצעות שימוש ב-TP2 Content Management, ו-YCD|Platform, הפלטפורמה הטכנולוגית של YCD לניהול והפצת תוכן.
מדיווחים ראשונים מה'שטח' עולה ששידור התוכניות הדינמיות והתכנים האיכותיים זוכה להערכת הלקוחות ומושך תשומת לב מצד המבקרים בחנויות הרשת. "Kr-fel הייתה מאז ומתמיד מובילת שוק בתחום העשרת חוויית הלקוח", אמרה אוליביה דווייה, מנהלת השיווק של Kr-fel. "הערוצים החדשים שלנו מאפשרים גמישות ובקרה מרכזית ומהווים כלי רב עוצמה בתמהיל השיווקי שלנו".
"התחרותיות הולכת וגוברת בין הרשתות הקמעונאיות; בשימוש נכון במדיה דיגיטלית ניתן להגדיל את סל הקניות הממוצע ללקוח", אומר נועם לבבי, מנכ"ל YCD מולטימדיה. "לפתרונותינו השפעה ישירה על קבלת ההחלטות של הלקוח בזמן הכי קריטי בנקודת המכירה, באמצעות המערכות המתקדמות שלנו הרשת יכולה לשלוט בכל המסרים השיווקים ולבחון את השפעתם באופן מדיד בתוצאותיה העסקיות".
YCD מפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים המסייעים לעסקים לתקשר עם לקוחות ועובדים בבית העסק. החברה מציעה פתרון שיווקי מלא מ'קצה לקצה' העושה שימוש בפלטפורמה טכנולוגית פרי פיתוחה. מערכות האודיו וידאו שפיתחה YCD מאפשרות לעסקים להניע מכירות עם תוצאות הניתנות למדידה ולהעשיר את חוויית הלקוחות והעובדים בחברה, תוך ניהול תקשורת פנים ארגונית והדרכת עובדים. המערכת מאפשרת לעסקים לשלב ולנהל מאות ערוצי אודיו ווידאו מותאמים אישית באמצעות ממשק אינטרנט מרכזי, על פני אלפי אתרים, בו זמנית, ומסייעת ללקוחות ליצור סביבת מדיה לחיזוק המותג ולהעצמת חווית הלקוח והעובדים.
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, פיצה האט והוגו בוס, ובארץ דוגמת רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.