X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יחימוביץ'. קואליציה גדולה ורחבה

שלי הצנועה
בנסיונה לתרץ למגזין הנשים של גלובס למה היא בפוליטיקה ומהם הישגיה, הסבירה ח"כ שלי יחימוביץ: "אנחנו מייצרים עכשיו בתוך המפלגה חוג הארדקור שכולל קבוצה גדולה של סוציאל-דמוקרטים, ומבחינתנו, יהיו אשר יהיו תוצאות הבחירות לראשות המפלגה, אנחנו נהיה שם ונאלץ כל מנהיג שייבחר להביא בחשבון את סדר היום שלנו". אפילו אשף התירוצים שמעון פרס היה מתקנא בגיבוב המילים הריקני הזה.
למה היא צריכה זאת? הרי לשלי יחמוביץ בהחלט יש הישגים בפוליטיקה: הודות לתמיכתה ותמיכת חבריה מה"הארדקור הסוציאל-דמוקרטי" יש לאהוד אולמרט קואליציה גדולה ורחבה. האם רק צניעותה המפורסמת היא שמונעת משלי יחימוביץ מלהזכיר לנו את הישגה הזה?

לשכה תמימה?

לשכת עוה"ד עתרה לבג"צ נגד מינוי דיינים שלדבריה מונו "בהצבעה סקטוריאלית", כי חברי ועדת המינויים באו עם "פתק מוכן מראש" בעד מי הם יצביעו. צריך המון תמימות כדי לעתור בפני ביניש ושופטי הבג"צ נגד הצבעות סקטוריאליות ומינויים שסוכמו מראש ועוד להזכיר בעתירה שהנשיא ברק קבע שאותם כללים שחלים על מינוי דיינים חלים גם על מינוי שופטים. מסתבר שפרט לביצים גדולות, יש ללשכת עוה"ד בישראל גם חוש הומור לא רע: את העתירה הזו הם הגישו לביהמ"ש ב-1 לאפריל 2007. אם גם לביניש יש קצת חוש הומור, אז את פסק הדין שלה היא תכניס להם ב-9 באב.

עסקה מצפונית

לפרשן המשפטי של הרדיו, משה נגבי, יש השקפת עולם משלו שמביאה אותו לפעמים למסור ניתוח מוטה במקום ניתוח משפטי הוגן ומאוזן. קורה. אבל לפחות בעובדות ראוי לדייק: בניגוד למה שהוא מספר לכם ברדיו, רבין לא התפטר רק כי נפל פגם מוסרי בפרשת חשבון הדולרים שהחזיק בחו"ל. רבין התפטר במסגרת "הבנה" ו"עסקת טיעון" פרטית שעשה עם היועץ המשפטי לממשלה, שתמורת התפטרותו של יצחק הסכים שלא לגרור את לאה רבין לבית המשפט ולהעמידה שם לדין בעבירה פלילית שעונשה היה 3 שנות מאסר. יוזכר שאחזקת והסתרת 20,000$ לא מוצהרים בחו"ל (אז - מחצית ממחיר דירה בת"א), היתה באותם ימים עבירה חמורה יותר מאשר מתן נשיקה כפויה למזכירה היום. (ולמען האמת, החזקת דולרים היתה עבירה, שעה שיחסי מין עם המזכירה נחשבו בזמנו לחלק מתנאי השירות.). אז לא המצפון של רבין הביא להתפטרותו, אלא מורא הדין (או המורא מאישתו). ואגב, ליועץ המשפטי שעשה עם רבין את הדיל הפרטי הזה קראו אהרן ברק.

הגברת תהיה עוד ידועה בציבור

חברות הגז חילקו ביניהן את השוק, עשו הסכמי אי-תחרות וכך שדדו את הציבור במהלכים מתואמים. נגד זה בדיוק קיימת רשות הגבלים העסקיים, שתפקידה להגן על הצרכן הקטן ולשלוח קרטליסטים כאלה לכלא. היו ראיות והתנהל משפט, אבל החודש הסכימה לפתע רשות ההגבלים לעסקה לפיה מנכ"ל פזגז יקבל על העבירות הללו שבועיים עבודות שירות. קראתם נכון: שבועיים עבודות שירות. גם שאר שותפי הקרטל יצאו עם עונשים דומים. צחוק מהעבודה. על נשיקה חוטפים כאן יותר. זו לא הפעם הראשונה שרשות ההגבלים מוכרת כך את האינטרס הציבורי ומוותרת למונופוליסטים ולקרטליסטים. כשאולמרט מינה בזמנו את ידידתו הגב' רונית קן לראש הרשות הזו, היו מי שהזהירו שמינויה נעשה כדי שהיא תסייע לחבריו בעולם העסקים להונות את הצרכן הישראלי. לפי ההתפתחויות יתכן שהם הכירו את הגברת. אנחנו רק מתחילים. ונעקוב.

FIFO

First In First Out הינו כלל הנהוג במחסנים, בתעשיה ובארגונים רבים, הקובע שמה שנכנס ראשון יטופל ויסתיים ראשון. איבט ליברמן חוגג עכשו פתיחת חקירה חדשה בגין חברה עסקית הרשומה ע"ש הבת שלו והקשורה בו. לגיטימי וחשוב מאד לחקור. אבל קודם שיתחילו לטרטר אותו ל-7 השנים הבאות, סבורני שיש לנו זכות לדרוש מהמשטרה והפרקליטות להודיע לציבור מה נמצא ומה הוחלט בפרשה הקודמת משנת 1999, זו שבמשך 7 השנים האחרונות הם עשו בה שימוש בכדי להציג אותו בפנינו כפושע וחשוד. כן מזוז: FIFO. קודם תן לנו תשובה בעניין החקירה הקודמת, לגביה האשים אותכם ליברמן שאין בה כלום, שלא חקרתם אותו בכלל וטען שאתם עושים שימוש בחקירות שלכם כדי לנטרל פוליטיקאים שאינם לטעמכם. אז תסכם את החקירה הקודמת מזוז ומסור לנו קודם מה התרחש בה, לפני שאתה פותח בחדשה, כי אחרי פרשת רמון כבר לא נשאר לכם הרבה קרדיט ציבורי בנושא הזה.

חוגגים בבית

השר לענייני ירושלים (יש דבר כזה. נשבע לכם), יעקב אדרי, הודיע כי ועדת השרים לענייני ירושלים (נכון. יש גם דבר כזה) אישרה את חגיגות ה-40 לאיחוד העיר: יהיו אירועים מרכזיים בכל רחבי הארץ וגם מעבר לים כולל צעדה בשדרה החמישית בניו-יורק ומופעים בכל בירות העולם. אפילו הטסים לחו"ל לא יוכלו להתחמק ויקרינו להם סרטים מיוחדים במהלך הטיסה. רק חדי העין הבחינו שבירושלים עצמה לא מתוכננות הרבה חגיגות. יש בזה מן התבונה: ערביי מזרח העיר, שעימם נעשה "האיחוד", אינם חלק מהעיר ואיש גם לא רוצה שהם יחגגו (אלא אם משמר הגבול נמצא בסביבה). החרדים לא חוגגים חגים ציונים מטופשים (למעט את החג הזה בוורוד, כשהפייגעלך רוקדים בעיר עם צ'צ'קות ללא חזיה), ואילו שרידי הירושלמים החילוניים ממילא נוטשים ויוצאים מהעיר. אז הוועדה הסדירה להם את אפשרות לחגוג בבית את זכר עירם האבודה: באירועים במעונם החדש בת"א ובניו-יורק.

תאריך:  06/04/2007   |   עודכן:  13/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
תקון קטן לפריצי. אחרי פרשת
יופיטר  |  6/04/07 13:37
 
- הפרקליטות הפסידה את התחתונים
בורית דיניש  |  6/04/07 17:00
 
- בורית ביניש, שאפו על השם ל"ת
כנופיית החוק  |  7/04/07 02:14
2
ליחימוביץ עדיין לא הועלתה קיצב
גימלאית   |  6/04/07 13:48
3
ביצים ל"לשכה"נ? כנראה מטוגנות ל"ת
הניה  |  6/04/07 14:55
4
שלי עצרי חגיגת השכר של הבכירים
ציקו  |  6/04/07 15:50
5
פריצי תתענין בעירית תל אביב ל"ת
פרי  |  6/04/07 16:29
6
sarcastically hillarious
elijah  |  6/04/07 16:33
7
יש גם LIFO
הפרקליטים  |  6/04/07 18:10
 
- תפירת תיקים למתנגדי הסמול
יש גם TTMS  |  6/04/07 20:17
8
היכן נעלמת אדון פריצי
מזקני צפת  |  6/04/07 19:46
 
- זקני צפת סניליים. אגדות צפת??
צעירי הפלמ"ח  |  7/04/07 08:42
9
אם כבר מדברים על צביעות
קורא מזדמן  |  6/04/07 21:49
 
- הזכרת לי נשכחות, תודה :-)
אריק  |  6/04/07 23:10
10
לאה רבין לא עבדה!!!!
אפעל  |  6/04/07 23:23
11
הכתוב על יחימוביץ-דמגוגיה זולה
קלמן  |  7/04/07 11:26
12
ההתיחסות לשלי- דמגוגיה טהורה
פריצי דמגוג בזוי  |  7/04/07 12:54
 
- שלי זו לא החברה של עמיר פרץ?
זו שרוממה אותו?  |  7/04/07 14:01
13
יישר כוח לשלי יחימוביץ', למרות
איתמר כהן  |  7/04/07 14:57
14
שלי יחימוביץ הח"כ הטוב בכנסת
המאבחן  |  7/04/07 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
כל החגים מבטאים את גילוי הקדושה העליונה בעולם ביום המסויים בו אנו חוגגים, ורק בפסח, הניקיון וכניסת המלך לבית היו באותו זמן ממש, כי שורש הפעולה היה מן המדרגה הגבוהה של סובב כל עלמין
חיים ברעם
כבר מזמן זנחנו את האמונה שישראל היא מדינת חוק מתוקנת, היא תהיה כזאת רק אם נילחם נגד מעשי העוול בעקביות ובנחישות    פשיטת הרגל המוסרית בממסד חילחלה גם לתקשורת, והתהליך הממאיר עודנו בעיצומו
איתי רום, מתן שירם
במקום עבודת רגליים, נותנים העיתונאים לאצבעות הידיים ללכת במקומם ומעתיקים כמות שהוא מידע אנונימי המופץ ברשת האינטרנט
ליאור בן דוד
בחינה משווה של ההסדרים הקיימים במדינות שונות בנוגע למעמדו של היועץ המשפטי לממשלה, סמכויותיו לייעץ לממשלה ולייצגה בבתי המשפט ומעורבותו בהליכי התביעה הפלילית    מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת
אתי וייסבלאי
82% מבני הנוער שגילם 17-12 מחזיקים בטלפון סלולרי    תיאור התופעה, מתוך התמקדות בחובותיהם של הילדים ובני הנוער לחברות הסלולר והטיפול של ההוצאה לפועל בחובות אלו    מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il