X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר עזמי בשארה, עשה טובה לעצמך ולנו, אל תחזור. איני יודע אם זו רדיפה פוליטית כמו שחבריך לסיעה טוענים, איני יודע אם קיבלת תפקיד של פרשן באיזה ערוץ ירדני או סורי, איני יודע אם אתה מעוניין להתפטר מהכנסת או לא, או שבכלל אתה בורח מאשתך או מחוב כספי אבל, עזמי, אתה פשוט לא חייב לחזור.
דעותיך האישיות יחד עם העובדה שאתה מקבל משכורת כבר שנים על חשבוננו לא גורם לי להרגיש איזשהו געגוע לשהותך במשכן הכנסת ולא, אנו כבר לא מחפשים איזה "עלה תאנה" להתקשט בו כעם פלורליסטי ודמוקרטי בו ניתנת במה שווה גם לאזרחים הערבים, שבסופו של דבר הבמה שקיבלת פוגעת בנו כי אתה מנצל אותה לעודד ולתמוך בפעילויות טרור במקום לדאוג לשוויון זכויות ולרווחת מצביעיך ולקידום השלום והסבלנות בין העמים.
הייתכן שאיש ימין קיצוני חבר פרלמנט בצרפת או באיטליה יתמוך בפעילויות טרור נגד זרים? וודאי שלא! אז איך חבר כנסת ערבי תומך בפעילות טרור נגד יהודים? איך הוא מוחה בכלל על קיומה של מדינת ישראל והוא מתפרנס ממנה? הכיצד? בשום מדינה בעולם אין מצב כזה. בנוסף לכך, נפגשת עם נשיא סוריה ועודדת את המשך פעילותו ותמיכתו בארגוני טרור הגורמים לרצח יהודים.
חשוב לי להדגיש לך, מר בשארה, שהעובדה שחבר כנסת זה או אחר, ערבי או יהודי, נפגש עם ראש מדינת אויב ללא אישור הגורמים הביטחוניים והמדיניים ובניגוד לחוקי המדינה זהו פשע! בשארה הייתה חייב כבר אז, קודם כל להיאסר, להיחקר ולא היו אמורים לפתוח בחקירה פלילית נגדך שתימשך זמן רב ובסופו של דבר לא תעלה דבר בגלל חסינותך. לכן, אותך חבר הכנסת בשארה, צריך ובאופן מיידי לסלק מן החברות בכנסת.
העובדה שאתה שוקל את עתידך הפוליטי ובנוסף, היותך "נעלם" בנסיבות מסתוריות והשמועות השונות ללא אפשרות ליצור עימך קשר מחשידות אף יותר ומצריכות בדיקה מעמיקה יותר.
בכל מקרה, מר בשארה לא הועלת הרבה לתומכיך ומצביעך כשאתה מתמקד באג'נדה אנטי ממסדית, נגד המדינה שלך. מצביעי השמאל הקיצוני שלך שנתנו את קולם למפלגות כמו בל"ד, חד"ש או תע"ל, שברובם, הנם ערבים המחזיקים בתעודות "כחולות" זקוקים לחברי כנסת שייצגו אותם נאמנה, שידאגו להם לתקציבים, לרווחה, לעבודה ולתנאים סוציאליים ולא, להיאבקות בוץ שאתה ניהלת. לכן, מר בשארה ניצול כוחך כחבר כנסת אינו מועיל כהוא זה לאזרחים הערבים וודאי לא ליהודים כך, שאף אחד לא מתגעגע אליך.
אז בינתיים, חבר הכנסת בשארה פשוט אל תחזור! המשך בעיסוקיך, תן דרור למאווייך כי אתה פשוט רק מזיק אולי תהנה יותר ותרוויח יותר. כך, גם תיתן לאחר מבין חבריך להיכנס לכנסת אולי הוא יהיה מועיל יותר ממך...

תאריך:  10/04/2007   |   עודכן:  10/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק רבין / Rabin Yitzhak
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אורון
לכבוד: טומי בנדק
נחום שחף
נכתב כתגובה למאמר שיעורים טובים ורעים התוקף את רמון על הנשיקה
תומי בנדק
יוסי רומיס
יוסי רומיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il