X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת סיסנת תוכנה
▪  ▪  ▪

חברת התוכנה סיסנת תוכנה תשווק בישראל את כלי ניהול המותג במדיות החברתיות DML REACH. סיסנת תוכנה נבחרה על-ידי החברה האמריקנית Direct Message Labs שבפלטפורמת ניהול המותג שפיתחה משתמשים חברות כמו: אמריקן אקספרס, אסתי לאודר, לוריאל וחברות רבות נוספות מרשימת ה-Fortune 500, והיא תספק גם תמיכה מלאה למשתמשים בארץ בפלטפורמה שתומכת גם בעברית.
DML REACH היא מערכת אינטראקטיבית שמאפשרת לנהל קמפיינים שיווקיים ולהזין תוכן בכל המדיות החברתיות, כמו אתרי רשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, אפליקציות סלולריות, ווידג'טים, אפליקציות דסקטופ ובאתרי שיתוף וידאו. הזנת התכנים וניהול הקמפיין נעשים על גבי פלטפורמה אחת וזאת במטרה לאפשר הזנת תכנים מהירה ומידית בכל המדיות ולשפר בכך את האפקטיביות של הקמפיין.
בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה לנטר את העדפות הצרכנים, לבדוק בזמן אמת את תגובותיהם לקמפיין ולהתאים להם באופן אישי את תכני הקמפיין על-פי צרכים ותחומי עניין אישיים. כן מאפשרת כלי הניהול DML REACH לצרכנים לקבוע את העדפותיהם, וכך למשל, יכול גולש באתר של חברת נסיעות לקבוע כי הוא יקבל מעתה עידכונים על כל המבצעים ליעד מסוים בכל דרך שבה יבחר: במייל, בסלולר, בדסקטופ ועוד. כלי הניהול של DML REACH מסוגל גם לזהות בזמן אמת את המקומות באתרי המדיות החברתיות הרלוונטיים למותג.
"כיום לא ניתן לנהל ביעילות קמפיין במדיות החברתיות בשל הכמות העצומה והסוגים השונים של המדיות החברתיות", מסבירה ליאור לוי, מנהלת השיווק בסיסנת תוכנה. "ה-DML REACH הוא כלי שמאפשר לחברות למקסם את נוכחות וערך המותג שלהם בעולם המשתנה ללא הרף של המדיות החברתיות". לדבריה, האפשרות לניטור בזמן אמת של העדפות הצרכנים שמציעה פלוטפורמת DML REACH מאפשרת להעמיק ולשדרג את היחסים בין הצרכן למותג.
אודות סיסנת תוכנה: קבוצת סיסנת תוכנה היא קבוצת IT המתמחה במתן פתרונות מתקדמים ורחבי-היקף לארגונים בתחומי ייעוץ למחשוב, פיתוח תוכנה ואינטגרציה של מערכות מידע וטכנולוגיית מידע. הקבוצה מעסיקה כ-600 עובדים בפרויקטים בארץ ובחו"ל.

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלטפורמת ניהול המותג במדיות החברתיות DML REACH מגיעה לישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il