X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ויסמן טען שאילון העביר אליו מידע פנים על אשפוז אריאל שרון וחטיפת החיילים במלחמת לבנון אילון סיפר שהפקיד 1.4 מיליון שקל ומשך 900 אלף שקל למיטב זיכרונו, וטען בפני ויסמן: "אני נתתי הרשאה לעבוד עד מינוס של 50 אלף שקל - ואתה פעלת עד מינוס של 500 אלף שקל"
▪  ▪  ▪
גיא ויסמן

גיא ויסמן, המואשם במעילה של 120 מיליון שקל בתקופה שבה היה סמנכ"ל בית ההשקעות הראל, הצליח להוציא היום את שדר ערוץ 10 משלוותו המוכרת ומהתשובות הלקוניות, במשפט שבו הוא מופיע כעד תביעה. כשסיים בא-כוחו את החקירה הנגדית ביקש ויסמן להמשיך אותה בעצמו. "אתה אישית הפסדת", שאל את העד. וזה השיב: "לפי דפי החשבון יש הפסדים. דיברתי אתך אינספור פעמים על ההפסדים ושאני לא רואה אסטרטגיה או שיטה בחשבון. הבורסה גואה ואני בהפסדים. אמרת שאתה שולט בעניינים ואתה יודע את זה. זה נמשך יותר מדי זמן, עד שהוצאתי את הכסף".
ויסמן התעקש ושאל כמה הפסיד אילון. "מאות אלפי שקלים", העריך העד. לאחר מכן סיפר אילון שהפקיד 1.4 מיליון שקל ומשך, למיטב זיכרונו 900 אלף. בשלב זה טען אילון בפני ויסמן כי השאלה האמיתית היא לא הפסדיו, אלא החריגה מההרשאה. "אני נתתי הרשאה לעבוד עד מינוס של 50 אלף שקל, ואתה חרגת. אתה פעלת עד מינוס של 500 אלף שקל".
אחת מטענות ההגנה היא כי אילון התקשר לוויסמן ומסר לו מידע פנימי על אשפוז שרון, ובמועד אחר על חטיפת החיילים לפני מלחמת לבנון השנייה. לשיטת ויסמן, אילון הרוויח דרכו כמיליון שקל כשמכר מניות טבע הנסחרות בארה"ב בשורט ביודעו על אשפוזו של ראש הממשלה לשעבר לפני הציבור. אילון הכחיש בדיון בשבוע שעבר מכל וכל את הדברים.
ויסמן שאל את אילון אם הוא מוכן שיוצג בפני בית המשפט פלט השיחות היוצאות שלו מתאריכים אלה. "שיראו כמה שיחות היו אלי באותו יום. שיראו כמה פעמים התקשרת אליי והעברת הוראת", הסביר ויסמן. אילון סירב להצעה ואמר "יש לי סימפטיה למצבך". ויסמן החזיר מיד: "אני לא צריך את הסימפטיה שלך". בחקירה החוזרת של התובעת, עו"ד אסתי שלאין מהפרקליטות, אמר אילון, בין השאר, כי לא קיבל מוויסמן טיפול כאדם מפורסם.
לפני כן שאל בא-כוחו של ויסמן, עו"ד ילון הכט, את אילון כמה הרוויח או הפסיד. "למה אני צריך את זה", הקשה שופט בית המשפט המחוזי, עודד מודריק. "זו כניסה לחשבון של אדם פרטי, איך זה קשור למשפט".
לאחר דו שיח קצר בין מודריק להכט אמר האחרון לשופט, "ההתנהגות שלך היא שערורייה". מודריק, שבעבר כבר הטיל הוצאות כבדות על הכט בשל התנהלותו במשפט, פטר זאת בקלילות באומרו "ונוספה גם זו על פשעינו". בהערת אגב אמר השופט כי לא ברורה הרלוונטיות של עדות אילון למשפט.
הכט שאל אם מישהו גנב מאילון כסף. וזה ענה: "אני לא יודע מה זו מעילה. אני לא שופט. לא יודע אם מישהו גנב". בסוף הדיון הציע השופט מודריק לאילון הוצאות בגין הגעתו כעד לבית המשפט (כמה מאות שקלים), אך אילון סירב בנימוס.

תאריך:  30/09/2009   |   עודכן:  30/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבורסה גאתה ואני הפסדתי 500 אלף שקל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קומבינות נוסח השטעטאל...
משקיף מהצד  |  1/10/09 05:02
2
מדוע אין חקירה נגד אילון ??? ל"ת
יגאל הירושלמי  |  1/10/09 08:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
אירן מסתירה כבר 4 שנים את הפיתוח הגרעיני שלה, כך חשף אמש הפיננשל טיימס    יו"ר סבא"א: אין לכך הוכחות    ניסוי גרעיני באירן ב-27.9 [צילום: AP]
רותי אברהם
הוועדה לבחירת שופטים בחרה שופטים לבתי משפט לתעבורה נוער ומשפחה    רובם המוחלט של השופטים החדשים הם עורכי דין מהסקטור הפרטי
מאיה שני
אירן מוכנה לרכוש אורניום מועשר מצד שלישי במקום להמשיך להעשיר אורניום בעצמה    שום דיונים לא יסתיימו בגרימת נזק לאירן, אמר אחמדינג'אד
איציק וולף
ראש הממשלה לא יאשר פרסום פומבי של צילומי הוידיאו העדכניים של החייל החטוף    שר הביטחון: נמשיך המו"מ עד לחזרת גלעד
מאיה שני
ספר קומיקס בסגנון מנגה המבוסס על ספרו של אדולף היטלר מיין קמפף הפך ללהיט ביפן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il