X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל הסיפורים הקצרים המסופרים כאן בתמצית גמורה קרו במדינת ישראל במשך השבוע האחרון. זה מקבץ קטן. לא מלא ולא ממצה אך נותן תחושות עגומות על ההתנהלות שלנו במדינת ישראל
▪  ▪  ▪

מדינת ישראל מתעללת בניצולי שואה
מדינת ישראל במשך שנים מסתירה בתירוצים שונים ומשונים 9,000 חשבונות בנק של יהודים שנרצחו על-ידי הצורר הגרמני במלחמת העולם השנייה. המדינה של היהודים מנסה בכוח לגנוב את כספי הנרצחים. לא רק שהמדינה קיבלה מממשלת גרמניה מאות מיליוני דולרים על חשבונם של הנרצחים לצרכים שונים ומשונים. לא רק שממשלת ישראל לקחה מעל למעשר מכל הפיצויים שהגיעו ליהודים במסגרת השילומים. מדינת ישראל מסרבת במשך עשרות שנים להחזיר את כספי הנרצחים לקרוביהם. זאת מדינת היהודים לא? זאת המדינה המתיימרת לתת הגנה ליהודים, לא? המדינה הוקמה כדי שלא תהיה שואה, לא? זאת המדינה שמנסה בתרגילים מסריחים ומצליחה במשך עשרות שנים לגזול את כספי הנרצחים ולא מעבירה אותם לבעליהם החוקיים. ליורשי הנרצחים. מדינת ישראל. לא גרמניה, לא אוסטריה, לא צרפת ואפילו כבר לא שוויץ, כן זאת מדינת ישראל.
במדינת ישראל ניצולי שואה מתים מרעב
במדינת ישראל. זאת המדינה אשר קיבלה על חשבון הנרצחים מאות מיליוני דולרים. קיבלה כספים ממשלת גרמניה בכדי לשקם את ניצולי השואה. המדינה שמתיימרת לקלוט את ניצולי השואה ולטפל בהם מזניחה אותם. מרעיבה אותם. מזניחה אותם ומשפילה אותם עד מוות. כן זה קורה במדינת ישראל. כן, במדינת ישראל יש אלפי ניצולי שואה שחיים בחרפת רעב. בתנאים מחפירים ואין מי שמסתכל עליהם.
ד"ר רונלד רוברטסון מנהל האגודה helping hand coalition.למען מלאכים המתים מרעב
כן יש מי שדואג לניצולי השואה, כן יש מתנדבים, יש אנשים טובים שמקימים ארגון בשם helping hand coalition, אגודה זאת שמוקמת על-ידי זרים. מרביתם לא יהודים. הם אוספים כספים ומקימים ארגון זה. מטרתו של הארגון לעזור לכל ניצול השואה ללא יוצא מן הכלל בכל עזרה כספית למען רכישת אוכל לניצולים הרעבים, לעזור במימון תרופות לאותם ניצולי אושוויץ דכאו ועוד שהמדינה שכחה שהם בכלל קיימים. אותם ניצולים שמדינת ישראל חגגה במשך עשרות שנים ועדיין חוגגת על הכספים שמגיעים בגינם למדינת ישראל. הם עוזרים בפתרונות דיור ועוד. כל מי שמכיר ניצול שואה במצב קשה יכול לפנות לטלפון מספר 035752199, להודיע על ניצול שואה במצוקה. ומיד יגיעו המלאכים הללו. כן הם ולא מדינת ישראל ויסיעו בכל הדרוש. לביזיון מדינת ישראל.
מנהלת בית ספר במדינת ישראל הענישה תלמידות שעמדו דום בזמן הצפירה לזכר קורבנות השואה
יש סוף סוף עונש חינוכי במדינת ישראל. מנהלת בית ספר הממלכתי הדתי בנתניה בשם" בית יעקוב" ראתה מספר תלמידות שנעמדו דום בזמן ששמעו את הצפירה המכריזה על יום השואה. התלמידות עמדו דום מכיוון שנתנו כבוד לנרצחים על-ידי הצורר הגרמני. ראתה זאת מנהלת בית הספר ומיד זימנה את הבנות למשרדה ונתנה להן עונש חינוכי לעמוד דום כל היום עד תום הלימודים. זה העונש על כך שעמדו דום לזכר הנרצחים. הרי אצל החרדים אסור לעמוד דום לזכר הנרצחים. זה בעיניהם מנהג זר, לא יהודי. על כן אסור לעמוד דום. הרי החרדים לא נרצחו כלל. בורא עולם הגן עליהם בחירוף נפש. נרצחו רק החילונים. מנהג זר או לא, ההתנהגות הזאת של המנהלת כמובן לא תזכה לכל תשומת לב של שרת החינוך. הרי המנהלת לא הוזמנה ולא תוזמן לכל בירור. פשוט יעצמו עיניים ויעברו לסדר היום.
חבר כנסת מגלי והבה מקלל ומגדף
חבר הכנסת מגלי והבה נסע השבוע שעבר לחו"ל. כפי שכל נוסע לחו"ל גם הוא נדרש לתחקיר ביטחוני קצר על-ידי עובדי הביטחון בשדה התעופה. מכיוון שהח"כ הנכבד הגיע באיחור לשדה התעופה ניסה להימנע מהתחקור הביטחוני. כמו כן הציג את תעודת חבר הכנסת. מכיוון ששום דבר לא עזר לו התחיל לדברי הבידוק הביטחוני לצעוק על העובדים. לגדף אותם ועוד. הם כמובן לא ויתרו לו. הוא נבדק ככל אזרח ואז עלה למטוס והמריא. אני קורא לוועדת האתיקה של הכנסת לבדוק לחומרה נושא זה. לא יכול להיות שחבר כנסת יגדף עובדי ציבור ולא יקבל את עונשו על כך. אם הדבר נכון טוב שידע הציבור עד כמה גסה התנהגותו של ח"כ זה. טוב שיראו בוחריו במרכז מפלגתו שיש להם ח"כ המבייש את כל שאר חברי הסיעה ויבעטו בישבנו מחוץ לרשימת המועמדים לכנסת הבאה. (הכול אם יתברר כי אכן נהג כפי שדיווחו עובדי הביטחון בשדה התעופה בן-גוריון).
תעסוקה חדשה, מכניסה ומעניינת באזור באר שבע והדרום
בזמן האחרון אנו רואים תופעה חדשה הולכת ומתפתחת באזור באר שבע. פרנסה שלבטח מפרנסת הרבה עובדים חרוצים. כידוע לכם כל החיילים הנוסעים באוטובוסים נדרשים להניח את הקיטבגים שלהם בארגז הנמצא בחלקו התחתון של האוטובוס. החברה הטובים מבאר שבע והסביבה מצאו להם ג'וב חדש מהיר וקל. ממתינים לאוטובוסים בתחנות האוטובוס השונות, כאשר האוטובוסים עוצרים בתחנה הם גונבים את הקיטבגים של החיילים. סוף סוף יש פרנסה למספר מובטלים מהאזור.
מקצוע חדש נרשם בישראל
כפי שכל הציבור חש ויודע הולכת ומתעצמת במדינת ישראל התופעה של אספני הברזל שעוקרים כל דבר העשוי מברזל. כל זאת בשביל בצע כסף. כך עוקרים להם מעקות בטיחות בדרכים ועל-ידי כך מסכנים חיי אדם. עוקרים עמודי שילוט. אך הנה נמצא מכרה זהב ממש. המצבות בבתי הקברות. ראה איזה פלא, אלפי מצבות במדינת ישראל מקבלות טיפול מסור של עקירת אותיות המתכת. כך יום יום מגלות אלפי משפחות במדינת ישראל עד כמה אוזלת יד יש לשלטון החוק בארץ. כך מגלים פסלים ואומנים שונים שעבדו מאות שעות ליצור פסל יפה, ייחודי, שנועד להנאת כלל הציבור, שפסל שלהם הופך בין רגע על אף עלותו האדירה לגושי מתכת לצרכי בניין. היכן שלטון החוק. היכן המחוקק. היכן הממשלה.
יש לי הצעה לממשלת ישראל. לכנסת ישראל. לחברי הכנסת. יש לחוקק חוק מהיר. חד-משמעי. ללא מתן אפשרות לבתי המשפט לשיקול דעת. החוק צריך להיות פשוט, חד-משמעי ולא משתמע לאלפי פנים שונות. כל גנב ברזל שבפעולתו גורם לסיכון בטיחותי. כל גנב ברזל ההורס ממצבה. כל גנב ברזל שהורס פסל. יצירה אומנותית. הגנב, הסוחר הקונה את הסחורה, כל מי ששותף לדבר עברה זאת מחולט כל כספו ולא חשוב מתי ואיך הושג הכסף הזה, הכול הולך לטובת הציבור. לפיצוי הציבור על הנזקים שנגרמו לו.
כמו כן ישלם הגנב בנוסף ללקיחת כל רכושו מיליון שקל קנס. בלי כל הנחה. כמו כן יקבל גנב זה ללא כל זכות ערעור עונש מינימלי ללא זכות לשיקול דעת של בית המשפט הרחמן במדינת ישראל. מינימום 20 שנות מאסר בפועל. אני מבטיח לכם שעם קבלת החוק כפי שאני מציע לכם התופעה תיפסק מידית, העונש הראשון או השני שינתן למבצעי הפשעים הללו יפסיק תופעה מכוערת זאת. כמו כן על המחוקק לקבוע בחוק שכל מי שנתפס גונב מתכות, או סוחר במתכת גנובה. או הקונה מתכת גנובה ישב במאסר עד תום ההליכים, ללא יכולת לקבל שחרור עד תום המשפט. רק כך נוהגים עם חלאות כאלו. פשוט אין דרך אחרת.
מנהל מקרקעי ישראל ועיריית טבריה מעוניינים ליבש את הכינרת
האם הייתם מאמינים לסיפור הזה. פשוט נדהמתי לשמוע עליו. מנהל מקרקעי ישראל ועיריית טבריה יזמו רעיון גאוני איך להעשיר את קופותיהם. הם נתנו אישור ליזם פרטי לייבש 15 דונם מהאגם. האגם היחידי בעל המים המתוקים שיש לנו במדינת ישראל. כל זאת בכדי להקים מתחם מסחרי ומגורים לעשירי הסביבה. אין שטח אחר הם אומרים, חוץ מזה זה יכניס הרבה כסף לקופות של העיריה ומנהל מקרקעי ישראל. סוף סוף הפכנו להולנד. יש קרקע חדשה ויקרה במדינת ישראל. נייבש את כנרת. סתם אגם עלוב וקטן וחסר חשיבות, כך נרוויח הרבה כסף. גם ליזמים לא תחסר הפרנסה. אז קדימה ליבוש האגם הזה, בכלל מי צריך אגם כזה במדינת ישראל. מה אתם חושבים. לא חכמי חלם יושבים אצלנו בעיריית טבריה ובמנהל מקרקעי ישראל.
טיסות לילה עוזרות לשינה עמוקה ושקטה יותר לתושבי גוש דן
משרד התחבורה ורשות שדות התעופה יזמו רעיון מקורי שעד היום אני מתפלא שלא חשבו עליו במדינת ישראל והוא לאפשר למטוסים להמריא ולנחות בשעות הלילה משדה התעופה בן-גוריון. למה זה טוב, זה יביא יותר תיירים למדינת ישראל. אתם מבינים את זה, תושבי חלם הגרים במדינת ישראל, טיסות לילה מביאות יותר תיירים. עד כמה הם חושבים אותם חכמי חלם במשרד התחבורה וברשות שדות התעופה, עד כמה הם חושבים שאנו מטומטמים. הם גם מבטיחים שינחתו רק מטסים לא מרעישים,. אתם כל תושבי גוש דן אתם מבינים, כל היום אתם סובלים את רעש המטוסים הממריאים והנוחתים ובלילה מכיוון שזה לילה לא תשמעו את אותם המטוסים, פשוט תשנו יותר חזק מהעייפות שרעש המטוסים זמזם לכם בראש כל היום. כמן כן לאט לאט תתחרשו ואז בכלל לא תשמעו לא המראות ולא נחיתות. מעניין בפריז. בהיטרו שבלונדון, בברלין, פרנקפורט ומינכן שבגרמניה וכן בטוקיו שביפן יש איסור מוחלט על כל נחיתה והמראה בלילה וראה איזה פלא הם עמוסי תיירים. רק לישראל רוצים להגיע התיירים בלילה, הם לא רוצים שיראו אותם באים לישראל.
שר ביטחון חברתי יש לנו
שר הביטחון החברתי של מדינת ישראל. זה שצופה בתמרון עם משקפת סגורה מזמין במקרה ללא כל כוונה פוליטית לאירוע השנתי שמתקיים במשרד הביטחון בקריה שבתל אביב. אירוע שמתקיים כל שנה במוצאי יום העצמאות בשעות הערב. השר החברתי מזמין על חשבונכם 700 חברי מרכז ממפלגת העבודה. שם יקבלו כיבוד עשיר. ילחצו את ידי שר הביטחון החברתי. יראו תוכנית אומנותית. מה לא עושים למען בטחון המדינה. כל הכבוד לשר הביטחון החברתי של מדינת ישראל, זה שבגלל החלטותיו והחלטות ממשלת אולמרט נהרגו 165 חיילים ומאות אחרים נפצעו. כל הכבוד שר הביטחון החברתי של מדינת ישראל מר פרץ. שר ביטחון לתפארת מדינת ישראל.
שרת החינוך של ישראל הפרופסורית יולי תמיר. למה הילדים התרגלו לאכול?
שרת החינוך, הגאון התורן של מערכת החינוך, מבטלת את פרויקט ההזנה. אין תקציב היא אומרת. אין כסף אין אוכל, צודקת השרה החכמה לשם כך היא הרי פרופסורית. לא? ילדים שזאת היתה ארוחתם החמה היחידה במשך כל היממה לא יקבלו אותה יותר. אני בכלל לא מבין בשביל מה להרגיל אותם לאכול. אוכל זה בכלל הרגל מגונה נכון הגברת שרת החינוך הפרופסורית יולי תמיר. אוכל זה דבר מגונה ולא צריך להרגיל לכך את הילדים , עוד יסגלו הרגל מגונה זה וידרשו אוכל כל החיים. טוב שביטלת את פרויקט ההזנה. את מה זה חכמה כבוד שרת החינוך הפרופסורית יולי תמיר.
ספר חדש בא לישראל. ספר חובה בכל בית בישראל
תנועת חב"ד. כן אותה תנועה שנתנו לה את הזכות לפעול בצה"ל, לא כחיילים חלילה אלה כחב"ד למען חגי ישראל ואולי כאלו שירצו לחזור בתשובה. חב"ד הוציאה לאחרונה ספר, ממש רב מכר. הספר כולל צילומים של חיילים. של קציני צה"ל. של שוטרים במשטרת ישראל. הכתובות שלהם. מספרי הטלפון שלהם, ממש שרות חשוב למען המדינה. ממש דפי זהב של חב"ד, מי זכה להופיע בספר המכובד? כל אלו שהשתתפו בפינוי הישובים. למה הם זכו לכך? בכדי שתוכלו לזהות אותם. לפגוע בהם. לירוק בפניהם. כמו כן מתבקשים כל שאר התושבים בארץ לשלוח פרטים על אנשי ביטחון שלא הוכנסו תמונותיהם. או שמותיהם או פרטיהם לספר כי לא עלו בחקותה של חב"ד.
אני קורא לצה"ל לאסור מידית כניסת גורם עוין זה לכל בסיס של צה"ל. לא חשובה הפעילות, לא חשובה המטרה. אני קורא לממשלה ולחברי הכנסת מיד לחוקק חוק המחייב את כל בני חב"ד ובנותיה המגיעים לגיל גיוס לגייסם לצה"ל, יסרבו, יש לנקוט נגדם הליכים אשר ננקטים לגבי כל משתמט. אני קורא למשטרת ישראל ולפרקליטות להתחיל בהליכים משפטיים בגין פרסום ספר זה על-ידי חב"ד. פרסום זה יש להגדירו כפרסום עוין את המדינה ואת בטחון המדינה, יש להעניש את מבצעי המעשה בכל חומרת הדין וללא כל חמלה לה הם לא ראויים.
רופאים מלאכים ממש
שני רופאים בכירים מהמחלקה ההמטולוגית בבית החולים תל השומר קיבלו כל אחד מהם 1,000$ במזומן עבור ניתוח שהם היו חייבים לבצע בילדה קטנה חולת סרטן קשה. הם לא יכלו למצוא מועד לניתוח עד אשר לא מצאו מעטפות שבכל אחת היה סכום של 1,000$ שהוכנסו בשגגה על-ידי הורים מודאגים, רופאים פושעים שיש להושיבם מאחורי סורג ובריח עם הפושעים הקשים ביותר במדינת ישראל ולא לקצוב את עונשם בכדי שיהיה להם מספיק זמן להרהר על מעשה הנבלה שלהם. הכול לכאורה כמובן עד אשר לא יוכח אחרת.
ראש הממשלה שוב פעם מבטיח. מעניין האם הוא מקיים." אנו ננצח".מעניין כמה קורבנות יהיו בעקבות הבטחה זאת
ראש הממשלה מר אהוד אולמרט מבטיח שבשנה הבאה בהתאם לתוכניתו ירד מספר המשפחות מתחת לקו העוני בלמעלה מ 17%. אני מבקש ממך מר אולמרט אהוד ראש הממשלה, אל תבטיח לנו דבר. כל הבטחה שלך בסוף נגמרת באסון. חוץ מזה אני כבר לא מאמין לאף מילה שלך מר אהוד אולמרט ראש ממשלת ישראל. "אנו ננצח". איך אפשר להאמין לך אולמרט ולהבטחות הסרק שלך כאשר רגע לאחר שאתה אומר את הדברים הללו אתה מבטל את הארוחה החמה היחידה לילדים המסכנים הנמצאים מתחת לקו העוני. זאת ארוחתם החמה היחידה באותו היום.
מר אולמרט, ברצוני להזכירך כי במדינת ישראל יש 650,000 ילדים מתחת לקו העוני. אנו המדינה היחידה בעולם המערבי שכמעט שליש מילדיה מצויים מתחת לקו העוני. אנו תופסים את המקום הראשון בעולם המערבי בנושא זה. כרבע מילדי ישראל לא רואים ארוחה חמה אחת ביום. הם ראו זאת עד לביטול מפעל ההזנה שקרה בתקופת היותך ראש הממשלה. על כן לך תספר בדיות אלו לאלו שעדיין מאמינים לך, כמו שמעון פרס. אני ומרבית העם פשוט לא מאמינים לך.

תאריך:  23/04/2007   |   עודכן:  23/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא בחלם אלא בישראל
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
חלק מהכתבות הם לא רק חלם.....
ישראלי8  |  23/04/07 10:21
2
חלק מהסיפורים הם לא חלם...
קורא בעיון  |  23/04/07 10:31
3
מנהיגי ישראל דואגים לעצמם ולא
שופרי  |  23/04/07 10:39
4
קשקשן קטן
אייל.ב  |  23/04/07 11:38
 
- לא יעזור לך.
חד קרן  |  23/04/07 14:55
5
דמגוג בור
קורא ותיק  |  23/04/07 13:48
 
- ולא לעמוד לזכר חיילי צהל שנהרג
חד קרן  |  24/04/07 00:06
6
שרת החינוך?
אילנה חן  |  23/04/07 15:00
7
במאמר אחר הציע אלכס לוין
עונש מוות בישראל  |  23/04/07 15:04
 
- אני מבין שאתה זקוק מאוד לכיוון
יותם התם  |  23/04/07 22:23
 
- כן ל"ת
.  |  24/04/07 00:25
 
- צריך להוציא את
יוסף מהישוב מבשרת  |  24/04/07 01:14
 
- איזו חגיגה של דם?! ממש תענוג ל"ת
אפריים בלוטוורסט  |  24/04/07 16:39
 
- כל מילה של אלכס חקוקה בסלע. זא
דוד ב.א.  |  24/04/07 23:19
8
אלכס בזכותך אולי החלמאים בארץ
יוסי יוסי  |  24/04/07 09:47
9
השמצה שקרית נגד חב"ד
צופה  |  25/04/07 09:21
 
- קבלתי את הפרסום שחב"ד פרסמה
אלכס לוין  |  25/04/07 18:53
10
לא יצא בכלל ספר
מנחם יגולביץ  |  26/04/07 17:06
 
- אני רואה שהרבה
חד קרן  |  27/04/07 00:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
ההצהרות על האופק המדיני הביאו את טובה ספרא לחזור להורוסקופ של מדינת ישראל מהסכמי אוסלו ב-1993 ולהבין כי מצבי הכוכבים לאורך השנה הקרובה מעידים שכל מו"מ מכיל את האפשרות להונאה    המצב דורש שמירה על אחדות כוללת אל מול מציאות הולכת ומקצינה
דני סטולר
סיפור אישי לרגל יום הזיכרון לחללי צה"ל
שושנה ויג
עדות של ילד קטן מן השואה    מוקדש באהבה רבה לאבי, יצחק פיינגולד
עו"ד משה מכנס
הודעתו של עמי איילון בכנס מפלגתו, כי היו בידיו ידיעות מודיעניות על כך שמרגלית הר-שפי לא ידעה על הכוונה לרצוח את רבין - מהווה הכרזה כי הוא טיפש ומושחת
ד"ר יובל ברנדשטטר
אהוד ברק חוזר אל מרכז הזירה ומצליף בסוסים המתים    כאשר המגזר הגדול של מפלגת האבודה הוא המגזר הערבי, ברק ומג'דלה הם המנהיגים הראויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il