X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התוכנה תחליף את הויסטה וכוללת מספר גרסאות ייעודיות לצרכים שונים המערכת תעבוד בצורה מהיה יותר והיא בעלת ממשק מרהיב
▪  ▪  ▪
וינדוס 7 כבר בארץ

מיקרוסופט השיקה (ה', 22.10.09) את מערכת ההפעלה Windows 7 בהשקה עולמית וגם פה בישראל בתמיכה עברית מלאה. המערכת יוצאת רשמית לאחר לא מעט גרסאות בטא שאיפשרו לציבור הרחב לבחון ולבדוק אותה לפני הגעתה לחנויות.
היסטוריה, XP שולט!
המערכת החדשה מחליפה את הויסטה שכולם אהבו לשנוא, שכמעט ולא השפיע על הרגלי המשתמשים. ה-XP נשארה מאז שהושקה ב-2001 כמערכת יציבה וחזקה במיוחד לאחר שדרוגי ה-Service Pack השונים שהוסיפו לה תוכנות אבטחה שונות ו-Firewall. מערכת זו הגיעה גם במספר גרסאות ייעודיות לצרכים שונים לראשונה במיקרוסופט. אפשר היה למצוא את XP Pro לארגונים, XP Home למשתמשים הביתיים, XP Media Center למחשבי מדיה עם נגן מדיה עשיר, XP Tablet למחשבי לוח לתמיכה במסכי מגע, XP Starter גרסה מקוצצת לשווקי במדינות מתפתחות, XP x64 למחשבי 64 ביט, ו-XP Embedded ליצירת מערכת הפעלה לפי צרכי הלקוח.
על בסיס ה-XP, מיקרוסופט השיקה את הגרסה הבאה, Windows Vista. בינואר 2007, לאחר דחיות נשנות של ההשקה שהייתה אמורה להגיע ב-2004. גם מערכת זו הופצה במספר גרסאות, אם כי חלק מהכלים הוטמעו בה כברירת מחדל כמו Media Center שמגיע יחד עם גרסת Home Premium. מערכת זו כללה 5 גרסאות שונות שלכל גרסה מחיר וקהל יעד אחר כשהגרסה היקרה ביותר היא ה-Ultimate. לטענת מיקרוסופט, קוד המערכת נכתב מחדש והושקעו מיליוני דולרים כדי להביאה לרמה גבוהה. ייחודה של מערכת זו היא הממשק המרהיב שהיא מציגה וכן את ממשק ה-Aero להחלפה בין חלונות חלונות בתלת מימד ועוד.
בפועל, המערכת עבדה בצורה איטית ביותר בשל הדרישות הגבוהות, הציקה למשתמשים עם המון שאלות בשל הקשחת האבטחה, והיה חוסר תאימות להתקני חומרה רבים שלא יכלו לפעול בה. בשל כך, יצרניות מחשבים רבות הפיצו גרסאות שנמוך (Downgrade) ל-XP כדי שהלקוח יוכל לחזור ולעבוד עם XP וגם ארגונים רבים לא הסכימו לעבור לויסטה. בשל כך מיקרוסופט גם איפשרה ללקוחות לרכוש רשיונות לגרסת חלונות XP עד ליוני 2008. כיום XP נמכרת רק במחשבים עד 1GB זיכרון או במחשבי תעשיה יעודיים.
Windows 7 חבל ההצלה?
ככל הנראה בשל הלחץ הציבורי, מייד עם השקת הויסטה מיקרוסופט הכריזה כי היא עובדת על מערכת הפעלה חדשה, שזוהי ה-Windows 7 שהגיעה אתמול לחנויות. המערכת אומנם מבוססת על ליבת הויסטה, אך נעשו בה שינויים רבים החל מעיצוב, אבטחה, הסרת הודעות מעצבנות, התעוררות מהירה ממצב שינה ועוד. המערכת החדשה מאפשרת להתקינה גם על מחשבים חלשים בזכות דרישות לא גבוהות, תומכת במסכי מגע ועוד מספר תכונות מיוחדות.
המשתמשים השונים שניסו את גרסאות הבטא וה-RC דיווחו כי היא מגיבה מהר, זריזה אף יותר מ-XP ופועלת יציב. בדומה למערכות הקודמות גם זו תגיע במספר גרסאות: גרסת Home Premium למשתמש הביתי הכוללת את נגן המדיה וסרטים, Professional המיועדת לארגונים עם חיבור לדומיין וגרסת ה-Ultimate הכוללת את הכל ועוד מספר פיצ’רים נוספים. גרסה שדרוג מ-XP או ויסטה ימכר ב-599 ש"ח. רוב התגובות היו חיוביות ונראה כי הפעם למיקרוסופט יש סיבה טובה לחייך.
סרטונים ומידע נוסף תוכלו לקבל באתר הישראלי של Windows 7.

פורסם במקור: בלוג הגאדג'טים
תאריך:  23/10/2009   |   עודכן:  23/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיתי זיו
בעקבות עסקת הענק יידרש שאול אלוביץ', שירכוש את בזק, למכור את החברות סמייל 012 ו-yes - הנמצאות בבעלותו
עידן יוסף
את הפרס יעניק גוף קיצוני אנטי-ציוני בצירוף תעודות הוקרה
אלעזר לוין
החברה, בבעלות קרדן ופרטיים, תשלם רק 8 מיליון שקל - 3% מהחובות    הבנקים יקבלו חזרה, במקרה הטוב, רק חלק מכספם    יפו ודורון מאבדות את החברה הוותיקה
רותי אברהם
בית משפט סירב להרחיק את פעיל הימין אלחנן גרונר מכל אנשי אכיפת החוק ביהודה ושומרון    השופטת: זה לא מעשי    המדינה: ההקשה של גרונר על דלת ביתו של המשנה שי ניצן - הסגת גבול
יפעת גדות
בחודש נובמבר 1993 יצא לדרך הערוץ המסחרי הראשון בישראל ולאחר 25 שנה נשבר המונופול של רשות השידור בהקמת שידורי טלוויזיה כלל ארציים הנגישים לכל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il