X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עונה חדשה ל"רוקדים עם כוכבים" ול"גיבורים", תחנות בחייו של וודי אלן וסרט על דרכו של ברק אובמה לבית הלבן
▪  ▪  ▪
הכי מקובל באמריקה. אובמה [צילום: AP]

ראשון 1.11
הישרדות: סמואה
בעוד אנחנו בקושי שורדים את העונה השלישית של הגרסה הציונית, Yes stars action יציג הערב ב-21:45 את העונה ה-19 של התוכנית האמריקנית. אז אם גם אתם חשבתם שזיו בלתי נסבל, אתם מוזמנים להכיר את ראסל האנז, שכבר בפרק הראשון רוקן את מלאי המים של שבטו ובכך קנה לעצמו את תואר הנבל הגדול בהיסטוריה הארוכה של התוכנית.

חמישי 5.11

מטבחי הגיהנום / יורדים בגדול
שתי תוכניות ריאליטי המתהדרות בפז"ם מרשים זוכות הערב לעונות חדשות ב-yes stars drama. בעונה השישית של "מטבחי הגיהנום" (21:00), מוכיח השף גורדון רמזי כי השמועות על מות הקריירה שלו היו מוקדמות, ושהוא עדיין מסוגל לצעוק, לקלל ולהשפיל טבחים צעירים. השפלות נוספות תוכלו לראות מיד לאחר מכן (21:45), בעונה השביעית של "יורדים בגדול", שבה מתחלקים המתמודדים לזוגות. האם צרת רבים תצליח להיות נחמה לשמנמנים?

רביעי 4.11

רוקדים עם כוכבים / אפס בהתנהגות
חוסר העניין הציבורי ועייפות החומר גרמו לנו לחשוב שאנשי רשת יורידו סוף כל סוף את השלטר מעל "רוקדים עם כוכבים", אבל מתברר שטעינו. וכך, מהערב ב-21:00 תוכלו לראות את פנינה רוזנבלום, איציק כהן, משה פרץ, מייקל לואיס, אורלי ויינרמן, ליאת בלו, גאלה כהן, מיטל דוהן, מירה עווד ושמעון אמסלם לבושים בפייטים ומתחננים למסרונים. כדי לאזן מעט את הטראש, יציג ערוץ 2 מהערב (23:15) גם את "אפס בהתנהגות", סדרת "תעודה" שבה ישתפו אותנו ידוענים בחוויותיהם מימי בית הספר, אז לא קיבלו הזמנות ומתנות מיח"צנים. בין המשתתפים: שלום אסייג, אפרת בוימולד, ערן צור, קוואמי, סיוון רהב-מאיר ואלון אבוטבול.
אובמה: מאחורי הקלעים
לפני כחמש שנים הייתה איימי ריס עדה לנאום שנשא סנטור טרי וכריזמטי. המילים היפות והחיוך הכובש של הפוליטיקאי הצעיר שיכנעו אותה שיש טעם לצלם עליו סרט תיעודי. ב-2006 היא החלה לעבוד על הסרט בשיתוף עם אלישיה סאמס. איש הציבור האלמוני, ברק אובמה, הוכיח שעשתה בשכל והכריז על התמודדותו לנשיאות. התזמון של השתיים זיכה אותן בגישה חסרת תקדים לאחורי הקלעים של מסע הבחירות, וכך הן מצליחות לתאר בדיוק רב כיצד הפך אובמה מאנונימי לאיש הכי מקובל באמריקה ולחתן פרס נובל. וגם ערוץ 8 זכה בפרס - הוא משדר את הסרט הערב ב-21:35, יממה בלבד לאחר שידורו ב-HBO.

שלישי 3.11

השנים הטובות
עונתה השנייה של סדרת הקולג', שחיינו היו יכולים להיות שלמים גם בלעדיה, מגיעה הערב ב-20:15 ל-HOT Family. המרווח הרחב בין צילומי העונות הוביל לעזיבתן של דמויות משנה רבות, כך שגיבורתנו היתומה, סמנתה, נאלצת להתמודד עם שותפים חדשים בחדרי המעונות. הפעם לכל הפחות מבטיחים לנו שהעלילה תהיה קלילה יותר, ואולי בהתאם לכך תגדל גם ההיענות של הצופים.
וודי אלן - חי בסרט
לפני שמונה שנים, לאחר סירוב קשה עורף, הסכים וודי אלן לשתף פעולה עם סרט תעודה על התחנות בחייו ועל העשייה של יצירותיו. על פניו, נראה שהיהודי הנוירוטי כבר אמר בסרטיו את כל מה שיש לו לומר, אבל הוא מצליח להוכיח כאן כי בכל זאת נותרו באמתחתו לא מעט משפטים מהירים ושנונים. ערוץ 8 יציג הערב ב-21:35 את הסרט, שאינו אלא ירית פתיחה משמחת לחודש הקולנוע שבישל לנו בנובמבר.
גיבורים
איך נפלו גיבורים. העונות הקודמות של הסדרה העל טבעית גרמו לנו להגיע לפתחה של עונתה הרביעית נרגשים פחות מבעבר, שלא לומר אף מעט משועממים. בניסיון נלוז לעורר בה עניין מחודש, תפרו תסריטאי הסדרה רומן לסבי בין קלייר (היידן פאנטייר) ושותפתה במעונות הקולג' (מדלין זימה מ"נני" ו"קליפורניקיישן"). אם אתם סבורים שזו סיבה ראויה לצפות בלהיט שירד מגדולתו, אתם מוזמנים להעביר מדי שלישי ב-21:45 ל-yes Stars Action.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  01/11/2009   |   עודכן:  01/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כאשר משתתפי המחקר לעסו מסטיק במשך שעה שלמה בבוקר הם צרכו 67 קלוריות פחות בארוחת הצהריים ולא פיצו על כך באכילת יתר בהמשך היום
יואב יצחק
תלונת אריסון נמצאה נכונה בחלקה    בשל הליקויים, ממליץ המבקר לבנק ישראל לערוך תחקיר פנימי בדבר התנהלותו בפרשה
ספי קיני
האגודה לזכויות האזרח טוענת שדברי שר הפנים בנוגע לגירוש ילדי העובדים הזרים אינם נכונים    "בג"צ קבע שהסמכות בעניין נתונה לשר הפנים, והוא רשאי להקנות לילדים מעמד"
אלעזר לוין
עוזרו-לשעבר של גאידמק דואג גם לעסקיה של אשתו, ופותח יחד איתה מרכז יופי בהרצליה-פיתוח
יפעת גדות
אנשים שצרכו יותר מ-74 גרם של פרוקטוז ביום - שווה ערך לכמות הנמצאת ב-2.5 משקאות קלים ממותקים - העלו את הסיכון שלהם ללחץ דם גבוה ב-28% עד 87%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il