X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
להופיע בעיתון זה חשוב אבל אסור להזניח את חלון הראווה
▪  ▪  ▪

אילו היית בעל חנות פירות וירקות - האם היית משאיר את חלון הראווה של חנותך קבוע ובלתי משתנה? האם היית משאיר פירות וירקות שאינם פירות העונה או פרי ישן? אילו היית בעל חנות בגדים האם היית מעלה על דעתך להשאיר את קולקציית הקיץ תלויה גם בחורף ולהפך?
אם על שתי שאלות האלה ענית (כמו רובנו) בשלילה, אז מדוע אתר האינטרנט שלך (כמו של רובנו) לא משתנה. בעלי עסקים רבים חושבים כי השקעה חד פעמית באינטרנט היא בניית אתר ואח"כ הלקוחות כבר יגיעו לבד.
הם אינם מעדכנים את האתר, אינם נותנים בו תועלות ממשיות לציבור והציבור אינו נוהר בהמוניו והאכזבה על ההשקעה של אלפי דולרים באתר גדולה.
אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של החברה. לרוב, נחשפים אליו הרבה יותר לקוחת פוטנציאליים מאשר לקוחות שמגיעים למשרד. אז אם כך מדוע במשרד משקים את העציצים, מטפחים ומנקים, ואילו תחזוק האתר באינטרנט נמצא בעדיפות אחרונה? האם פלא שלקוחות אינם מגיעים?
אתר האינטרנט, ממש כמו כל פרסום אחר, חייב להיות מעודכן, דינמי ונותן תועלות ללקוח. חלפו הימים בהם ברכת המנכ"ל ומבצע (משנת 1990 ...) מספקים. אתר כיום צריך להיות ממש כמו חלון הראווה: אטרקטיבי, מושך ,דינמי וצבעוני, כזה שיגרום ללקוחות לחזור פעם ועוד פעם, לראות מה חדש, האם יש מבצע שמעניין אותו ולראות שהוא מתאים לעונה ולמצב.
חברות רבות נעזרות ביחסי ציבור: זה כיף לשמוע ולקרוא על חברתך בכלי המדיה השונים, לעיתים זה מביא לקוחות ובוודאי שזה בונה תדמית. רוב העסקים גם מפרסמים בעיתונות כתובה, ברדיו, ואפילו בברושורים המחולקים בתיבות דואר, אך מדוע לא להעלות את הפרסומת גם לאתר האינטרנט - זאת הבמה שממילא כבר שילמת עליה.
מדוע לא לעדכן את ההודעות של הדובר באתר של החברה? הרי האתר הוא כלי התקשורת היחידי שבו יש לך שליטה מלאה על הפרסום. משרדי פרסום ויחסי ציבור רבים פשוט לא גילו את הקשר בין השניים. מסיבות לא ברורות הם מתעלמים ממדיום זה ופוסחים על האתר וכך נשאר האתר שבו הושקעו אלפי דולרים ישן ומעודכן... לסוף שנות ה-90 (של המאה הקודמת) וממילא לא מביא תועלות.
מאידך, אתר מושקע ודינמי מזמין אליו את המתעניינים לשוב ולבקר, לשוב וללמוד ולשוב ולראות מה חדש. והעלות זניחה. משרדי יחסי ציבור ופרסום חייבים לזכור כי האתר הוא חלון הראווה שלך - הם מעולם לא המליצו ולא ימליצו לך לא לנקות אותו מדי פעם - דרוש שהם יטפלו גם באתר האינטרנט שלך.

הכותב הינו יועץ תקשורת.
תאריך:  06/05/2007   |   עודכן:  06/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק פורסטר
כשהנשיא בוש מתעלם מכך ש-72% מהציבור אינם מרוצים ממנו ומהכיוון אליו הוא מוביל את ארה"ב, הוא משתמש בגיבוי שהחוקה האמריקנית נותנת לו. הגיבוי היחיד שניתן בארצנו לראש ממשלה שסר חינו בא מיכולתו למנוע עריקת חברי קואליציה
דורית שנהר
שלו שכח שאלמלא הייתה חבורת אוסלו ההזויה מכניסה ליו"ש את כנופיות הרוצחים של עראפת ומציידת אותם בנשק, היו חיילי צה"ל הרבה פחות עסוקים במחסומים. יש עוד כמה דברים ששלו לקה באמנזיה לגביהם, ולהלן התזכורת
גד גזית
העם רוצה, רצון העם, העם תומך, תמיכת העם, העם אוהב, העם שונא, העם מצפה, העם מאוכזב... העם! אותה מפלצת אמורפית דמונית עצומת ממדים, שהתקשורת טורחת ומטפחת
רמי אושה
האם יתכן שיש אמת בשמועות העתיקות והמסתוריות כי השניים הקבורים במה שמכונה היום "קבר בר יוחאי", הם אינם שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר?
יואב יצחק
העיתונאים מוטי גילת ואמיר אורן מטעים שוב ושוב את קוראיהם    מתוך שיקולים זרים הם מנסים לגמד את פרשת כרמיה ו"להדריך" את מבקר המדינה ואת היועמ"ש כאילו אין צורך לפתוח בחקירה פלילית-משטרתית נגד אולמרט    ברשימה שלהלן מובאים דבריהם המופרכים ומניעיהם הבלתי טהורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il