X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רוב אזרחי ישראל יודעים, שתמיכת הפוליטיקאים בראש הממשלה, מקורה באינטרס אישי/פוליטי. קח משאול מופז את הוולבו, והוא יספר לאזרחים, שאהוד אולמרט מנהיג מסוכן. אתה אותו דבר
▪  ▪  ▪

איווט היקר,
קראתי את רשימתך במעריב (4.5.07) "רצון לפופוליזם", ואני מודה, התאכזבתי. שורות אלה נכתבות בעיקר בגין השורה הזאת: "המלחמה הבאה, היא שצריכה להדיר שינה מעינינו ולא הבחירות הבאות". כך כתבת, וטעית. הטעות היא בחיבור שעשית בין "המלחמה הבאה" שלדבריך היא בלתי נמנעת, לבין "הבחירות הבאות".
רצון הציבור בבחירות חדשות, מקורו בדאגה מ"המלחמה הבאה". ובניגוד למה שאתה חושב, לא המלחמה הבאה מדירה שינה מעינינו, אלא ראש הממשלה הנוכחי. כלום היית רוצה שאהוד אולמרט יוביל את אזרחי ישראל למבחן הצבאי הבא? ונניח שזה מה שיהיה, ותנחת עלינו עוד קטסטרופה - מה תגיד? לא ידעתי שהוא לא מתאים? רוב אזרחי ישראל מתחלחלים מהמחשבה הזאת, ויש להם סיבה טובה: הוועדה שראש הממשלה מינה, קבעה, שכמנהיג מוביל מר אולמרט בלתי מוצלח.
אתה יודע שבעזרת ספינולוגים טובים ותקשורת אוהדת, אפשר למכור לציבור פוליטיקאי חדל אישים. אהוד ברק הוא דוגמא טובה. אבל אפילו יחצנים מוכשרים, לא יכולים למכור כישלונות צורבים- כהישגים. והיה ניסיון כזה: אחרי שירד מהמגרש עם תוצאה עגומה, היתה למר אולמרט החוצפה לעבור מאולפן לאולפן, ולספר לנו ש- "ניצחנו"! כאילו שאנחנו מפגרים.
תראה מה קרה לטומי לפיד בגללו. הקשיש הזה, שבזכות תבונתו העודפת, מחק מפלגה עם חמישה-עשר מנדטים במחי יד, מעודד אותנו באמצעות הקלישאה: "מעולם מצבנו לא היה יותר טוב". וזה בזכות מנהיגותו של חברו הטוב והמיטיב אהוד אולמרט. מסתבר, שאם בוזקים קצת פפריקה על הפתטיות, אפשר להתמכר לטעמה המריר.
"בחירות ישתקו את המדינה", כך כתבת. בדיוק הפוך. בחירות יחליפו מנהיג משותק, שמפחד מהצל של עצמו - במנהיג אחר. לא חשוב מי יבחר (אפילו אולמרט!) אחרי הבחירות, יש לו מנדט. הפחד מבחירות, יש לו מקור אחד: סקרים.
אנשי קדימה מבינים שחגיגה על סיפונה של ספינה עם חורים, זמנה קצוב. הגמלאים יודעים שאי אפשר לזכות בלוטו פעמיים רצוף, והעבודה עסוקה בחיפוש אחרי מנהיג חדש, שיגאל אותה מייסוריה, וינתק אותה ממכשירי ההנשמה המלאכותית.
הטענה שיש לאולמרט רוב בכנסת, איננה ממין העניין. במיוחד במדינה שבה הלוחמים עלולים להידרש ללבוש מדים ולצאת למלחמה. רוב אזרחי ישראל יודעים, שתמיכת הפוליטיקאים בראש הממשלה, מקורה באינטרס אישי. קח משאול מופז את הוולבו, והוא יספר לאזרחים, שאהוד אולמרט מנהיג מסוכן. אתה אותו דבר. מבחינתו של הציבור, אין שום הבדל בין אולמרט שליברמן בקואליציה שלו, לבין אולמרט שליברמן באופוזיציה.
אולמרט הוא איש מסוכן. וכשמדובר בסכנה אמיתית, לא צריך להיות הבדל בין ימין לשמאל. דרישתם הפומבית המשותפת של הח"כים אפי איתם ויוסי ביילין, לסילוקו מהשלטון, מוכיחה שאין כאן מזימה פוליטית. ואם מחברים לדרישת השניים, גם את דרישתה הנחרצת של שרת החוץ, ברור שלאולמרט אין הרבה ברירות.
לסיכום מר ליברמן, מגיע למצביעי "ישראל ביתנו" שתסלק את סימני השאלה מעל חבירתך התמוהה לאיש הכושל הזה. מקומך באופוזיציה. אחרי דוח וינוגרד, התמיכה באולמרט תפגע באלקטורט שלך. ומול הסכנות האמיתיות (כפי שאתה מיטיב לזהות) -
אנחנו צריכים אותך חזק. צא מהממשלה!!

תאריך:  07/05/2007   |   עודכן:  07/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תשובה לאביגדור ליברמן
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הדוברמן הפך לפודל תמורת וולבו  ל"ת
וטרינר  |  7/05/07 14:23
2
ליברמן
מאיר ממן  |  7/05/07 16:23
3
ליברמן יורק על אוהדיו ובוחריו
אוהד לשעבר  |  7/05/07 17:04
4
שאלה לנרי אבנרי
הזוכר מהעבר  |  7/05/07 18:13
 
- מזדהה עם התגובה ל"ת
מ.פ.  |  7/05/07 19:04
 
- תשובה ל- הזוכר מהעבר
נרי אבנרי  |  7/05/07 19:49
 
- נרי, ליברמן מסוכן כמו אולמרט.
מ.פ.  |  7/05/07 23:11
5
ליברמן הוא דוגמא לפוליטיקאי
ותחשבו על זה  |  7/05/07 19:05
6
לא בגלל הוולוו אלא מפחד החקריו
ברוריה מקרית חיים  |  7/05/07 19:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
לכאורה בעיני נסראללה, ועדת וינוגרד הינה "הוכחה" ל"הפסדנו" ו"עדות" ל"ניצחונם". האם אי הנוחות מכך צריכה לגרום לנו 'לא לעשות וינוגרדים יותר'?
צבי גיל
דברים קטנים ובינוניים שמרכיבים את איכות חיינו גם אחרי הלם דוח וינוגרד
עו"ד אברהם פכטר
הפרק שחסר בדוח - מה כן היה חיובי. אם מנתחים את כל האירועים, מאז חטיפת החיילים ועד 10 ימים ראשונים לפרוץ המלחמה - נעשו והושגו הרבה דברים חיוביים - איפה הם? את הרע נקבל - ואת הטוב לא נקבל
ציפורה חלפון
אני שואלת את השופטים שיושבים בוועדה, האם בדקתם את התנהלות יתר החברים בממשלה באותה תקופה? הרי לרובם ככולם היתה יד והחלטה בכל הנוגע ליציאה למלחמה
עו"ד יוסי דר
שלא יהיה ספק: בפעם הבאה ננהג - בצומת - בדיוק כפי שנהגנו הפעם. כי כך צריך!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il