בחודש דצמבר יוצאת רשת הריהוט האיטלקי Rossetto בקמפיין ארצי, שיכלול פרסום באמצעות שלטי חוצות ודיוור ישיר לכל אורך אזור השפלה וירושלים.
רשת הריהוט האיטלקי פועלת בישראל מזה 30 שנה ומתפרשת על-פני שישה סניפים. לאחרונה עברה הרשת תהליך של מיתוג מחדש, כאשר במקביל להגדלת תקציב השיווק השנתי העומד על 2.5 מיליון שקלים, ריענון המותג והתווית קו עיצובי אחיד בכל החנויות, היא החלה לייבא מספר מותגי יוקרה איטלקיים נוספים, כגון: MITI ו-EUROPEO.
מנכ"ל החברה, עידן שובי אומר: "הציבור הישראלי אוהב ריהוט איכותי, המשדר יוקרה ועוצמה והריהוט האיטלקי מביא את הדיוק והייחודיות המאפיינת אלמנטים אלו".