X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות שהבחור של תמר לזר ורמת החי"ל כבר לא, ביקרו הצמד במתחם ההיי-טק כדי לבדוק האם העסקית של פיצריית הגורמה 'לוי'ס פיצה' שווה וטעימה הם חזרו עם שתי תשובות: כן וכן
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Levis Pizza -לויס פיצה בתל אביב]

עד לאחרונה נמנה הבחור שלי על הפועלים החרוצים של מתחם המשרדים ברמת החי"ל. הייתה זו תקופה מאושרת. עם זריחת החמה הוא היה משכים קום ומפליג לעבודתו, מביא משכורת סבירה הביתה, ואני הרגשתי כמו אשת היי-טקיסט שהסתדרה בחיים. למרבה הצער תמה התקופה ההיא כפי שהחלה, והוא שב לחבוש איתי את ספסלי לשכת האבטלה שרק בשם הנוחות מומרים בספה שלנו בבית.
אף על-פי שחלפו לבלי שוב, את אותם ימים מאושרים אני נוצרת בליבי כזכרון מתוק. ימים מלאי תקווה היו אלה, תקווה וביטחון, ורק דבר אחד זעיר העיב על אושרנו. בכל יום, ב-13:00 בצהריים בדיוק, הוא היה מצלצל. "כן"? הייתי עונה בשלווה, וכאילו לא למדתי כלום הייתי מוסיפה ושואלת בנימוס: "מה נשמע? מה חדש"? "אני רעב", הוא היה מייבב לשפופרת. "כל כך רעב". "תזמין משהו לאכול", הייתי משיבה באדישות, והוא מתייפח בתגובה: "אין לי מה! הכל פה עולה 80 שקל!".
בדיוק בשביל אנשים כמו הבחור שלי ומורעבים כדוגמתו, נפתחה לפני קצת יותר מחודשיים פיצריית הגורמה החדשה - 'לוי'ס פיצה'. הזמנתי אותו להצטרף אלי לביקור של פיוס עם המתחם, ולראות איך אפשר לשבוע וליהנות ב-36 שקל ליום.
הפיצרייה הכשרה של לוי מעוצבת כמסעדה פשוטה ונעימה. שולחנות רחבים וספסלים מרופדים לצד כסאות עץ נוחים. קיר לבנים אדומות מאחורי דלפק הבר מקנה למקום אווירה חמימה ואותנטית. בכל יום מכינים שם לפחות שמונה סוגי פיצות מתוך 10 המופיעות בתפריט. העסקית של לוי'ס, אותה באנו לדגום, מוגשת לאורך כל היום ומציעה מרק או סלט אישי יחד עם שני סלייסים של פיצה וכוס שתייה ב-36 שקל, או סלט גדול וסלייס אחד לשוחרי הבריאות באותו מחיר. יש גם עסקית פסטה, הכוללת מלבד המנה העיקרית גם סלט קטן או כוס שתייה ב-36 שקל.
הכנת בצק הפיצה של לוי'ס אורכת שלושה ימים, במהלכם זוכים השמרים ליהנות ממנוחה ארוכה ומתפיחה איטית, ולבסוף נאפה הבצק באופן חלקי. את סיום האפייה יבצעו בתנור הפיצות הגדול רק לאחר שתבחרו לכם חתיכה. ההשקעה בבצק משתלמת בהחלט, ולאחר טעימה הודעתי לבחור שלי שהם הצליחו, החבר'ה של לוי. הבצק פריך וקראנצ'י בתחתית, ועסיסי מאוד במרכז. מושלם.
ביום בו ביקרנו, המרק המוצע בעסקית היה מרק גריסים או כתום. בשל החמימות היחסית בחוץ בחרנו דווקא בסלט לפתיחה, שהיה פשוט, טרי מאוד וטעים. אבל הסלט נועד רק להרגיע את המצפון, אנחנו כאן בשביל הפחמימות. לאחר התלבטות קשה בין פיצה עם רוקט, צלפים ואנשובי, זיתים וארטישוק ירושלמי או זוקיני וזיתים, החלטנו לוותר על השליטה ולהניח ללוי לבחור בשבילנו, והוא עשה את מלאכתו נאמנה.
זכינו לדגום שלושה סלייסים. האחד עם בטטות וקשיו (שילוב מקורי) והשני עם אנטיפסטי של חציל ופלפל, שניהם אפויים בתנור וטעימים, ומעליהם מפוזרות קוביות גבינת פטה. השלישי, יוצא דופן במיוחד, כלל טפנד זיתים, עגבניות מיובשות, גבינה כחולה ובצל אפוי בטכניקה סודית. מומלץ לחובבי הטעמים העזים. בנוסף טעמנו את אחת הפסטות - לינגוויני עשוי מדויק עד לרמת אל דנטה, עם רוטב של עגבניות טריות, גזר קצוץ ובצל. טעים. כחלק מהעסקית שתינו גם לימונדה טובה.
לאחר ששבענו והותרנו, כל שנשאר לעשות הוא להפיץ את הבשורה ולקוות שיום יבוא וגם הבחור יזכה לשוב ולהימנות על ברנז'ת רמת החי"ל. לוי'ס פיצה, אני משוכנעת, תמתין לו שם כמקום של מנוחה ממלאכת יומו, וכהשקעה בטוחה של תקציב ארוחת הצהריים.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
תאריך:  04/01/2010   |   עודכן:  04/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איציק וולף
ראש הממשלה אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי המשא-ומתן על הכניסה למשא-ומתן עיכב את הצדדים די והותר
עופר וולפסון
כך עולה מסקר שערכה חברת הדרושים ג'ובמאסטר    רק 8% צופים ירידה בגיוסים    המגזרים האופטימיים ביותר ביחס לגיוסים: הטכנולוגיה עילית והפיננסים
מאיה שני
2009 הייתה שנה טובה לעולם הקולנוע    הייתה זו השנה הראשונה מאז 2002 שבה צרכנים אמריקנים הוציאו יותר כסף על כרטיסי קולנוע מאשר על קניית סרטי די-וי-די    [סרט האנימציה "למעלה" / צילום: עכבר העיר]
ספי קיני
עובדי פרויקט להב"ה מאסו בתנאי העסקתם והחליטו להתארגן ולהצטרף להסתדרות    בתגובה החליטה הנהלת הפרויקט לפטר את יוזם ההצטרפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il