X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המביט נכוחה באופן כנה ואמיתי, יראה ויבין, כי המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראשות לשכת עורכי הדין, הינו עו"ד אילן בומבך, וזאת בהתבסס על הרקורד הביצועי המרשים מהשנים האחרונות בתפקידיו השונים
▪  ▪  ▪

בעוד כשלושה שבועות, בתאריך 26.6.07, יערכו בחירות לשכת עורכי הדין, אשר שיאן הבחירות לראשות הלשכה הארצית. רבות נכתב אודות זה, ועוד ייכתב, אך מטרת כותב שורות אלה הוא לחדד מעט את אותן הנקודות אשר יש לקחת בחשבון לעורכי הדין שבינינו, בטרם ההצבעה.
ראשית, התקופה שבה אנו מצויים הינה מהקשות שהיו לעם ישראל בכלל ולמערכת המשפט בפרט. ערכי יסוד נעלמו להם מנוף חיינו, ומציאות חיינו מלאה בחורים כמו גבינה חרוכה, כמעט בכל מקום, ואינה פוסחת על שום מקום, בשחיתות הגואה אשר הרימה ראש, כאשר מעשים אשר נעשו בסתר אך עד אתמול נעשים היום בגלוי ובגאווה ייחודית.
כמו כן, המערכת המשפטית נמצאת בעין הסערה הציבורית מזה זמן רב. כמדינה המושפעת מדי יום מהמערכת המשפטית, לבחירות לראשות הלשכה תפקיד חשוב ואף מכריע בעיצוב דמותה וצביונה.
המביט נכוחה באופן כנה ואמיתי, יראה ויבין, כי המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראשות לשכת עורכי הדין, הינו עו"ד אילן בומבך, וזאת בהתבסס על הרקורד הביצועי המרשים מהשנים האחרונות בתפקידיו השונים - הנכס החשוב ביותר לכל מנהיג ובוודאי כאשר מדובר בראש גוף כלשכת עורכי הדין. בכך עולה עו"ד בומבך על כל מועמד אחר. מהבחינה הזו, הוכיח במעשיו עו"ד בומבך חזון, לצד עצמאות חשיבה, יוזמה ויכולת ארגון מרשימים בנושאים החשובים לציבור עורכי הדין והמשפט בישראל.
לצד פעילותו של עו"ד בומבך בהורדת דמי החבר, יזום הביטוח הפנסיוני, הקמת לשכות הקשר, ארגון השתלמויות והלוואות והגשת סיוע לעורכי דין במצוקה, ורבים אחרים, לצד כל אלה, עו"ד אילן בומבך התברך בכישרון מיוחד (רשימה חלקית) כביצועיסט שיכול לשנות ולהשאיר חותם מבורך על המערכת כולה, הזקוקה כאוויר לנשימה לשינוי.
הוא שמכיר את המערכת לפני ולפנים, שדלתו היתה פתוחה לכל בכל שעות היממה, שמכיר את הקשיים לצד הפתרונות, שיכול לאגד מסביב לשולחן אחד עורכי הדין בגווניהם השונים, גברים ונשים, בעלי השקפות שונות ועוד. לזכותו יאמר כי קשה לראות מעלות כאלה בנוף של ימינו.
הבחירות הקרובות לראשות לשכת עורכי הדין חשובות לדעתי יותר מאי פעם לעתיד המקצוע וליוקרה, ולעתיד מערכת המשפט בישראל. אני משוכנע, כי במבט בוחן ומעמיק על רשימת המועמדים, ראוי עו"ד אילן בומבך לתפקיד היו"ר יותר מכל מועמד אחר, כאשר הוא יכול לתרום רבות להישגים ולשינויים רבים ומשמעותיים לרווחת המשפט ועורכי הדין בישראל. לכל יחיד הזכות לשנות, אסור להיות שאננים ביום פקודה ולומר, אין זה נוגע אלי. בידנו הדבר, לשינוי המיוחל!
ואסיים בסיפור, כשלצידו ברכה: כשנפרד רב נחמן מרב יצחק, אמר לו תברך אותי: אָמַר לוֹ: משל לאדם שהיה הולך במדבר, והיה רעב ועייף וצמא, ומצא אילן שפירותיו מתוקין וצילו נאה ואמת המים עוברת תחתיו. אכל מפירותיו ושתה ממימיו וישב בצילו. וכשביקש לילך, אמר: אילן אילן, במה אברכך? אם אומר לך שיהו פירותיך מתוקין, הרי פירותיך מתוקין! - שיהא צילך נאה, הרי צילך נאה! - שתהא אמת המים עוברת תחתיך, הרי אמת המים עוברת תחתיך! אלא (אברך אותך) יהי רצון, שכל נטיעות שנוטעין ממך יהיו כמותך. אף אתה, במה אברכך? אם בתורה, בעושר או בבנים - הרי יש לך אותם. אלא יהי רצון שיהיו צאצאיך כמותך... (תלמוד בבלי, מסכת תענית, דף ה, ע"ב).
אילן שלנו, בזאת תבורך: שפירותיך (מעשיך) יהיו יפים ונאים כמותך!

הכותב הינו עו"ד וח"כ לשעבר. מכהן כסגן נשיא הקונגרס העולמי של יהדות גרוזיה. לצד היותו רב, ואיש ציבור, כותב מאמרים ומרצה בנושאי אקטואליה, חינוך ומשפט.
תאריך:  11/06/2007   |   עודכן:  11/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אילן, במה אברכך...
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מה עשית בדיוק בכנסת...???
הפרקליטים קוראים  |  11/06/07 13:24
 
- אילו היית מדבר לגופו של עניין
חיים 55  |  11/06/07 17:25
2
אילן בומבך = ביבי נתניהו
עו"ד   |  11/06/07 17:35
3
המעשה המקורי הוא דווקא באברהם
אריאל  |  11/06/07 22:23
4
הזרזיר אצל העורב
קרטופל  |  11/06/07 22:32
 
- דמגוג קטן
צביקה 10  |  11/06/07 23:14
5
האם אתה יודע?
יוסף עו"ד  |  11/06/07 23:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
מה שקרה אתמול הוא הרבה מעבר לפשרה שהושגה. השר פרידמן הנחיל לדמוקרטיה הישראלית ניצחון גדול. הוא שב והזכיר לנו כי במדינה דמוקרטית החלטות ומינויים נעשים על-ידי הדרג הנבחר והוא הנושא באחריות העליונה
אסתר ז' ויתקון
אברהם בורג ירה את אבן הפינה למציאות שרוב האינטלגנציה הישראלית החילונית תדבר בה נכבדות בקרוב, כשם שיוסי שריד ירה את אבן הפינה לרעיון המדינה הפלשתינית, שנחשב לפני שלושים שנה רעיון נתעב ובוגדני, והיום הוא רעיון מקובל על רוב העם
משה ברנע
עוד החלטה מיותרת של מועצת מקרקעי ישראל
צחי פנטון
לבי עולץ בקרבי על דבריו החושפניים לכאורה של אברום בורג. אותו לוחם גדול ומהולל למען ערכי חופש הביטוי, חירות הפרט, פלורליזם והומאניות. כעת גם התמימים אשר נצודו בעבר ברשתו מגלים שמדובר למעשה במשנה סדורה מאוד של הרס מדינת ישראל והציונות אשר הסתתרה לה כל השנים תחת מעטה של ליבראליות והומאניות
אהרון רול
הפלשתינים העזתים מודעים למצבם המייאש היחסי כמוחלט ואף מודעים לעובדה כי התנגדותם הדתית הפנאטית לישראל יש לה קשר עבות בהנצחת מצבם זה. עובדתית הינם מנציחים מרצון את עליבותם בעודם נושאים את דגל פנאטיות האיסלאם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il