X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההפקה נאבקה בשבוע נטול אירועים עם נשק יום הדין: עדנה המודחת והשנויה במחלוקת שהפכה בעל כורחה למרכז העניינים לפעמים אין בושה בלהודות: אין לנו מה לשדר
▪  ▪  ▪
כבר לא מייצרים עניין. איילה וסער [צילום: עכבר העיר]

"ברוך שפטרנו" (סער, מגלה שלעדנה יש גידול בגולגולת)
לא ברור אם עדנה כבר חתמה על הסכם לפיו תאפשר למצלמות ללוות אותה במהלך מאבקה הצודק בגידול, כפי שעשתה בשעתה ג'ייד גודי ז"ל, דיירת האח הגדול הבריטי, שהפכה לגיבורת תרבות על ערש דווי. גם אם כן, לא בטוח שעדנה, תבדל"א, תצליח לסחוף את אהדת הקהל שגייסה לטובתה גודי. מצד אחד, היא לא עונה להגדרה השגורה של כוסית, וזה חיסרון גדול; בנוסף, יש לה עמדות פוליטיות, ואפילו ביקורת - וזה, בעיני סער שיינפיין, ולא רק בעיניו, כבר ממש בלתי נסלח.
בכל מקרה, מתברר שמדובר בגידול שפיר בסך-הכל, כזה שאפשר לחיות אחריו ואפילו לחיות איתו, מה שאפשר לכלל הדיירים, גם לאלה שהזדעזעו לרגע, לחזור ולדבר סרה בעדנה. כיוון שלאח הגדול לא היה הרבה מה לשדר אמש חוץ-מזה, זכינו לראות אותם מלכלכים עליה, מלכלכים עליה עוד, מלכלכים עליה בשידור חי, מקשיבים להולוגרמה שלה, ומתעמתים איתה. מדובר בלא מעט זמן מסך עבור דיירת שמוצתה היטב כבר בבית - אבל מחלות הן דבר שאנחנו לא יכולים לעמוד בפניו. אפילו לאולמרט זה עבד לרגע בזמנו.
"גם כשהיא הולכת היא צריכה למשוך תשומת לב" (סער, מגלה שלעדנה יש גידול בגולגולת 2)
מעבר לסחיטת המיץ ממצבה הבריאותי של עדנה, שגרמה לי להודות לאל על כך ששבירת היד של גואל לפני מספר שבועות לא לוותה בספיישל, ניכר שמצוקת החומרים הייתה קשה. בליל של תמונות, צבעים, וקמצוץ הולוגרמות, טשטש את העובדה שכל מה שהאח הגדול ניסה לעשות אתמול זה לקבוע איתנו דייט. לא הייתה הדחה, כי עדנה חסכה לנו את התענוג של לסמס נגדה. לא היה שום דבר אחר, פשוט כי לא קרה שום דבר אחר - כן, סער ואיילה מתנשקים בבוקר, כן, שאר האנשים משוחחים לפעמים זה עם זה, כן, ארז ממשיך לככב בסרט שהוא חי בו, ובאופן כללי נראה שהדיירים משמינים מרוב שיממון (7 קילו, וזה רק אלין!).
"האח הגדול" רצה לספר לנו מתי ישודר הגמר. לכאורה, אינפורמציה שאמורה הייתה לעבור אלינו בצינור המקובל שכולל לוח שידורים, פרומואים צעקניים וקידום התוכנית במסגרת תוכניות אחרות. אבל מדובר כאן על תוכנית שאינה ככל התוכניות. היא זולה, אבל מבית עשיר, כולם מדברים עליה, וכולם רוצים להיות שם כשהיא נגמרת. התוכנית הזאת היא פאריס הילטון. היא לא קובעת דייטים, היא מכריזה עליהם. הגמר הוא ב-4.3, ותגידו תודה שהיא הודיעה לכם מספיק זמן מראש.
"אני רציתי לשאול, המשקל שקיבלנו בתור הפתעה מתחלפת, הוא תקין??" (אלין לאח הגדול, מקווה שזה רק נדמה לה)
מה לעשות שתאריך הוא דבר קצר. שתי ספרות, במקרה הזה. כדי שהתוכנית לא תימשך דקה וחצי (בכל זאת, כמה פעמים אפשר לומר ברצף "הרביעי לשלישי"), שודרו גם שאריות מהשבוע שעבר - משפחות ההולוגרמה של פותנה וארז. כדי ליצור מראית עין של חידוש, התבקשו הדיירים להעמיד רק דייר אחד להדחה. למה? אין לדעת. אולי הם יצליחו לריב על זה, והרעיון יוכיח את עצמו.
בדרך-כלל אנחנו צופים בזבל כשהזכייניות מתעלמות מההתחייבויות שלהן ומגדירות ספיישל שלמה ארצי כסוגה עלית. אמש, צפינו בזבל דווקא מפני שבקשת התעקשו לשדר לנו את מה שהתחייבו לשדר. אין מה לומר, יקר לבטל שעתיים של תוכנית, ואני לא מצפה שהאח הגדול יספוג את המחיר הזה מתוך תקציב הבית. לכן אני מציעה שחלק קבוע מכספי האגרה שלנו יושקע בערוצים שיבחרו שלא לשדר את מה שהם התחייבו לשדר. מגוחך להתחייב מראש לפעמיים בשבוע של מוצר טלוויזיוני טוב, ולכן אני אומרת - לא יצא טוב, קורה, שימו סיינפלד. אבל אל תבזבזו את זמננו - הוא יקר, גם לאלה מאיתנו שבריאותם, טפו טפו, לגמרי בסדר.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  07/02/2010   |   עודכן:  07/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול 2: שאריות מחוממות של עדנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אישה מוסלמית שגורשה בעל כורחה תפוצה על-ידי בעלה ב-100,000 שקלים    השופטת: אצה לבעל הדרך להינשא מחדש; אני מאמינה לאישה
יפעת גדות
חוקרים ניסו את "הלבלב המלאכותי" ב-17 ילדים עם סוכרת מסוג 1 במהלך מספר לילות וגילו כי שמר על רמות הסוכר שלהם בטווח "הנורמלי" ב-60% מהזמן    המכשיר היה יעיל יותר ממשאבה קונבנציונלית, המעבירה אינסולין בקצב שנקבע מראש ושומרת על רמות הסוכר סביב הרמות הנורמליות 40% מהזמן
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה למבקר המדינה בדרישה שיחקור את מעורבותו התמוהה של ראש עיריית רמת גן בפרויקט נדל"ן של ענבל אור הנבנה בעיר
יפעת גדות
ממצאי מחקר חדש: בקרב גברים שלא עישנו, היו יותר מקרי סרטן ריאות אצל אלו שאכלו את הכמות הנמוכה ביותר של הסויה
איציק וולף
בצעד יוצא דופן שיגרה ממשלת חמאס התנצלות על פגיעה באזרחי ישראל    טוענים שירי הרקטות נעשה כתגובה למתקפות ישראל    משרד החוץ: על מי הם בדיוק עובדים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il