X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי הפרידה מגיא פינס, הצליחו בהוט להרים אלטרנטיבה חביבה וראויה בהנהגתו של ליאון רוזנברג ועדיין, ברור לחלוטין מי המלכה ומי הטוענת לכתר שעוד צריכה להתגבר על מגבלות תקציב, להיפטר מהבוסריות ולהשיל שיני חלב
▪  ▪  ▪
הצלחה יחסית. רוזנברג [צילום: יח"צ]

לחובבי הז'אנר, המעבר של גיא פינס מהוט 3 לערוץ 10, לאחר 13 שנים, הוא סוג של אירוע מכונן. האלטרנטיבה שהגישה אתמול הוט למנויים המכורים, רגע לפני שביתת מחאה של בעלי ממירים בשל עזיבת פינס, היא "חדשות הבידור" עם ליאון רוזנברג. אם נשווה אותה ל"Y בעשר", המקבילה שלה ב"יס", ליאון יכול להירגע. ועדיין, הנעליים של פינס הן הגדולות ביותר שצריך למלא בתחום הזה. לא קל.
אז איך היה? ליאון רוזנברג עומד לבדו, והמהדורה מהירה ומתוקתקת. תמהיל האייטמים בסדר גמור, אפילו די כיפי: ליאו בלי בר על השטיח האדום בפסטיבל ברלין, צליל סלע עם ריו פרדיננד ופרשיית המין שמסעירה את אנגליה, הפינה של נינט באם-טי-וי, קרב בין כוכבי הזמר הים התיכוני, שלמה ארצי באלבום חדש וקצת "ארץ נהדרת". (סקופ: היחסים בין החברות של ליטל מעתוק עלו על שרטון, הסכסוך השפיע על צילומי המערכון והתקיימה סולחה כפויה במשרדי הזכיינית קשת).
התוכנית הסתיימה בפפראצי וידיאו - תגובות מתועדות של סלבס לפפראצי - שילוב מושלם: מאיה בוסקילה עצבנית כי צילמו אותה אוכלת, דודי מליץ מטיף על הפורנוגרפיה הרגשית של "האח הגדול", ואסי עזר סנוב. נדרש רק לנקות כמו שצריך את הבדיחות המזיעות ממאמץ של מגיש הפינה אבישי בן אלי ("סרנגה יצא סופלקי", "לא מעניינים אותנו חיי המין של עמנואל קאנט").
על פניו, "חדשות הבידור" לא נפלה מרמתה של תוכנית רגילה של "ערב טוב" עם גיא פינס. השאלה היא מה יקרה בסיקור אירועים גדולים, וכאן עולה שאלת התקציב. ובעברית: אני לא בטוחה שכדאי לבנות על מסוק שכור מטעם התוכנית, שיטוס מעל אחוזת משפחת רפאלי בהוד השרון ויחכה לראות אם ליאו יצא להבריש לאיזה סוס את הפוני. בעולם הלואו באדג'ט כמו בעולם הלואו באדג'ט - משדרים מה שיש, גם אם אלה תמונות מרויטרס.
עניין חשוב נוסף הוא עד כמה גיא פינס, שבמשך השנים צבר מעמד של אופציה ראשונה לבלעדיות על כל אירוע יחצני, ישחק באגרסיביות בשדה הזה מול המתחרים מ"הוט", הבית לשעבר, שככה שבר לו את הלב. הימור שלי: הוא יהיה אקסטרה קשוח.
ויש, כמובן, את עניין החשיפה: ערוץ 10, למרות הדשדוש, מגיע לקהל גדול באופן משמעותי מערוץ הבידור, ולכן כשנינט תיכנס להריון מיהודה ותרצה לבלבל את הקהל, היא תעדיף לתת תגובה מייבשת כגון "בעזרת השם, כשיהיה על מה לדבר, אעדכן", לערוץ 10. שיהיה ברור, התגובה הזאת נחשבת להישג עיתונאי גדול בתחומו. ואלה המים שאתמול ליאון רוזנברג קפץ ראש לתוכם. כאמור, בהצלחה יחסית.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  15/02/2010   |   עודכן:  15/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הפרקליטות הסכימה כי יש לשלוח אותו להסתכלות של הפסיכיאטר המחוזי    חוות הדת תגובש עד ל-11 במרס    המשפט יתחדש ב-17 במרס
עופר וולפסון
תספק ללקוח מכ"ם איכון ארטילריה    המכ"מ המודולרי מבוסס על סורק אלקטרוני אקטיבי, העונה על דרישות מבצעיות מגוונות    [מכ"ם איכון הארטילריה של אלתא / צילום: תע"א]
אלעזר לוין
המחיר הממוצע לדירה בת"א ירד ב-19%    התוכנית: בעוד 3 שנים יהיו 100 סניפים - כמו רימקס היום
איציק וולף
בעקבות יציאת עו"ד קורב לחופשה כפויה ביקשה פרקליטות המדינה לדחות את המשך משפטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בשלושה חודשים
עופר וולפסון
בעקבות החלטת רשות החשמל לפני כשבועיים, הוזלו החל מהיום תעריפי החשמל לצרכנים הביתיים ב-9.6% ולצרכנים התעשייתיים ב-16.3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il