X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דני דנקנר שיגר מכתב לעובדי בנק הפועלים, עם אישור מינויו ליושב-ראש הבנק (יום א', 24.06.07) "לבי נרגש מן האתגר הגדול הכרוך בהובלתו של הבנק הגדול והמוביל במדינה"
▪  ▪  ▪
דנקנר, מעכשיו יושב-ראש הבנק
הקמפיין החדש

עובדות ועובדים יקרים,
אני מכיר רבים מכם באופן אישי ורבים מכם מכירים אותי. אינני פנים חדשות בבנק הפועלים. במשך שנים הייתי חלק מגרעין השליטה בבנק, מילאתי תפקידים בבנק עצמו ובראשם סגן יו"ר דירקטוריון הבנק, יו"ר הדירקטוריון בחברות השייכות לקבוצת הבנק כמו ישראכרט ופעילים שוקי הון. זה תשע שנים וחצי שאני חלק מהקבוצה הגדולה והמפוארת הזו.
אבל למרות שאינני חדש, אני מודה כי לבי נרגש מן האתגר הגדול הכרוך בהובלתו של הבנק הגדול והמוביל במדינה. אני יודע שאתם - העובדים והמנהלים של בנק הפועלים הפרוסים בעולם כולו - הנכס העיקרי של הבנק. הדברים האלה נאמרים ונכתבים לא מעט פעמים, אבל האמינו לי: אני מתכוון לכל מילה.
ארגון ענק ומוביל כמו בנק הפועלים איננו רק גוף עסקי; אנחנו נושאים על כתפינו אחריות כבדה ליציבותו של המשק הישראלי בכלל וליציבות המערכת הבנקאית בפרט - הן כלפי בעלי המניות שלנו, הן כלפי הלקוחות והן כלפי בני משפחותינו ויקירינו.
השנים האחרונות היו טובות למשק הישראלי. בוצעו מספר רפורמות חשובות, נשמרה מסגרת התקציב, פחת החוב הלאומי ביחס לתוצר המקומי הגולמי, צומצם שיעור האבטלה. לכך התווספה "רוח גבית" חיובית שנשבה מן הכלכלה העולמית. התוצאות הכספיות שהציג הבנק היו טובות, לפעמים אפילו טובות מאוד, ועל כך מגיעה לכם תודה והוקרה.
אבל כלכלה, כפי שכולנו יודעים, היא עניין מחזורי. על אף שכרגע אין סימנים למשבר של ממש, קיימת אי-יציבות בשווקים מתעוררים בולטים, בין היתר בסין, שהפכה למנוע התעשייתי של העולם. אסור לנו לחשוב שהגיאות תימשך לנצח; עלינו להיערך לפעילות גם בתקופות שבהן תגבר אי-הוודאות, ו"הרוח הגבית" תהיה פחות חיובית.
ההישגים שלנו הם תוצאה ישירה מכך שידענו להתאים את עצמנו בעשור האחרון לשינויים שחלו בכלכלה הגלובלית ובמשק הישראלי. ידענו להגיב במהירות, ליישם חידושים טכנולוגיים, להציע ללקוחות שירותים ומוצרים שהתאימו לצורכיהם ולהעדפותיהם.
הלקוחות ידעו מניסיונם האישי שסיסמת בנק הפועלים, "להיות ראשון זה מחייב", מהווה שטר שמאחוריו התחייבות ממשית. "להיות ראשון זה מחייב" ממשיכה להיות הסיסמה שלאורה אנו מתקדמים; זהו תהליך שחייב להימשך כל הזמן. דפוסי המחשבה והפעולה ששירתו אותנו עד היום, כבודם במקומם מונח. אולם אנו חייבים לרענן, לחדש, לפתח, כל הזמן, בכל תחום עסקי שבו אנו פועלים. רק כך נוכל לקיים את מחויבותנו כלפי הלקוחות, כלפי בעלי המניות ובעיקר כלפי עצמנו. רק כך נוכל להמשיך להיות ראשונים ולהוות את הקטר שמוביל אחריו את כל המערכת.
בפנייה זו אליכם, אותה כתבתי מייד לאחר אישור המינוי שלי, אסתפק במספר מילים כלליות על ה"אני מאמין" האישי שלי. מצפה לנו שורה של אתגרים, קשים ומרתקים. חלקם מתמקדים בפיתוח ובשיפור הקיים; החלק האחר - בפריצה לתחומים חדשים, גם במישור הגיאוגרפי וגם במישור של נושאי הפעילות שלנו.
ברור לי, ואני יודע שברור גם לכם, שעלינו לחשוב, לתכנן ולפעול במושגים חדשים ושאפתניים ביותר. הבנק שלנו יכול - וחייב - להיות בנק גלובלי שמתחרה עם בנקים גלובליים אחרים כשווה בין שווים, שיכול להציע ללקוחותיו סל שירותים ומוצרים בנקאיים ברמה הגבוהה ביותר; בנק שמחפש ומיישם הזדמנויות עסקיות בכל מקום על פני הגלובוס; בנק שלבו ומוחו בישראל אבל זרועותיו חובקות את העולם כולו. זה אפשרי, זה בידינו - וזה מה שנעשה!
אני מבקש להביע תודה מעומק הלב לקודמי בתפקיד וידידי, שלמה נחמה, שבתשע וחצי שנותיו כיו"ר הדירקטוריון תרם רבות למובילותו ולהצלחתו של הבנק.
את דברי אסיים בהבעת תודה לבעלת השליטה, גב' שרי אריסון, על האמון שנתנה בי. אני מתחייב לעשות הכל כדי להצדיקו. אני משוכנע כי יחד עם הדירקטוריון, ההנהלה ואתכם - קבוצה נפלאה, שיש בה שפע של מקצוענות, כשרון, יוזמה ומקוריות - נמשיך להצעיד את בנק הפועלים לשיאים חדשים.

תאריך:  24/06/2007   |   עודכן:  24/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
אזרח החולק על החלטת פקיד, לא פונה אל "בית משפט" אלא אל "ועדת-ערר"    ערכאה שיפוטית זו היא אדירת ממדים, אבל, אופס...איש לא יודע אילו ועדות ערר פועלות בישראל ומיהם אלפי השופטים המכהנים בהן    תופסים!? לפני שנה שילמתי אגרה לקבלת מידע, וטרם קיבלתי תמורה    תחקיר
עו"ד אבי אודיז
התשובה לשאלה מדוע לגוף כל כך גדול ויוקרתי כמו לשכת עורכי הדין אין שום מעמד וכבוד בסיסי, נובעת מאיכות הייצוג של העומדים בראשו של ארגון זה
ענת קורץ
תבוסת מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית המאוישים על-ידי הפתח, מידי כוחות הזרוע הצבאית של החמאס, האיצה שינוי ביחסי הכוחות בזירה הפלשתינית שראשיתו בימי התקוממות הראשונה בשטחים
ד"ר צ'לו רוזנברג
האם עורכי המדיה נועדו להיות צנזורים של דעות, או שמא תפקידם לאפשר מגוון רחב של דעות גם אם הן לא תואמות את דעותיהם הפרטיות?
קובי לירז
במאמר קודם שלי, תחת הכותרת "המצב האמיתי" קראתי להנהגת המדינה להכיר במציאות ולהתאים את הפתרונות למצב המתמשך שאינו מאפשר התקדמות אמיתית לשלום    כעת הגיע הזמן להסביר, מדוע למרות שהמציאות טופחת על פני מנהיגינו כל הזמן, הם בכל זאת ממשיכים בלא לאות לגלות סימני שלום בכל מה שקורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il