X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הטענה לכבודו של משכן הנשיא אינה הסיבה העיקרית להנחת סוף העונה של היועץ המשפטי לנשיא הנבצר אולי גם המשטרה התקשתה בגיבוש העובדות והפרקליטות בגיבושן לכתב אישום מרשיע 4 הערות קצובות
▪  ▪  ▪
עוד יהיה כאן הרבה 'אקשן'. מדוע? כי בית המשפט לא מחויב להסדר הטיעון וללא הסדר ועם כתב אישום דליל בעובדות יכול הנשיא להיכנס 'שבע בפנים' כי זה מבחן הענישה במעשים מגונים שעושים מי שאינם 'שם דבר'. ובכלל, מי מבטיח שלא תוגש תביעה אזרחית עם פרק משובח של עובדות ופורנוגרפיה.

1) מכירת סוף עונה - אתמול ב-11:00 בבקר נולד מחירון 2007 לעבירות מין של נושאי משרה. המחירון, ע"ש נשיא המדינה הנבצר ועוד כמה שעות 'לשעבר' משה קצב, הפך בין לילה 7 שנות מאסר - מינימום - למאסר על תנאי ופיצויים. כך גם הפכו 2 מעשי אונס, מעשים מגונים בכוח, בעילה אסורה תוך ניצול מרות ביחסי עבודה - להטרדה מינית ומעשים מגונים תוך ניצול מרות. ואיך לא? 7 שנות מאסר מינימום היו כלא היו ומה שנותר הוא מאסר על תנאי. ובכלל, בשם הנזק שעלול להיגרם למוסד הנשיאות, הפכו את הפלילי החזק לחצי נורמטיבי והכל בניצוחם של פרקליטי צמרת, יועץ משפטי צמרת ונשיא - שכבר אינו בצמרת.
2) זבנג וגמרנו - אמרו שהמשפחה 'לחצה', אולי גם האמא, אבל את האמת יודע רק הנאשם: זה לא נעים בכלל וזה עוד יותר לא נעים להגיע לדיונים בבית המשפט, מלווה במצלמות, מיקרופונים וקריאות בוז של מפגינות בשם זכויות האישה וכבודה. הסדר זו שיטה של זבנג וגמרנו...אח"כ עוד קצת דיבורים, צילומי פפארצ'י הישר לחצר בקריית מלאכי.
ואחרי כל זה ובגלל זה, אני שואלת את התובע של המדינה, כבוד היועץ המשפטי לממשלה: אתה רגוע?
אני ועוד רבים אחרים במדינת ישראל לא ממש רגועים כי דילים כאלו ושעות ארוכות של שימוע יוצרים מצב שבו נושאי משרה ומרות ימשיכו לעשות את הרע וללא מורא.
3) כל הכבוד לתקשורת - לכם העיתונאים, כל הכבוד שכתבתם, האמנתם ולא הסרתם את הנושא מסדר היום הציבורי. שהיה לעורכי העיתונים והמהדורות האומץ לכתוב את הדברים למרות החשש מתביעות לשון הרע והכל בשם זכות הציבור לדעת ולשפוט בעצמו. גם היום יש לכם עוד הרבה עבודה. אתם מצווים להמשיך ולטפל בפרשה וגם לא לחדול ולבדוק מה באמת מסתתר מאחורי ההסדר ואולי אפילו נתבדה - והנשיא צודק.
בנתיים, גדי סוקניק: אתה שספגת את רעם הדי מופע האימים של הנשיא במשכנו - בשידור חי לאומה - יש לך עוד הרבה עבודה. אגב, תפסת כבר את מקומך בשורה הראשונה באולם בית המשפט שם יתנהל הדיון? אולי שוב יתייחס אליך הנשיא, חבל לפספס.
אני רק מקווה שמופע הסיום של פרשת הנשיא לא יתקיים בבית המשפט בשעת לילה מאוחרת, בנימוק כבודו של המשכן. שידור חי אנחנו רוצים, כמו בקבלת פנים חשובה שערך אותו נשיא - במשכנו בימים הטובים שלו. זכות הציבור לדעת, אפילו אם יידרש לשם כך האולם היותר גדול בבנייני האומה בירושלים.
4) והמתלוננות - אולי עשיתן טעויות, אך אמרתן - ככל הנראה - אמת. היועץ המשפטי אומר שכתב האישום וההסדר יעודדו את המתלוננות בעתיד. אני מסכימה איתו. זה לא נעים לעמוד ולהעיד בחקירה ראשית ונגדית של עורכי דין מיומנים בפלילים בעיקר כשנושאי החקירה נוגעים בחלקים היותר מוצנעים בגוף.
אבל זה לא הסוף, עוד יהיה כאן הרבה 'אקשן'. מדוע? כי בית המשפט לא מחויב להסדר הטיעון וללא הסדר ועם כתב אישום דליל בעובדות יכול הנשיא להיכנס 'שבע בפנים' כי זה מבחן הענישה במעשים מגונים שעושים מי שאינם 'שם דבר'. ובכלל, מי מבטיח שלא תוגש תביעה אזרחית עם פרק משובח של עובדות ופורנוגרפיה.
אכן, יש עוד סיכוי שמישהו יערטל את הנשיא על ספסל הנאשמים והכל לא רק בשם כבוד האישה אלא גם בשם הצדק שחייב שיעשה.
מבחן התוצאה או תוצאה במבחן - ימים יגידו ובינתיים יש לנו נשיא לשעבר מאושר כי הקיצבה, הגימלה וכל יתר התשלומים לא נגרעו ממנו כי הוא היה ונשאר נשיא לשעבר. עכשיו רק חסר שהוא עוד יפעיל עבורו לשכה של 'נשיא לשעבר' עם מזכירה צמודה.

תאריך:  29/06/2007   |   עודכן:  29/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזוז, לא היה רק מיזמוז
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
אין דבר כזה עונש מינימום
אביחי  |  29/06/07 11:22
2
חזק המזמוז הזה.  ל"ת
מאמר טוב קצת חוור  |  29/06/07 11:22
3
עו"ד נורית אמיתי ונשות ישראל.
אמנון לוי  |  29/06/07 11:50
 
- צודק בכל מילה שכתבת
יוסי ק  |  29/06/07 15:27
4
מה חידשת בדבריך? ככה סתם?
הניה  |  29/06/07 11:53
5
קשקוש
ע.ג1  |  29/06/07 14:04
6
כמו כולם אני יודע מה האמת
מיכאל ב  |  29/06/07 15:06
7
ק מיזמוז
elvis  |  29/06/07 15:29
8
גב' נורית! המתלוננות מעדיפות
יהונתן ראון  |  29/06/07 15:58
9
וגם זו עורכת-דין
משה, עורך-דין  |  30/06/07 07:27
10
נקמת הווגיינה
סוחר וסוחרת  |  30/06/07 10:55
 
- אכן - נאה דרשת. ל"ת
רחב מוכרת המזון  |  30/06/07 12:26
11
נאמר בתגובות שהיא-א. כתבה לו:
רמת אפעל.  |  30/06/07 14:16
12
מזוז מיזמוז והפה מפיק מרגליות
ציונה לעו"ד אמיתי  |  18/06/08 23:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
דומני כי אין צורך לערוך השוואה מפורשת בין פרשת השבוע לבין מה שקורה אצלנו    בשבוע בו מגיעים לעסקת טיעון עם מי שכיהן כמורם מעם, כמייצג סמלי של המדינה, על עבירות מאותו סוג הנזכר בפרשתנו, ובמקביל מבשר מי שמכהן כראש ממשלה לתושבי שדרות ובנותיה כי מדינת ישראל אינה יכולה להגן עליהם
ענבל בר-און
פרגמטיזם כרגע הינו צו השעה    אבו מאזן מבקש שחרור אסירים, לרבות ברגותי, כדי להתחזק    צו השעה הינו פרגמטיזם ללא רגשות של 'נעלבות' או הסתכלות על העבר.
טובה ספרא
התחזית האסטרולוגית רואה את חוסר היציבות החברה הפלשתינית    גם בלבנון לא מבשרים הכוכבים תקופה קלה לממשלה    לישראל ניתן לחזות בניצחונות צבאיים
עו"ד גולדבלט משה
סימני שאלה נוקבים ביחס לתקינות התנהלותו של עו"ד אילן בומבך במחוז תל אביב שוללים ממנו את היכולת להוביל את לשכת עורכי הדין בתקופה שאחרי הבחירות לראשות הלשכה
עו"ד שלומי שמחי
דברי בנו של הנשיא משה קצב, לפיהם גילה אמו נפגעה הכי קשה מן התלונות נגד בעלה, עשויים להעיד על כך שהיא גילתה לאחרונה דברים שלא נעמו לאזניה וכי יש להם בסיס    אחרת, הנפגע הכי קשה בסיפור הוא משה קצב עצמו
רשימות נוספות
א' מציעה לנפגעות: לא להתלונן  /  מחלקה ראשונה
דליה איציק - הנשיאה בפועל  /  מתי טוכפלד
"מעמדו של קצב הביא ליחס סלחני כלפיו"  /  רונן ליבוביץ
מדוע לא התפטרה אז?  /  אלעזר לוין
הסדר מכור מראש  /  אביהו זפט
"אנסו" כתב אישום  /  עו"ד פנחס (פיני) פישלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il