X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רוני בר-און הוא טיפוס בוגדני. עם שנינות וחדות לשון, לא מגיעים לצמרת בזמן קצר. בטח לא עם חימה שמתלקחת במהירות. בוגדנות, היא התכונה שהזניקה אותו. פיקחותו של בר-און, שנינותו, ותבונתו- שרתו, ומשרתים את בוגדנותו
▪  ▪  ▪

הערה: עיתונאים שעושים מלאכתם עם תחושת שליחות, חייבים - בכל הזדמנות - להגדיר את אריאל שרון כרודן מושחת. רודן, משום הבוז הפומבי שלו למחסומים דמוקרטים, ומושחת, משום העננה הפלילית שלא משה ממנו עד לרגע זה. האדרת שמו בתקשורת, היא חטא כלפי הדמוקרטיה, וחריגה מכללי האתיקה.
לרודן המושחת אריאל שרון היו שני אמסטפים פוליטיים - שניהם פרקליטים - שהסתערו על כל מי שהיה נדמה להם, שפוגע באדונם: אהוד אולמרט, ורוני בר-און. אמסטפים, משום השימוש שעשו בשיניים ובלשון. השיניים ננעצו במי שתקף את אדונם, והלשון - כדרכם של כלבים - ליקקה אותו. שרון לא אהב שהכלבים ילקקו אותו בפרצוף, אבל הסכים שילקקו אותו במקום אחר. תמורת נאמנותם, הרודן צ'יפר אותם ב"עצמות" משובחות.
גם לאהוד אולמרט, המושחת שהחליף את הרודן, היו שני כלבי שמירה. שניהם פרקליטים: חיים רמון, ורוני בר-און שהקולר המקיף את צווארו החליף ידיים. האמסטף חיים רמון יצא שמעו למרחוק, ככלב שמירה "שובב", שסולק ממלונת השמירה, בגין שימוש חריג בלשונו.
ואם על הלשון של חיים רמון צריך לומר שהיא סיבכה אותו, הרי שהלשון של בראון - זיכתה אותו באוצר. רמון המאוכזב, התקשה לעכל את העובדה שהתיק הנחשק, נפל בידיו של הכלב, שזה מקרוב בא. היה בטוח שחלת הדבש שלו: "אתה כלב, הלכת לי על הראש, הובלת נגדי קמפיין" (בן כספית, מעריב / 3.7.07), הטיח האמסטף השובב בחברו למלונה.
שורות אלה נכתבות בגין הציטוט הבא: "בקליפת אגוז, זהו בר-און: שנון, חד-לשון, ולעיתים מהיר חימה" (הארץ / 2.7.07), כך מתאר העיתונאי יוסי ורטר את מי שאמור לקבל את האוצר שהשאיר החשוד בפלילים אברהם הירשזון.
אלא שמר ורטר שכח את התכונה הכי חשובה: רוני בר-און הוא טיפוס נאלח. עם שנינות וחדות לשון, לא מגיעים לצמרת בזמן קצר. בטח לא עם חימה שמתלקחת במהירות. נאלחות, היא התכונה שהזניקה אותו. פיקחותו של בר-און, שנינותו, ותבונתו- שרתו, ומשרתים את נאלחותו.
והציטוט השני (שיש לו קשר לראשון) מאותה כתבה מקוממת: "קידומו של בר-און מוכיח שהנאמנות משתלמת". נאמנות?? רוני בראון?? בדיוק ההיפך. הוא וחברי המפלגה שלו. קדמה היא פיקציה. מוטציה פוליטית. בדמוקרטיה בריאה, התקשורת הייתה דוחה מפלגה שעקרונות היסוד שלה: גניבת מנדטים, ובגידה במצביעים. מסתבר שמצד שמאל, בגידה בציבור הימני, נראית כ"נאמנות".
רוני בר-און גדל והתחנך בבית אידיאולוגי. לכנסת הוא הגיע בזכות הצבעתם של חברי מרכז ליכוד בעלי השקפה ימנית. אלה האמינו לשבועתו האידיאולוגית. דקה אחרי שנשבע אמונים לכנסת, המיר את נאמנותו לציבור בוחריו, בנאמנות למחלק ה"עצמות" ראש הממשלה אריאל שרון.
גם ח"כ רובי ריבלין היה מנאמניו של שרון, וגם הוא עמד באותה דילמה. אלא שריבלין החליט שהוא נשאר נאמן לאידיאולוגיה עליה גדל (אידיאולוגיה = מצביעים), ורוני בר-און, העמיד את הפה הגדול שלו, לרשות הרודן המושחת אריאל שרון. היום, רובי ריבלין הוא ח"כ מן השורה, והאמסטף של אולמרט, חוגג את פירות בוגדנותו.
החגיגה הזאת היא בלתי מוסרית. תסתכלו על "הכלב" רוני בר-און, ותראו את הפרצוף של כלב השמירה יוסי ורטר. ועל החיבור המזיק בין שני סוגי הכלבים, צריך לשאול: היינבחו השניים יחדיו, בלתי אם נועדו?

תאריך:  04/07/2007   |   עודכן:  04/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנאמן שבגד והרוויח
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אתה פוגע בכלבים--הם צבועים  ל"ת
הכלב ידידנו  |  4/07/07 15:53
 
- מסכים מסכים
אלון ה  |  4/07/07 17:34
2
אני אוהב לקרוא את כתבותיך!!
דודו מהשרון  |  4/07/07 17:35
3
מסכים איתך.דודו.
כחול,,,כתום.  |  4/07/07 21:06
4
בעלי חיים
יונה סוקולובסקי  |  4/07/07 21:22
5
כלב אמר לכלב שהוא כלב. ל"ת
המאלף  |  4/07/07 21:47
6
הכל נכון אבל מה עם ליברמן
הזוכר מהעבר  |  4/07/07 22:16
7
אכן-פוליטיקלי קורקט במרעו ל"ת
א מ רול  |  4/07/07 23:57
8
מאמר כביר ואמיץ! ל"ת
נדיה  |  5/07/07 05:46
9
בזכות מאמרים כאלה אני נכנס
ארוין  |  5/07/07 12:19
10
נרי ליבנה שם ישראלי יפה
עוזי ראשלצ  |  14/07/07 15:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד שרון, הורנשטיין
קבוצות הרכישה אינן יוצרות חיסכון בלתי ראוי במע"מ. ההיפך הוא הנכון - דווקא במסגרתן משולם מע"מ על הערך המוסף בלבד ונמנע עיוות מע"מ חמור הקיים ברכישת קרקע ומכירת דירות המבוצעת ע"י קבלנים ויזמים. מלחמתה של רשות המיסים בקבוצות הרכישה היא איפוא הפתרון השגוי לבעיה אמיתית
עו"ד חיים קליר
בתום יום העבודה, שבה העובדת לביתה והחנתה את מכוניתה בחנייה שמול שער חצר ביתה. במדרגות שהובילו ממקום החנייה לשער החצר, העובדת נפלה ונחבלה. האם מדובר בתאונת עבודה המזכה את העובדת בזכויות לנפגעי עבודה בביטוח הלאומי?
צילה שיר-אל
קצב הינו בן מזל קשת שזהו מזל של חופש אישי, ספונטאניות ורדיפה אחר ריגושים ללא השקעת מחשבה בתוצאות מעשיו    מאחר שהינו חסר את אלמנט האדמה ברור כיום כי הנשיא לשעבר לא השקיע כלל מחשבה במה שנקרא "היום שאחרי"
מנחם ברוד
ימי בין המצרים מעניקים לנו את עומק הכאב על הגלות והחורבן ואת מרכזיותו של עניין זה בהוויה היהודית. כי הגלות איננה רק רדיפות ופוגרומים, צרות ומצוקות
עו"ד יוסי דר
האם על הפרקליטות להביא לידיעת הקורבן שהיא מתכוונת להיכנס למשא-ומתן? או שמא עליה להביא לידיעת הקורבן שהיא נמצאת בעיצומו של המשא-ומתן? או - כמו שהפרקליטות נהגה הפעם - האם עליה להכניס את הקורבן לתמונה רק לאחר סיום המשא-ומתן ובסמוך לחתימה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il