X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי "אווטאר" ו"אליס בארץ הפלאות" החוויה הקולנועית אליה התרגלנו כבר לא כשהייתה חן חדד מביאה לכם את המדריך המלא והמקיף לסרטי התלת-ממד שיכבשו את המסכים השנה הקרובה
▪  ▪  ▪
מתגעגע לימים בהם הרגיש כמו עוג אמיתי. שרק חוזר [צילום: AP]

כמעט חצי מאה אחרי שהתחילו להקרין בהוליווד סרטים בתלת-ממד, הטרנד הקולנועי עשה את אחד הקאמבקים הגדולים של העשור ומבעד למשקפי הפלסטיק חושף בפנינו עולם מרהיב ומלא עומק, ומספק חוויה קולנועית שמהווה נכס אסטרטגי במאבק של הקולנוע מול מערכות הקולנוע הביתי והורדות הסרטים. לאחר הטכנולוגיה שנראתה ב"אווטאר" כולם בהוליווד רוצים להתנסות בצעצוע החדש ולסחוף את ההמונים אל הקולנוע, וגל ענק של סרטי תלת-ממד כבר מציף את המסכים.

Despicable Me
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 9 ביוני.
סרט האנימציה החדש מתהדר בשורה של קומיקאים שהתייצבו לדיבוב הדמויות וביניהם סטיב קארל ("בתול בן 40"), ראסל ברנד ("קח את זה כמו גבר") ג'ייסון סיגל ("I Love You, Man") וויל ארנט ("משפחה בהפרעה"). במרכז העלילה עומד נבל בשם גרו, שגר בבית שחור עם גינה נבולה במרכזו של פרבר אמריקני שמח ופורח. גרו, שגנב את הפירמידה הגדולה של גיזה והחליף אותה בהעתק מתנפח, גורם למדינות ברחבי העולם להגן על האוצרות הלאומיים שלהם, ובינתיים מתכנן לגנוב את הירח. מי שעומדות בדרכו הן שלוש ילדות יתומות שרוצות שיאמץ אותן.

Legend of the Guardians
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 24 בספטמבר.
לאחר שסרטי האנימציה המצליחים של השנים האחרונות כבשו את לב הילדים עם פינגוונים, פנדות ואריות, סרטו החדש של זאק סניידר ("ווטצ'מן") מביא אל אור הזרקורים את הינשופים. הסרט מבוסס על סדרת ספרים בשם "Guardians of Ga'Hoole" המספרת על מימד מקביל בו ינשוף בשם סורן מושלך מהקן על-ידי אחיו כשהוא תינוק, אך ניצל על-ידי יצורים מסתוריים שמובילים אותו לבית ספר שנקרא 'בית היתומים של הינשופים'. אט אט מגלים סורן וחבריו החדשים כי המקום הוא קרקע פוריה לרשע ועליהם לעצור אותו לפני שכל הינשופים ייכחדו.

ג'קאס 3D

תאריך יציאה בארה"ב: 15 באוקטובר.
תוכנית האקסטרים ריאליטי של MTV שנוצרה במקור על-ידי ספייק ג'ונז ("אדפטיישן"), וג'וני נוקסוויל ("גברים בשחור 2") סיפקה כמה רגעי תהילה לחבורה קטנה של פרבריסטים משועממים, בהנהגתו של ג'וני נוקסוויל. החברים מבצעים פעלולים אדיוטים המשלבים בדרך-כלל רף גבוה מאוד של כאב כגון היאבקות עם דב, קעקוע בג'יפ שנוסע בשטח, ומתיחות מגוחכות. באוקטובר הקרוב יזכו מעריצי ג'קאס לצפות באיברים החשופים של החבורה בפעם השלישית, רק שהפעם יזכו למבט קרוב במיוחד הודות ליציאתו של הסרט בתלת-ממד.

הארי פוטר 7 (חלק ראשון)
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 19 בנובמבר.
הסרט השביעי הסדרה "הארי פוטר ואוצרות המוות" היה צפוי להיות הסרט שיחתום את הסדרה, אך הוחלט שהסרט ייצא בשני חלקים, במטרה למצות את העלילה המורכבת של הספר השביעי (ואת הרווחים כמובן, מאחר שכל סרט בסדרה גרף מאות מליוני דולרים בקופות). החלק הראשון יופץ בנובמבר השנה והחלק השני ביולי 2011. את הסרט מביים דיוויד ייטס, שביים גם את "הארי פוטר ומסדר עוף החול" ו"הארי פוטר והנסיך חצוי המוות" הנחשבים לסרטים המורכבים והאפלים יותר בסדרה. עלילת הסרט השביעי ממשיכה את אירועי הסרט השישי, בו מחליט הארי להמשיך לחפש אחר ההורוקרוקסים של וולדמורט כדי להשמידם ולבסוף להתמודד מול וולדמורט עצמו.

הדרקון הראשון שלי

תאריך יציאה בארץ: 25 במרס.
סרט האנימציה החדש "הדרקון הראשון שלי" מתרחש בעולם בו ויקינגים נלחמים בדרקונים. גיבור הסרט הוא נער ויקינגי דחוי שבני שבטו אינם מחבב את חוש ההומור החצוף שלו. כשהנער מגיע לגיל בו נערכים האימונים בלחימה בדרקונים הוא מקווה להוכיח את עצמו כלוחם, אך חברות מפתיעה עם דרקון קטן משנה את תפישת עולמו. בין המדובבים נמצאים ג'רארד באטלר, כריסטופר מינץ פלאסי, ג'ונה היל, אמריקה פררה והמגיש קרייג פרגוסון.

התנגשות הטיטאנים
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארץ: 15 באפריל.
אחרי "פרסי ג'קסון והאולימפים", המיתולוגיה היוונית חוזרת אל המסך עם "התנגשות הטיטאנים" ומביאה איתה את רייף פיינס ("נער קריאה"), סם וורת'ינגטון (כוכב "אווטאר"), וליאם ניסן ("חטופה") כאלים יוונים. הסרט, בבימויו של לואי לטרייה ("הענק הירוק"), הוא רימייק לסרט מ-1981 שמגולל את סיפור מאבקו של פרסאוס (וורת'ינגטון), בן אלים שגדל בקרב בני האדם, שיוצא להביס את אל העולם התחתון האדס (פיינס) לפני שיתפוס את השלטון של אביו זאוס (ניסן).

טרון לגאסי
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 17 בדצמבר.
טרון המקורי שנחשב כיום כסרט קאלט מהפכני וכאב הטיפוס של סרטים בסגנון המטריקס, סיפר על בחור בשם פלין (זוכה האוסקר הטרי ג'ף ברידג'ס), מתכנת משחקי וידאו גאון שנשאב לתוך עולם ממוחשב ונאלץ לשרוד על-ידי תחרות במשחקי מחשב שונים. כעת, כמעט 30 שנה אחרי, הופק סרט ההמשך העוקב אחר בנו של פלין, שעובר על משחקי המחשב הישנים של אביו (אותו שב לגלם ג'ף ברידג'ס), ונשאב גם הוא אל אותו עולם וירטואלי אליו הגיע אביו בסרט המקורי, רק שהטכנולוגיה השתנתה בעשורים שעברו ועמה גם התחכום של המשחקים.

פיראנה 3D
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 27 באוגוסט.
אחד מסרטי האימה המסקרנים של השנה הקרובה הוא הרימייק לסרט האימה של ג'ו דנטה מ-1978, שהיווה פארודיה דלת תקציב על "מלתעות". עלילת "פיראנה 3D" נפתחת ברעידת אדמה המתרחשת תחת פני המים באגם ויקטוריה באריזונה, המשחררת לתוך האגם דגי פיראנה פרה היסטוריים. הדגים צמאי הדם חושפים שיניים ותוקפים את אלפי הצעירים והצעירות שחוגגים את יום העצמאות האמריקנית בבבגדי ים קטנטנים, אלכוהול ומסיבות פרועות.

צעצוע של סיפור 3
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארה"ב: 18 ביוני
סרט האנימציה המצליח "צעצוע של סיפור" שב אל המסך הגדול עם הסרט השלישי בסדרה. לקראת הסרט, שיופץ בתלת מימד, הוחזרו שני הסרטים הקודמים אל המסך הגדול בגרסה מחודשת ותלת מימדית. העלילה מספרת על עזיבתו של אנדי לקולג', והחלטתו לוותר על הצעצועים שלו כחלק מהתבגרותו. הצעצועים מגיעים בטעות למעון יום, והדבר מוביל את וודי (בקולו של טום הנקס), באז (טים אלן) ושאר החברים להרפתקה חדשה. אל הסרט החדש תחזור ברבי, ולראשונה גם תופיע דמותו של קן (בקולו של מייקל קיטון).

שרק 4
צפו בקדימון

תאריך יציאה בארץ: 1 ביולי.
סדרת הסרטים המצליחה "שרק" חוזרת עם הסרט הרביעי “שרק לנצח” שיהיה הסרט האחרון בסדרה. בסרט החדש שרק הוא איש משפחה שהתרגל לחיים הביתיים, אך מתגעגע לימים בהם הרגיש כמו עוג אמיתי. שרק רוצה להחזיר את ה'מוג'ו' שלו, וחותם על חוזה עם רמפלסטילסקין ("עוץ לי גוץ לי") שמעביר אותו אל מציאות חלופית של ארץ הרחק הרחק מכאן, בה שרק מעולם לא היה קיים. בפני שרק נגלה עולם שבו העוגים ניצודים, החמור הוא אינטלקטואל, החתול במגפים השמין ואת צווארו עוטף סרט ורוד, לורד פארקווד עדיין חי, והוא ופיונה מעולם לא נפגשו.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  24/03/2010   |   עודכן:  24/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדריך לסרטי התלת-ממד שבדרך למסכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קיבל סקירות מאנשי רשות העתיקות ומשרד הבריאות במטרה לגבש חלופה ראויה
עופר וולפסון
עבר מהפסד נקי של כ-895 מיליון ש"ח ב-2008 לרווח נקי של כ-1.3 מיליארד ש"ח ב-2009 התשואה על ההון הסתכמה ב-6.7%    עלות שכר המנכ"ל ציון קינן הסתכמה בכ-11.7 מיליון ש"ח
ניבה מרקוס
כלי התקשורת בחו"ל מתארים בצבעים קודרים את פגישת אובמה-נתניהו    "קבלת פנים צוננת", "שיחות בדלתיים סגורות", "ניגוד בולט" ביחס למנהיגים אחרים - אלה רק חלק מהתיאורים אודות הפגישה
עידן יוסף
באורחים שהוזמנו לאירוע מוצאי יום העצמאות גם אנשי עסקים, עיתונאים, סופרים וחברי מפלגה    מספר ההזמנות בתקופת ברק צמח ב-230%    במזמינים - גם רעייתו של שר הביטחון
מערכת PCאון
אחרי ההכרזה בברצלונה על סמרטפון ב-99 דולר, מארוול חושפת השבוע את Mobt מחשב טאבלט המיועד לסטודנטים שימכר גם כן ב-99 דולר בלבד    מה הוא מציע?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il