X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תהיה נשיא המדינה של כולנו ותפעל לשלום - בינינו ובין עצמנו ולמען חברה סובלנית יותר, מבקשת נורית אמיתי ומוסיפה כי השלום במזרח התיכון היה ונשאר עניינם של פוליטיקאים
▪  ▪  ▪

לנשיא החדש, ברוך הבא,
חודשים ארוכים משכן נשיאי ישראל ממתין לאיש כמוך, שבא מעשייה רבת שנים למען המדינה ולא תמיד תוגמל בגינה כיאות. נשפו בעורפך, גם בפניך אמרו לך שאתה לוזר, מדמיין מזרח תיכון חדש ועוד אמירות שאתה בדברי הימים שלך - זוכר אותן היטב.
אתמול, העניק לך עם ישראל את המתנה האמיתית והמשמעותית: להיות נשיא המדינה התשיעי. אחרי שניסו אחר במקומך לפני כשבע שנים, החליט העם לחזור למקור ולמציאות ולהציב אותך במקום היותר ראוי לך בתפקיד הציבורי האחרון שלך.
נכון שהיו מהמורות פוליטיות עמוקות מאוד בדרך, נכון שניסו לעשות דילים מאחורי הגב ואל מול פניך ולמנוע ממך את הג'וב; אבל בשעת בין הערביים שבה תוכתר לנשיא התשיעי - חשוב שתזכור כי ויתרו לך בגלל שבאמת באמת מגיע לך להיות נשיא מדינת ישראל. ויותר מכל מגיע לך את מה שאנו זקוקים לו כל כך בימים אלו: להיות נשיא של כולנו.
זו גם הסיבה שאני מבקשת ממך שלא תעסוק יותר בפוליטיקה אבל כן תדבר על שלום, שלום בינינו לבין עצמנו - כחברה וכעם. אנו זקוקים כעת יותר מתמיד לאדם כמוך שיחזור לבקר בבתי משפחות שכולות מסורת שהחל בה הנשיא עזר ויצמן ז"ל, נשיא שיקח על עצמו את המאבק בתאונות דרכים, נשיא שיפעל להחזרת השבויים ויילחם באלימות שפשטה בחברה הישראלית בשנים האחרונות. ובכלל אנו זקוקים לנשיא שיעמוד בראש הבית הנכבד הזה ויעשה נשמות בעולם למען המשך קיומה של מדינת ישראל ומאבקה הצודק לחיים במקום הזה - לחופו של הים התיכון.
זו גם הסיבה שהורתי לבנותי להתייצב אל מול מקרן הטלוויזיה בשש בערב בדיוק ולצפות בטקס הצהרת האמונים שלך, לשים לב להבעת הפנים, לאמירה רוויית הערכים שבוודאי תאמר ולאנשים המאושרים והתומכים שמסביבך, הנשיא הנבחר.
ואם תשאל מדוע, יש לי תשובה מהלב: אחרי חודשים ארוכים שהמשכן הצטייר כבית זונות והזכיר דרמות בסרטים כחולים - הכל הולך להשתנות. נכון, לך אין קשר למה שהיה ופניך לעשייה עכשווית ואמיתית. אלא שהדבר אינו מונע מתקשורת פולשנית לשאול אותך מדי פעם, לפחות בתחילת הקדנציה, על מה שהיה במשכן והכל בגלל אותה מופע האימים הסקסיסטי של א' ותיאורי הזימה של הנשיא לשעבר.
אגב, לא ממש לא משנה אם סוניה תהיה לצדך או תצפה באירוע בבית ברמת אביב, זה גם לא עקרוני אם סוניה, עקרת בית ותיקה ותומכת נלהבת שלך - אבל תמיד מרחוק - תמשיך להתגורר היכן שטוב לה. חשובה האמירה כי לבית הנשיא נכנס אדם וותיק שעשה הרבה 'בשביל מדינה' וכעת המדינה כולה מצדיעה לו - למרות שכל המדינה היתה רוצה לראות עמו את האישה שלצידו.
מכל מקום, מה שחשוב הוא שאתה בעזרת האנשים שמלווים אותך לאורך שנים - תעשו ומה שיותר מהר כדי להחזיר את הכבוד למשכן, כבוד שהלך לאיבוד בחודשים האחרונים.
ואני כמובן לא מעיזה לשאול מה היה קורה אילו... היית אתה שנבחר לפני שבע שנים... יכול להיות שהיינו חוסכים מעצמנו את כל הגועל נפש שיצא מבית הנשיא בתקופת משה קצב.
אבל מכיוון שזמן אבוד קשה להשיב, מה שנותר הוא ללקק את הפצעים ולקוות שמהר מאוד המשכן יחזור ויהיה מה שהוא ראוי להיות.
ואל תנסה לחשוב על יום אחד של חסד, את הדין וחשבון תצטרך לתת לאלתר כי לאזרחי מדינת ישראל נמאס לדוש במה שהיה, רוצים תוצאות ועכשיו.

תאריך:  16/07/2007   |   עודכן:  16/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיש בעל תשע הנשמות
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ימונה פרס לחתול הרשמי
הגולש הנבון  |  16/07/07 11:07
 
- גם זה יותר מדי לכישוריו הדלים
ניקואלי  |  16/07/07 13:24
2
פרס ידאג לשלום הערבים ולסכון
יודע אדם נפש בהמת  |  16/07/07 17:01
3
לנורית אמיתי,
ח"א  |  16/07/07 20:26
4
ספרי לקולט אביטל מה זה כחול
מה.פה.  |  16/07/07 23:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שיבי
גלשתי בבלוג של שלי יחימוביץ' וחזרתי בשלום
עו"ד אברהם פכטר
שנה למלחמת לבנון 2. עת לסיכומים ועת ללקחים, עת לשיקום ותיקון ועת לטלטלה. למרבה הפליאה ואולי לא, היו לא מעט אנשי ציבור, צבא ותקשורת שהצליחו ליצור אווירה קודרת שהתבטאה בתפיסה שגויה שהפסדנו במלחמת לבנון 2 - ולא היא. מאמר זה - הוא הצדעה ללוחמי צה"ל סדיר, קבע ומילואים
עו"ד יוסי דר
אם עד התוכנית האחרונה סברנו שהשופטים מעניקים את החסינות הזו לזמר שלדעתם הצטיין באותה תוכנית, הנה באה התוכנית האחרונה ועוררה חשד כבד, שכל ארבעת השופטים גמרו אומר ביניהם להעניק חסינות ולהעביר אוטומטית לשלב הבא את נדב קדמון
סלמאן אבורוכן
רשות הטבע והגנים נפרדת בצער רב מדר' אביבה רבינוביץ ז"ל (1927-2007). רועת צאן, פלמחניקית, חוקרת, מדענית ראשית ושומרת טבע בישראל. כלת פרס האו"ם לאיכות הסביבה (1997) על "תרומה יוצאת מן הכלל לעולם טוב יותר"
עו"ד דב אבן אור
למדינה מותר לעשות כמעט הכל, כדי לדלות ראיות נגד נחקר, אך האחרון אינו רשאי לעשות דבר כדי להזים מה שנטען נגדו!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il