X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עופר עיני, המאבק צודק, זאת לא הדרך, מחזק את ידך אך לא על חשבון הדפוקים שבעובדים במגזר הציבורי. אותם לא צריך להעניש, גם כך הם בעונש על שיש להם מעסיק שלא מתעניין בהם ורואה בהם כוח עבודה זול שאפשר לנצל ולזרוק
▪  ▪  ▪

עופר עיני יקירי, אני מחזק את ידך המאבק למען שכרם של עובדי הציבור אשר על אף עבודתם הקשה באמת, על אף עבודתם המסורה, על אף שחלקם הגדול בוגרי אוניברסיטאות, הם מקבלים שכר שלא רק מבייש את מקבליו, אלא נמוך במרבית המקרים משכר מינימום. שכר עלוב. שלא נותן כבוד לעובד. שלא נותן לו את ההרגשה שהוא מקבל שכר הראוי לעבודתו ולמאמציו.
אלה לא רק הפקידים. אלו העובדים הסוציאליים. עובדי מס ההכנסה, עובדי המשרד על כל גווניהם. אפילו המורים. אני מבין כי נשק השביתה הוא הנשק היחידי שיש לעובד כאשר מזלזלים בו עד הסוף. אני מבין שפקידי האוצר מדושני העונג לא מבינים זאת.
עיני היקר, אתה צודק במאבקך. יש עודפי כספים בממשלה כחמישה עשר מיליארד שקל. תוספת השכר צריכה להיות משמעותית ולא פחות משלושה אחוז. במאבקך, מר עיני היקר, אתה הולך לשפוך את התינוק עם המים.
כל השנה העובדים ממתינים לחופשה שלהם. לצאת למספר ימים עם המשפחה לנופש, למקום קרוב בגלל מחסור בכסף. משלמים על הנופש בתשלומים, העיקר לנוח. הנה אתה רוצה לפגוע דווקא בציבור העובדים. אתה הולך לכרות את הענף שעליו אתה יושב. אתה הולך להשבית את שדות התעופה. מה יצא לך מזה. עובדים שלא יצאו לחופש. עובדים שחסכו שקל לשקל בכדי לקנות כרטיס טיסה בצ'רטר ואתה תמנע מהם חופש.
את כספם אותם עובדים לא יקבלו כי קנו את כרטיסי הטיסה בצ'רטר. אלו שיש להם כסף יקבלו את כספם חזרה, הם קנו את כרטיסי הטיסה בחברות הסדירות. מה עשית בכך מר עיני. גם מנעת חופשה מהעובד בדרגות הנמוכות ביותר. גם גזלת את כספו. את הכסף הוא לא יקבל בגין תשלומי החופש שביצע דרך חברות הצ'רטר. את מי הענשת מר עיני. רק את העובד. לא את נערי האוצר מדושני העונג. לא את אלי כהן שלא ייצר במו ידיו אפילו פרוטה שחוקה אחת. הענשת את העובד שחסך כל אגורה לצאת לחופשה ביעד קרוב. הוא יפסיד את כספו. הוא לא ינוח עם המשפחה. אותו הרסת לא את החזקים. על כן תחשוב טוב טוב את אשר אתה עושה ובמי אתה פוגע.
לסיום מר עיני עופר. אני מתכוון לתבוע אותך באופן אישי אם תגרום לי נזק ולא אוכל לצאת עם משפחתי לחו"ל. אני אדרוש ממך את ההפסד הכספי שתגרום לי. אתבע אותך באופן אישי. אמליץ גם לשאר העובדים שתהרוס להם החופשה לדרוש ממך באופן אישי את הפיצוי בגין גרימת הנזקים שיגרמו להם בגין אובדן כספים זה.
עופר עיני, המאבק צודק, זאת לא הדרך, מחזק את ידך אך לא על חשבון הדפוקים שבעובדים במגזר הציבורי. אותם לא צריך להעניש, גם כך הם בעונש על שיש להם מעסיק שלא מתעניין בהם ורואה בהם כוח עבודה זול שאפשר לנצל ולזרוק. עופר עיני, אל תפגע בחלשים, פגע בכל המשק אך לא בחופשה היחידה שיש לאותו עובד שלא מגיע בשכרו בצורה מכובדת אפילו לשכר מינימום. על כן בהצלחה אך בחוכמה בבקשה.

תאריך:  24/07/2007   |   עודכן:  24/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב אישי לעופר עיני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע חקוקה.
חד קרן  |  24/07/07 22:30
2
עיני הורס לאדם העובד
שרי.ל  |  25/07/07 08:45
3
כל מילה סלע
שושפרי  |  25/07/07 08:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
10% תוספת שכר דורש מזכ"ל ההסתדרות, לכל הסקטור הממשלתי, השמנים יקבלו המון, הרזים לא יקבלו כמעט כלום, ועל זה משביתים את המשק
ד"ר צ'לו רוזנברג
אסור לזרוע בהלה בציבור. יש לראות את המציאות נכוחה ולהתכונן לגרוע מכל, גם אם הוא לא יקרה. כך יש לקוות. מלחמת התשה כפי שמתכננת סוריה לא נראית סבירה כלל
הרב שמואל אליהו
תשעה באב תשס"ז: זכרונות מפגישתנו עם אריאל שרון ראש ממשלת ישראל בתשעה באב תשס"ה    נכתב לקראת העלייה לניסנית ביום חמישי שאחרי תשעה באב
עו"ד יצחק גאגולה
אמר נפוליאון: עם אשר מתאבל על מר גורלו במשך 1,700 שנה כאילו זה קרה לו אך אתמול, בטוחני כי תקומה תהיה לו וישוב הוא אל ארצו כמו הימים ההם!
עמיחי אתאלי
נראה שלפחות לעת עתה, ההבדל בין חירותו של אדם לבין המשך מאסרו היא מידת ההצלחה. מתברר שהמדד הוא לא כוונתו, רצונו, וניסיונותיו של המחבל לפגוע, זו שמכריעה היא השורה התחתונה, האם "הצליח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il