X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פייסבוק מרחיבה את השפעתה ברשת - מאפשרת החל מהשבוע לאתרים באינטרנט להוסיף אצלם את כפתור הסטטוסים המוכר שלה, Like מה המשמעות? כיצד ישפיע מהלך זה על הגולשים?
▪  ▪  ▪
פוטנציאל פרסומי עצום [צילום: AP]

פייסבוק מציעה לאתרים באינטרנט החל מהשבוע אפשרות להוסיף את כפתור ה-Like המוכר שלה לתכנים הזמינים אצלם. כפתור זה יאפשר ל-400 מיליון הגולשים הרשומים אצלה להשאיר את חותמם באתרי האינטרנט האחרים ולהכריז על כל תוכן האם הם אהבו אותו או לא. כמו בדפי פייסבוק עצמם, חברים של משתמש שאהב תוכן כלשהו יוכלו לראות זאת אוטומטית בדף העידכונים שלהם.
לתוכנית החדשה של פייסבוק יש פוטנציאל פרסומי עצום עבור אתרי האינטרנט שישתמשו בה. גולשים נוטים, בדרך-כלל, לסמוך יותר על המלצות שמגיעות מאנשים הקרובים אליהם, מאשר ממודעות פרסומת ממקורות מסחריים. שימוש בכפתור Like יאפשר לאתר ליצור זרוע פרסומית שתתבסס על הגולשים ברשת במקום על אנשי פרסום ממומנים.
אתרים כמו ה-CNN, הניו-יורק טיימס ו-IMDB, כבר הודיעו על כוונתם להשתמש בכפתור החדש. בישראל, אתר נענע 10 כבר משתמש בו. עבור הגולשים מדובר בכלי שיוכל לסנן עבורם תכנים איכותיים יותר ורלוונטיים יותר, על בסיס יכולות השיפוט האנושיות של החברים שלהם בפייסבוק, מה שיכול להוות אתגר רציני עבור גוגל המשתמשת באלגוריתם ממוחשב כדי לסנן תכנים עבור הגולשים.
מספר שיתופי פעולה של פייסבוק, כמו עם אתר המוזיקה Pandora, ממחישים עד כמה יכול שירות כזה להיות משמעותי. האתר, אשר הציע עד היום למשתמשים מוזיקה על בסיס הניסיון לזהות את טעמם המוזיקלי האישי, יעשה זאת כעת גם על בסיס הטעם המוזיקלי של החברים שלהם שישתמשו בכפתור Like. יותר מכך, אם המשתמש עצמו ביקר באתרי מוזיקה אחרים, למשל, של הלהקות האהובות עליו, וסימן שם את השירים שהוא אוהב, המנגנון של Pandora יוכל לראות זאת ולהציע לו מוזיקה שהוא אוהב בהתאם, גם אם זו הפעם הראשונה שביקר ב-Pandora.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  25/04/2010   |   עודכן:  25/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
נפלטו מהמקום השמיני ברשימה    הונם של עשירי בריטניה מוערך בכ-514 מיליארד דולר
יפעת גדות
85 אמנים מייצגים באמצעות תכשיטים שנוצרו בישראל 2010 את הריבוי והשונות מהם מורכבת החברה בישראל    התערוכה מחולקת לקטגוריות על-פי התכנים המכסים כמעט כל דילמה אפשרית הנוגעת לחיינו
רותה קופפר
"קרטון נטוורק" מעלה גרסה חדשה של סדרת האנימציה הקלאסית "לוני טונס", כחלק מניסיונות הרשת להגיע לקהלים חדשים
סיון בראימן
במקביל מונה גם ליו"ר שותפות הנפט עמנואל הנמצאת בשליטת החברה    מראני: "אני שמח להצטרף לקבוצה ותיקה ואיתנה כהכשרת הישוב ומודה על ההזדמנות לתרום לחברה בתחום חשוב זה"
תלם יהב
בסדרה חדשה שתעלה בחודש הבא מעריך הפיסיקאי הנודע כי אם חייזרים אכן קיימים הם יהיו אלימים ומוטב לנו להימנע מפגישה עימם ומרדיפה אחריהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il