X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כמנחה שעשועון לגלעד אין זמן לקשקושים הרגילים שלו הפרסונה השעשועונית שלו מסננת החוצה את ההבלים הצדקניים ומשאירה גלעד שמוותר על זכות ההרצאה ונראה שנוח לו בנעליו
▪  ▪  ▪
לאברי גלעד יש השפעה מרובה על התודעה שלנו [צילום: יח"צ]

אנשי היום אצל גדי סוקניק בערוץ 2 היו אתמול "הכת החילונית החדשה שמעודדת מכות רצח והרעבה של ילדים", חיים רביבו החייכן השזוף שנכנס לעסקי האופנה, וחיים יבין שנכנס לעסקי הביוגרפיות.
בערוץ 10 דיבר ירון לונדון עם פרשניו על לולה דה סילבה ואחמדינג'אד, וכסורבה להפגת הטעם המר של המציאות נזקק הצופה המאוים למנוחה בדמות מיקי בוגנים ויום בחייו בערוץ הבידור. "עשיתי את זה", הכריז בוגנים ואנחנו שלא עשינו את זה נאלצנו לעבור אל פרומו מלחמתי משהו לאירוויזיון בערוץ 1, "יש לנו התרעה ממוקדת על ניצחון". מיד לאחר מכן גאולה אבן האלגנטית דיברה בתוכניתה "היום בחדשות" על טלפונים סלולריים וסרטן. קטי דור כתבת הבריאות שלנו אמרה שהממצאים קצת מבלבלים, "אני מניחה שהתוצאות של המחקר מראות שפליז, בבקשה אל תדברו בטלפונים סלולריים". מזל שתרגמה את תחינתה עבור דוברי הצרפתית. עוד דיברה אבן עם ישראל חסון על מעצרו של אמיר מח'ול. חסון אמר "בשב"כ אם אתה מפליל חף מפשע יש לך סיכוי גדול לעוף מהשירות", וגם "איזה אינטרס יש לשב"כ לקחת אדם חף מפשע ולשים אותו מאחורי סורג ובריח". מכאן לא הייתה ברירה אלא לקיים תחרות פרטית בין אברי גלעד וישראל חסון. בעולם תחרותי יש מקום להומור השוואתי. הבדיקה ביקשה לברר מי יותר ציני, האם גלעד המולטי טאלנט החסידי או ח"כ ישראל חסון, דובר השב"כ הנאור.
ובכן, לאברי גלעד יש השפעה מרובה על התודעה שלנו. הוא לא רק מנחה שעשועון אלא גם מפטפט ברדיו, מנחה באי-נוחות תוכנית אירוח, מפרסם חנויות מכולת גדולות, ואפשר להמר שהוא גם משתתף בערב תיקון שבועות כלשהו. אבל אנחנו בניגוד לשב"כ לא מחזיקים תיקים על אנשים, אנחנו התמקדנו באברי גלעד, מנחה שעשועון, עומד לצד מתמודדת צחקנית ויודע לשאול. כמנחה שעשועון לגלעד אין זמן לקשקושים הרגילים שלו. הפרסונה השעשועונית שלו מסננת החוצה את ההבלים הצדקניים ומשאירה גלעד שמוותר על זכות ההרצאה ונראה שנוח לו בנעליו. זה פחות מצחיק מדבריו של חסון על השב"כ. אבל כמיטב המסורת יקבעו הצופים המורדמים מי הזוכה המאושר.
הפרס יהיה מנוי על התוכנית "דיבור חדיש" בערוץ 8, אבל אין צורך להילחץ. לא בטוח שהזוכה יצטרך לצרוך את התרבות האלטרנטיבית שמייצרים שם. מד הרוח מעיד שחייה של התוכנית בסכנה וכי אחרי שתצא לפגרה לא בטוח שתחזור, כי הרייטינג הו הרייטינג. ייתכן שבערוץ 8 יש מי שחושב שמוטב להסתפק ברכש של סרטים דוקומנטריים ובגורי אלפי שמגלה באובססיביות את האינטרנט עבור אנשים שחיו במערה עד היום. גם ביטול תוכנית התרבות הרלוונטית היחידה כיום בטלוויזיה הייתה יכולה להשתתף בתחרות הציניות מול גלעד וחסון, אבל זה כבר לא באמת מצחיק.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  18/05/2010   |   עודכן:  18/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אחד נגד מאה": התיקון של אברי גלעד
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הפוסל, המומו פוסל.
יוא"ב  |  18/05/10 14:04
2
"דיבור חדיש" זבל של תוכנית
מטאטא  |  18/05/10 16:57
3
של נעלך מעל רגלך גב' מיה סלע
דודופ  |  19/05/10 09:04
4
אוי לולדורשאנשיהריק טינקפרנסיו
יש מיש  |  19/05/10 18:00
5
אברי גלעד חכם,שנון,ומהיר מחשבה ל"ת
בוז לקנאת סנדלרים  |  20/05/10 07:07
6
לא ברור מה מקשקש/ת הכתב/ת ל"ת
ומה רצונו/ה  |  20/05/10 20:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כחלק מהמאמצים להילחם במגיפת ההשמנה בקרב ילדים, שיכנעה אובמה 16 תאגידים המהווים 25% מאספקת המזון האמריקנית לקצץ 1 טריליון קלוריות עד 2012 ו-1.5 טריליון קלוריות עד 2015
רובין קורנאד
נבחרת ישראל אומנם לא תהיה שם - אבל משחקי גביע העולם בכדורגל, שייפתחו ב-11 ביוני בדרום אפריקה, צפויים למשוך למדינה מאות אלפי תיירים    מה כדאי לאכול, איך להתערות בין המקומיים ומה כדאי לשים במזוודה
גד פרץ
הרצל עוזר בראיון בלעדי ל"גלובס": "יש הרבה פחות תקלות"    "החלטנו שלא מוכרים בכל מחיר; לקוחות ישבו על מבצעים ישנים במספרים מטורפים - 70 שקל, 80, 90, 120; המחיר היום הוא 200 שקל"
מערכת אתר ערוץ הספורט
המאמן הישראלי, שהוליך את פומפי לגמר הגביע, בדרכו לאפטון פארק
אליאב אללוף
יו"ר קבוצת שטראוס: "כאשר קושרים את שכר המנהל לשכר המינימום בארגון, שמים את כל הנושא הטעון של פער בין עניים לעשירים על שכר המנהלים, וזה בפירוש לא הוגן ולא נכון"    "הילדים שלי לומדים מגיל 4-5 מה המשמעות של להיות בעל מניות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il