X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משבר החוב באירופה ממשיך להעיב על השווקים; הבוקר נסחרת אסיה בירידות שערים לאחר נעילה שלילית אמש בניו יורק זיו סגל, המנתח הטכני של "גלובס": "על מנת לחזור למגמת עלייה, על מדד המעו"ף לעלות מעל 1,180 נקודות" מניות הנפט והגז ימשיכו לרכז עניין רב
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המסחר בתל אביב צפוי להתחדש הבוקר (ה') בצל ירידות השערים שאפיינו את שוקי העולם ביומיים האחרונים, בהם הייתה הבורסה הישראלית סגורה לרגל חג השבועות. משבר החובות ממשיך להעיב על שוקי העולם, שחוששים מפני "אפקט דומינו" של שמיטת חובות. גרמניה הייתה "הכוכבת" אתמול לאחר שהודיעה, לראשונה בהיסטוריה, על איסור לביצוע עסקאות שורט על אג"ח הממשלתיות שלה ועל מניותיהם של 10 גופים פיננסים מובילים בגרמניה. מאידך, במסגרת פרוטוקול ישיבת הריבית האחרונה של ה'פד' שפורסם אתמול בערב בארה"ב, העלה הבנק המרכזי את תחזית הצמיחה שלו ל-2010 לטווח שבין 3.2% ל-3.7% לאחר תחזית צמיחה קודמת של 2.8% ל-3.5%.
זיו סגל, המנתח הטכני של "גלובס", מזהיר במסגרת סקירתו העדכנית מפני התנודתיות החריפה בשווקים. סגל מציין כי קשה מאוד לתפוס כיוון לטווח הקצר בימים אלו ולפיכך צריך להתמקד בכיוון הכללי. לדעתו, נראה שהתמיכה למדד המעו"ף ב-1,130 נקודות כבר לא רלבנטית משום שהממוצע הנע שהגדיר אותה נמצא כרגע גבוה יותר ולמעשה הוא כבר נחצה כלפי מטה. 1,136 נקודות היה השער שלו ביום ב', כך שבשביל להמשיך את הקו השורי של יום שני, על מדד המעו"ף לעלות מעל רף ה-1,136 נקודות.
סגל מעריך כי בשביל לחזור למגמת עלייה, על המדד לעלות מעל 1,180 נקודות. היה והמדד לא יעלה מעל 1,136 נקודות, סגל מגדיר את המגמה כמגמת ירידה לטווח הבינוני כאשר מהלך מתחת ל-1,096 נקודות יאשר המשך ירידה.
עוד היום, תפרסם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שלל נתונים לחודש מארס: יצוא השירותים, פידיון מסחר ושירותים והייצור התעשייתי.
מניות הנפט והגז ממשיכות להצית את התלהבות המשקיעים
טדי שגיא סיכם עם יעקב לוקסמבורג, בעל השליטה בחברת חיפושי הנפט לפידות ( 700.1 )
, על הקמת קבוצה שתתמודד על היתר החיפושים "בנימין" מול חופי חדרה. השבוע חל המועד האחרון להגשת בקשות לרישיונות חיפושי נפט וגז, שיידונו בישיבת מועצת הנפט הקרובה. לפידות הודיעה לפני עשרה ימים כי תתמודד על ההיתר בשותפות עם קבוצה זרה, כשהשתיים יחזיקו בקבוצה בחלקים שווים, ובהמשך ישקלו השותפות להכניס גורמים נוספים בהחזקת מיעוט.
שותפות חיפושי הנפט גבעות ( 4.9 )
נערכת לתחילת ביצוע מבחני ההפקה באתר "מגד 5", מבחנים שעל פיהם ניתן יהיה לקבוע את כמות הנפט הקיימת באתר, את קצב ההפקה וכמובן לספק תשובה לשאלה הבוערת מכל: האם מדובר בבאר נפט מסחרית. גבעות פרסמה ביום ב' בערב דיווח מפורט לבורסה אודות הפרטים הטכניים של מבחני ההפקה, הודעה שלוותה במספר אזהרות למשקיעים הצמאים לכל פיסת מידע.
חודשיים אחרי עזיבתו את כאל, מחוזר בועז צ'צ'יק למספר תפקידים ניהוליים במשק. "גלובס" חשף כי שמו הועלה כמועמד לתפקיד מנכ"ל דלק ישראל ( 13020 )
מקבוצת דלק, במקומו של דוד קמיניץ שהודיע על עזיבתו.
טבע ( 21700 )
הודיעה ביום ב' כי נכשלה בשלב II בניסוי רפואי בתרופה המיועדת לטיפול במחלת ניוון שרירים (ALS), העונה לשם Talampanel. החברה, כמובן, לא כללה מכירות פוטנציאליות עתידיות של התרופה בתחזיות הפיננסיות שלה, כך שההשפעה על המניה אינה קיימת. ועוד מבית טבע: החברה הודיעה כי הגיעה להסכם משפטי עם חברת התרופות אסטרה זנקה, לפיו היא תפסיק למכור את תרופת ה-Budesonide עד אמצע פברואר 2010, ואז תחזור לשווק אותה בארה"ב.
כלל ביטוח ( 8302 ) דיווחה ערב החג על זינוק של 270% ברווח הנקי לבעלי המניות, שהסתכם ברבעון הראשון של שנת 2010 בכ-222 מיליון שקל, בהשוואה לכ-60 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל של הקבוצה, הכולל גם את השינויים בקרנות ההון, קטן ב-8% ל-331 מיליון שקל.
דחייה נוספת בעסקת מעריב ( 337.8 ), שהייתה אמורה להגיע לכדי מיצוי ערב החג. זקי רכיב הודיע למעריב שהוא מעוניין לשנות את מבנה העסקה ולהשקיע בה, בכפוף להסדר עם צדדים שלישיים לרבות הבנקים. רכיב מבקש להשקיע את מלוא סכום ההשקעה עליה דווח על ידי החברה בתשלום אחד של 15 מיליון דולר, וזאת חרף חלוקת ההשקעה לשני שלבים של 10 מיליון דולר בשלב ראשון ו- 5 מיליון דולר בשלב השני. בתום העסקה, לו תתממש לכדי חתימה, אמור רכיב להחזיק ב-30% ממניות מעריב, ולשמש כיו"ר העיתון.

תאריך:  20/05/2010   |   עודכן:  20/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 טדי שגיא / Teddy Sagi  מעריב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבורסה חוזרת לפעילות לאחר יומיים של ירידות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תרופה המאושרת כבר לטיפול במספר מצבים תוכל למנוע סרטן ריאות בקרב אנשים שהפסיקו לעשן
איציק וולף
נשיא ארצות הברית שוחח עם ראש ממשלת טורקיה והבהיר לו כי הממשל האמריקני נחוש להחריף את העיצומים נגד טהרן    "פעולותיה האחרונות של טהרן אינן בונות אמון"
חגית כהן
גם פרופ' לפיזיקה עשוי להתפדח בשעשועון ידע
איריס פרחי
לדבריו, שליחתו לכלא פגעה במשפחתו ולא ניתן משקל לכך שביצע חלק מהעבירות בהיותו קטין    הערעור נדחה ונפסק שהפך את חיי אחיותיו לסיוט
איריס פרחי
הטכנאי שנשלח לכלא בגין תקיפה ערער על גזר הדין לבית המשפט העליון וטען שהחמירו עימו    ערעורו נדחה ונפסק שהירי יכול היה להסתיים במוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il