X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקום רביצה מיותרת מול הטלוויזיה, בחרו תמר לזר והבחור לסעוד ב'ננה בר' שבנווה צדק וגילו מנות מצוינות וטעימות, קינוחים גדולים ומתקתקים ואווירה רומנטית שמתאימה להצעות נישואין (בלי רמז!)
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Nana - ננה בתל אביב]

עברנו שבוע מעייף למדי, הוא ואני. כמויות של עבודה מילאו לשנינו את רוב השעות, וגם יוזמות חדשות, כתיבה קדחתנית, אפילו פסטיבל הסופרים בירושלים. אי לכך, כשסוף סוף הזדמן לנו ערב פנוי, כל מה שרצינו לעשות היה להימרח על הספה ולהמציא כינויי חיבה לחבר'ה מ'מועצת החכמים'. אך הספה נאלצה להמתין בסבלנות, שכן משטר האימה השורר במערכת rest הקשה עלינו את ההאזנה לדן מרגלית. כשאיומי העורך מהדהדים לנו בלב, כיתתנו רגלינו אל שכונת נווה צדק למילוי המשימה העיתונאית הקשה, הלוא היא ארוחת ערב ב'ננה בר'. וראה זה פלא: העייפות והתלונות נשכחו כולן עת נכנסנו בשערי המקום, ונחשפנו ליופיו הבלתי ניתן לערעור. הו, הצמחייה הפרועה בפטיו. הו, קירות האבן. הו, כל הדברים שבהיעדר חוש עיצובי אני לא ממש יודעת לקרוא בשם, אבל מצטברים יחד לכדי הרמוניה ויזואלית מענגת.
האווירה האסתטית והרומנטית ב'ננה בר' הכתיבה שתיית יין טוב. פתחנו את התפריט ושמחנו לגלות מנעד רחב ומבטיח של יינות, מתוכם לא מעט גם בכוסות. הזמנתי לי בלנד של מרלו וסירה, מיקב 'יראון' הגלילי והמצוין (50 שקל לכוס). היין, שנבצר ב-2006, עשה אותי מאושרת - עשיר בטעמיו, יורד בכבדות, מלא נפח, ססגוני ומענג. ההזמנה של הבחור הצליחה פחות. קברנה תרשיש של 'בנימינה', משנת 2005 (55 שקל לכוס), שהיה מפתה בניחוחו אבל מתון למדי בטעמיו. לצד היין קיבלנו לחם שיפון מצוין ולוהט, עם חמאה רכה במידה, ובלסמי בשמן זית. התאפקנו בקושי רב שלא לחסל את כולו.
לאחר התלבטות קלה בין כמה ראשונות הזמנתי לי סשימי דג (51 שקל). נאמר לי שאקבל סלמון אך בפועל הגיע דניס, חתיכות גדולות ולא מעטות ממנו, בפרזנטציה נהדרת שכללה גם יוגורט חמצמץ, פיסות חציל, קרם עדשים שחורים מלוח ומעניין, ופרוסות בצל סגול. יופייה של המנה הצריך תאורה חזקה יותר, לטעמי, על-מנת שאפשר יהיה להתעמק במרכיבים. הבחור חלק עלי בתוקף. לפי דעתו, הרומנטיקה חשובה יותר. ואני שבה אומרת: עזוב אותי מרומנטיקה, אהובי, אני פה בשביל האוכל. הוא ניסה להוכיח לי את הנקודה על-ידי מבט עמוק וחודר אל תוך עיני, אך אני ניצלתי את ההזדמנות כדי לגנוב מחציל הבלאדי (45 שקל) שלו, והרגע המרגש הוחמץ. אם הזכרתי את החציל, יהיה זה עוול שלא לתאר את בשרניותו המשמחת, טובל בטחינה טובה, קוביות עגבניה מסביב מוסיפות לו רעננות. מנה בסיסית שעשויה כאן היטב.
העיקריות זימנו דילמה קיומית עבורי. בעוד הוא מזמין לו בלי הינד עפעף 300 גרם אנטריקוט (109 שקל), התבשרתי אני כי פילה הבקר שבו חשקתי נעדר היום מהתפריט. גם טורטליני גבינות לא היה, ובסופו של דבר הזמנתי לזניית גבינות ותרד, ברוטב עגבניות (55 שקל), וכן סלט אנדיב (49 שקל), כדי לפצות על הצער שעורר העדרו של הפילה. אני שמחה לבשר כי המנות פיצו בהחלט. ראשית הבשר שקיבל הבחור: צח ואדום ודגול מרבבה. נתח נאה הוגש, בלי הרבה חלקי שומן מבאסים, ולצידו סירות תפוחי אדמה. המנות שלי הגיעו בשתי צלחות צרות ומאורכות. חתיכה די קטנה של לזניה עם סלט עלים לצידה, ובצלחת השנייה עלי אנדיב ועלים אחרים עם חתיכות גדולות של סלק, אגוזים מסוכרים, וגבינה כחולה טעימה ועדינה באופן יחסי.
כשכילינו את האוכל כבר לא נותר צורך בתאורה רבה: כעת האפלולית התאימה מאוד לאחיזת ידיים אוהבות ולנעיצת מבטים שבעים ומסופקים זו בזה. אבל הרי ידוע לכל שמתיקות עושה רק טוב לאהבה, ולכן לא וויתרנו על קינוחים: טארט שוקולד אמרטו עם פרפה שוקולד לבן ושקדים קלויים (49 שקל), היה גדול וכיפי, ומילפיי ברולה (41 שקל) הציג מקוריות מרשימה: קרם ברולה מוקפא עם כיפת מסקרפונה, בצק עלים פריך עוטף הכל ופירות יער מוסיפים עוד גוון של טעם.
העפנו עוד מבט אחרון מסביב, אל הזוגות שהציפו את החצר, לפני או אחרי הצעות נישואין, (טיפ לקוראינו: ה'ננה בר' זה המקום מושלם להצעות מהסוג הזה. ולא, זה לא רמז, חומד.) אל פסלוני המלאכים הזעירים שפוזרו כלאחר יד והוסיפו מתיקות, אל מגדל שלום שנשקף מלמעלה, ויצאנו לדרכנו, שבעים ומרוצים ומאוהבים מתמיד.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
תאריך:  23/05/2010   |   עודכן:  23/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דן מרגלית
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה חסון
הקשר נמצא במעקב תקופה ארוכה, הצעה רשמית תגיע בימים הקרובים
מערכת PCאון
סקר חדש של חברת Sophos חושף תמונה מדאיגה, מבחינתה של פייסבוק: 60% מהנשאלים אמרו כי הם חושבים לעזוב את האתר מתוך דאגה לפרטיות המידע שלהם    מה הנתונים הנוספים?
תומר לוי ומוטי פשכצקי
פרסום ראשון: עטר מחפש מחליף לזגובו. גורם: "זה יהיה חיזוק רציני"
איציק וולף
בפתיחת שלב ההוכחות במשפטה של שולה זקן הנוגע לרשות המיסים העידה מקורבת לראש הרשות לשעבר ג'קי מצא    "התקשה לעבוד לנוכח לחצי זקן למינוי סמנכלים"    השופט הבהיר: אינני מושפע כי איני רואה טלוויזיה או שומע רדיו
מתן טלמור
אחרי שיקיריו זנחוהו לטובת גבינות ולוקיישנים ברחבי תבל, מתן טלמור ארז את הקוצ'יני לאחר צהריים של קוקטיילים, אוכל טוב ואווירת ים מרעננת ב'האני ביץ', בחוף האחרון של תל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il